Kun ihminen kuolee, toiset haluaa, että
ruumis poltetaan. Onko kuitenkin raamatun vastaista tällainen toiminta, itse olen miettinyt, että en uskaltaisi tehdä moista!
Kommentit (65)
usko Jeesukseen ei riitä, jos elää, kuin pellossa.
koska se on epäterveellistä. Pilkunnussijat lukevat raamattua suurennuslasilla ja brassailevat senjälkeen "oikealla" uskollaan.
Etenkin näiden mielestä, joiden mielestä pitää elää Raamatun mukaan. Raamattu kun ei ole pelkkää Jeesusta ja Uutta Testamenttia.
Raamatun mukaan pitää noudattaa 10käskyä usko Jeesukseen ei riitä, jos elää, kuin pellossa.
Raamatussa Jumala antaa mallin ruumiin hautaukseen.Jumala itse hautasi Mooseksen,Saara ja Raakel haudattiin maahan.Jeesus laskettiin kalliohautaan , joka oli valmistettu toiselle henkilölle.Asiaa miettiessäni Jumala toi esiin Sodoman ja Gomorran, jotka Jumala poltti tulella ihmisten syntien takia. Myös Herrasta luopunut Saul poltettiin tulella ja luut sitten vasta haudattiin.Näemme , että Jumalan vihan alainen poltetaan .Samuelin kirja.Jesajan kirjan Sanalla Jumala vahvisti asian:" Hänen Jumalansa on neuvonut hänelle oikean tavan ja opettaa häntä." Kuitenkaan ei sielun pelastusta estä enää kuoleman jälkeinen polttaminen , koska joka Jeesukseen uskoen kuolee , se pelastuu.Room.8.luku, Ilm.Autuaat ne , jotka Herrassa kuolevat tästédes,sillä he saavat levätä vaivoistansa.Polttaminen ei siis ole Jumalan tahdon mukaista.