Euroviisut 2026 tarjoilut?
Mitä tarjoat Euroviisubileissä tänä vuonna? Ajattelin itse ottaa useampia pieniä ruokalajeja eri Euroopan maista, esim. lihapullat (SE), caprese-salaatti (IT), pastel de nata (PT)…. Jaa ideasi! :)
Kommentit (15)
Viisukatsomo lisjärjestetään mun luona nyyttärimeiningillä. Tähän mennessä sovittu niin, että itse lupasin kehittää Liekinheitin-drinkin ja valmistaa kanasalaatin itämaisella twistillä. Yksi ystävä tekee suolaisen piirakan, ei vielä tietoa, minkä. Toinen tekee makeaksi herkuksi tiramisun.
Siinäpä sitä jo onkin, mutta kolmas ystävä on vielä arvoitus. Ehkä ihan karkkia ja sipsiä voisi vielä lisätä pöytään.
Juomat saa jokainen tuoda oman makunsa mukaan.
Minä mietin B-52 tai Sambuca-shottien tekoa, joissa siis shot sytytetään palamaan ennen tarjoilua.
Miksi pitää mässyttää jotain koko ajan? Eikö normaali päivällinen riitä?
Vierailija kirjoitti:
Päivällinen kymmeneltä illalla kun euroviisut alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällinen kymmeneltä illalla kun euroviisut alkaa?
No me ainakin vietetään viisujen etkoja ruokailun ajan. Aloitellaan varmaan seiskalta. Sitten kun mennään katsomoon, juodaan kahvit ja syödään tiramisua.
Viisuilta on pitkä, kyllä siinä loppukahinoissa voi taas napostella jotain.
Vierailija kirjoitti:
Juo sinä vaikka lasi vettä ja anna muiden juhlia niinkuin haluavat.
Cha cha cha oli helppo. Tehtiin valtaviin laseihin Piña Coladoja. Nyt varmaan joku palamaan sytytettävä drinkki täytyy etsiä.
Teen lämminsavulohisalaatin ja leivon juustofocaccian sen kanssa. Juomana on ihan vesi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Cha cha cha oli helppo. Tehtiin valtaviin laseihin Piña Coladoja. Nyt varmaan joku palamaan sytytettävä drinkki täytyy etsiä.
Mä ajattelin tyytyä ihan chiliin tuomaan potkua. Mansikkaa tai aprikoosia makupohjana.
Ei pääse viisufiilikseen tänä vuonna. Harmittaa, kerrankin olis hyvät mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse viisufiilikseen tänä vuonna. Harmittaa, kerrankin olis hyvät mahdollisuudet.
Miksi et? Onko jotain surua ja murhetta?
Joku leipuri voisi tehdä Liekinheitin-kakun Kinuskikissan ohjeella:
https://www.kinuskikissa.fi/liekkikakku
Itse olen ihan tumpelo noiden teossa, joten omasta viisukatsomosta löytyy tänä vuonna sangriaa, sipsejä ja karkkia. Etkojen aikana on tarjolla rieskarullia kanatäytteellä.
Pizzalla mennään, millainen pizza ei olla vielä päätetty.