Tämä eronneen elämä on nuoruus uudestaan
Muistan nuorena, kuinka aina miesten kanssa oli ongelmia. En tiennyt, miten heistä pääsisi eroon. Keksin jossain vaiheessa lopettaa hymyilemisen ja minusta tuli töykeä, kun he ottivat kaikki hymyt kutsuina.
Nyt olen 40+ ja eronnut pitkästä parisuhteesta. Vuoden rypemisen jälkeen olen taas elinvoimainen. Ja taas minulla on ongelmia miesten kanssa.
Yksi työkaveri ylittää rajani ja käy hieromaan kipeää selkääni, kutsuu mökeille vaikka koko ajan sanon, etten mökkeile.
Toinen vanha tuttu soittelee aina ja kutsuu itseään kylään. Ei muuta, mutta jatkuvaa yhteydenpitoa ja tekstareita.
Kolmas utelee minusta asioita oikein toden teolla ja yrittää päästä ihon alle. En viitsi kertoa yksintyiskohtaisempaa.
Ei heidän kanssaan mitään fyysistä ole, ei edes mitään seksuaalista vetovoimaa - ainakaan minun puoleltani. Mutta häiritsee....
Mites te muut olette ratkaisseet tällaiset "ongelmat"? Siis päässeet roikkujista eroon?
Kommentit (22)
"ei, koska mä vain EN OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA!!" Todella henkilökohtainen torjunta, ja sitten vielä just se kulma että siinä voi tulla nolatuksi jos toinen ilmoittaa että kiinnostuksen puute on ihan molemminpuoleista, ja hän yritti vain olla ystävällinen.
Sen sijaan se neuvo oli musta ihan hyvä, että käyttäisi kieltäytymisessään sanoja "en halua" ja olla selittelemättä liikaa. Tosi usein ihmiset vetoavat asioihin joihin voi väittää vastaan, mutta kukaan ei oikein voi väittää vastaan jos sanotaan vain että "en halua". Tietysti siihen voi kysyä vielä että "mikset halua", mutta siihenkin voi aivan hyvin vastata että "en vain halua, se siitä" ja hymyillä perään, ilman että on vielä inhottava kenellekään.
että onko varma että tämä käytös ei näiden miespuolisten työkavereiden puolelta ole kateutta ja kiusaamista. Oletko esim. heitä paremmassa asemassa työyhteisössä ja haluavat tällä tavalla tuoda pahaa mieltä ja häiritä?
Olen ollut vuosia töissä miesvaltaisessa työpaikassa sinkkuja ja kyllä tuo on harvinaista. Yksi tällainen tapaus on ollut ja siinä oli kyse juurikin tuosta kateudesta. Henkilö oli työyhteisön "luuseri", jämähtänyt vuosiksi samaan tehtävään.
Ei terveellä itsetunnolla varustettu aikuinen mies kyllä noin käyttäydy.
Sanoisin että ole varovainen. Noista talonmiehistä ym. varmaan onkin helpompi vaan pysytellä kaukana ja vältellä tapaamista.