Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun karppaajia alkaa olla jo aika paljon

Vierailija
26.08.2011 |

niin ihmettelen ettei missään sitä kuitenkaan ole otettu huomioon. Esim sämpylän sijasta vaikka samat leikkeleet lautasella, tai kahvipullan kanssa muutama pala tummaa suklaata.

Siis vaikka jossain kokousten tai koulutusten kahvitauoilla.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

[/quote]

Syön. Tosin en inhoa mitään ruokaa, sellainen on minusta lapsellista.

[/quote]

eikä mikään diivailun, nirsoilun tai draamailun kohde.

Vierailija
42/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipiirissä olevien kasvissyönti selvinnyt vasta ruokavaihtoehdoista keskustellessa. Eikä heistä vielä kukaan ole selvittänyt syytä valinnalleen tai ollut sitä mieltä että minä syön huonosti.

Vanhoille ihmisille kuulemma joutuvat selittämään miksei kassler nyt käy, mutta muuten ovat kuulemma saaneet ihan ilman mukinoita oman valionsa mukaan syödä. Tai en tiedä kaikista heistä, mutta näin ainakin se joka asiaa minulle selvensi.

Suomessa tuputetaan ruokaa kun kuvitellaan ettei toinen kehtaa sitä ilman kehotusta ottaa. Ihmiset saattavat myös osoittaa harmistuksensa siten, kun vieras ei syökään. Koetaan että antimissa on vikaa.

Tää on kyllä merkillinen maailma kun yksillä on varaa kieltäytyä ruoasta. Olen aina inhonnut nirsoilua. Itsekin laihdutan mutta elämästä on silti lupa nauttia. En kieltäytynyt ystäväni tarjoamasta hampurilaisateriasta laihdutukseni vuoksi. Otin rennosti sen illan ja sitten taas takaisin omaan laihdutusruokavaliooni. Näin voi toimia jos suhtautuu ruokaan terveesti. Kaikkea kohtuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattavasti helpompaa tehdä kasvisruokaa kuin ensin lukea joku kiistelty ja naurettava Antti Heikkilän raamattu ja sitten alkaa miettimään mitä karppi voi syödä.

Mä lopetin karppien kutsumisen meille syömään, kun mä kyllästyin siihen ruuan sörkkimiseen ja analysointiin ja kälätykseen.

Onneksi suurin osa mun ystävistä on laihoja ja urheilullisia, jotka tarvitsevat hiilareita juoksemiseen. Vaikka osa ottaa juoksemisen tosissaan, kukaan niistä ei koskaan sörki ruokaa tai vaahtoa ravinnosta.

Vierailija
44/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut nirsoilua. Itsekin laihdutan mutta elämästä on silti lupa nauttia.

Edelleen, kaikille eivät viljat ja sokeri sovi.

Vierailija
45/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut nirsoilua. Itsekin laihdutan mutta elämästä on silti lupa nauttia.

Edelleen, kaikille eivät viljat ja sokeri sovi.

Minäpä veikkaan että eräillepä on vilja ja sokeri sopinut elimistöön kunnes ovat karpanneet ruoansulatuksensa kieroon.

Tässä ei nyt kiisteltykään oikeista erikoisruokavalioista vaan siitä miten valitsee laihduttaa. Anteeksi, elämäntapasyödä.

Minun laihduttamisellani maha kesti peräti hampurilaisaterian. Sinä olisit varmaan kuollut vatsaoireisiin sijassani. Elämä on valintoja.

Vierailija
46/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun laihduttamisellani maha kesti peräti hampurilaisaterian. Sinä olisit varmaan kuollut vatsaoireisiin sijassani. Elämä on valintoja.

minä olen vähentänyt hilareita koska en tarvitse niitä niin paljon. En laihtuakseni.

Paino pysynyt samana, mutta lihakset ovat kasvaneet merkittävästi.

paino 85kg pituus 180

2v vähemmän hilareita

Housut 36"sta 30"aan.

10km lenkki 58minuutista 39 minuuttiin :)

Penkkipunnerrus 60kg 100kg

m36

Vierailija
47/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palavereissa erikseen omat tarjottavat.

Minä olen ollut lukemattomissa palavereissa ja olen aina juonut vain mustan kahvin. Koska en pidä pullasta, enkä pasteijoista. Muutenkin olen aina tykännyt juoda kahvin pelkästään kahvina. Näin teen kotonakin.

Pitäisikö minun nyt kieltää muilta kahvileivät ja muut tarjoilut palavereissa, koska olen itse tottunut juomaan pelkästään mustan kahvin kahvina.

Kukaan ei ole kiinnittänyt tapaani huomiota. Mutta kun karppaaja tulee palaveriin, hän kiekaisee heti, että hänelle ei ole mitään tarjottavaa kahvilla.

Joskus haluttaisi sanoa, että sulla on niin paljon sitä läskiä, että ehkä olisi parempikin kun sitä tarjottavaa ei olisi sulle esillä niin paljon.......

Vierailija
48/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viereiseen huoneeseen kahvittelun ajaksi. Luulisin että unohtuisin pullukoiden syömiset sen siunaamalla hetkellä, kun Kaikkivaltias olisi äänessä viereisessä huoneessa.

Pyrskähtelin ääneen mielikuvalle. Hyvä ajatus, sähköpaimen asialle niin kuin pikkukakaroille!

Vierailija
49/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haluttaisi sanoa, että sulla on niin paljon sitä läskiä, että ehkä olisi parempikin kun sitä tarjottavaa ei olisi sulle esillä niin paljon......

Vierailija
50/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kiinnittänyt tapaani huomiota. Mutta kun karppaaja tulee palaveriin, hän kiekaisee heti, että hänelle ei ole mitään tarjottavaa kahvilla.

Olen järjestänyt useita kymmeniä palavereja ja koulutuksia kahvitilaisuuksineen, enkä ole kenenkään kuullut KOSKAAN kiekaisevan mitään tuohon tyyliin. Oli sitten karppi, antikarppi, gluteeniton, laihduttaja, kaikkiruokainen... On sullakin piirit:D

Vierailija
51/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palavereissa on miehiä ja naisia ja huomioitavaa on vielä se, että nämä kiekaisijat ja valittajat on aina naisia. Kukaan mies ei koskaan mainosta ruokavalioitaan kahvitauolla. Mutta ylipainoiset rouvat jakkupuvuissaan huokailevat närkästyneinä, että mitä he nyt ottavat kahvin kanssa kun heille ei ole mitään tarjottavaa kun he karppaavat.

Tunnen aina myötähäpeää heitä kohtaan, koska palaverien, kokousten ja koulutusten järjestäjä on joutunut tekemään jo muutenkin paljon työtä, että kaikki luistaa ja luennoitsijat tulevat aikanaan ja ympäri Suomea saadaan alan ihmiset kasaan. Sitten nämä pullukat karppirouvat inisevät, että heille ei ole karppimutakakkua tarjolla, mitäs nyt kun joutuu odottamaan ihan ruokatuntiin asti, että pääsee syömään.

Ja yleensä valitus jatkuu sen jälkeen siitä, että toivottavasti heille on sitten edes ruokailussa jotain kunnon syötävää ja oikeaa ravintoa.

Saavat takuulla haluamaansa huomiota.

Olen järjestänyt useita kymmeniä palavereja ja koulutuksia kahvitilaisuuksineen, enkä ole kenenkään kuullut KOSKAAN kiekaisevan mitään tuohon tyyliin. Oli sitten karppi, antikarppi, gluteeniton, laihduttaja, kaikkiruokainen... On sullakin piirit:D

Vierailija
52/52 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti ole mitenkään harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi