Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihminen kuolee, toiset haluaa, että

Vierailija
24.08.2011 |

ruumis poltetaan. Onko kuitenkin raamatun vastaista tällainen toiminta, itse olen miettinyt, että en uskaltaisi tehdä moista!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä siitä syyllistää. Kyllä pahempiakin tekoja tässä maailmassa on.

Tuhkaaminen on itse asiassa hyvin yleistä monessa maassa, esimerkiksi Etelä-Euroopan katolisissa maissa se on monin paikoin yleisempää kuin arkkuhautaus.

myös muita tapoja, jotka eivät ole Raamatun mukaisia. Jos haluamme pysyä uskollisina Raamatulle, lukekaamme mitä Raamatussa sanotaan. Kirkon traditio ei ole yhtäkuin Raamatun Sana.

Sori nyt, Raamatussa ei edelleenkään ole mitään kohtaa, jossa kiellettäisiin tuhkaaminen. Ei vaan ole.

tupakanpoltto, mutta silti valtaosa pitää sitä omatuntonsa mukaan vääränä asiana. Raamattu ei myöskään kehota polttohautaukseen, eikä sellaista mallia sieltä löydä, muuten kuin Vanhasta Testamentista ruumiin häpäisy -yhteydessä. Taas jankutan, että tämä ei ole pelastuskysymys, mutta jos ihminen haluaa omatuntonsa mukaan itselleen tai läheisilleen arkkuhautauksen, se tulisi ilman muuta sallia eikä vedota tilanpuutteeseen tai taloudellisiin seikkoihin.

Vierailija
62/65 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko Jeesukseen ei riitä, jos elää, kuin pellossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on epäterveellistä. Pilkunnussijat lukevat raamattua suurennuslasilla ja brassailevat senjälkeen "oikealla" uskollaan.

Vierailija
64/65 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin näiden mielestä, joiden mielestä pitää elää Raamatun mukaan. Raamattu kun ei ole pelkkää Jeesusta ja Uutta Testamenttia.

Raamatun mukaan pitää noudattaa 10käskyä usko Jeesukseen ei riitä, jos elää, kuin pellossa.

Vierailija
65/65 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa Jumala antaa mallin ruumiin hautaukseen.Jumala itse hautasi Mooseksen,Saara ja Raakel haudattiin maahan.Jeesus laskettiin kalliohautaan , joka oli valmistettu toiselle henkilölle.Asiaa miettiessäni Jumala toi esiin Sodoman ja Gomorran, jotka Jumala poltti tulella ihmisten syntien takia. Myös Herrasta luopunut Saul poltettiin tulella ja luut sitten vasta haudattiin.Näemme , että Jumalan vihan alainen poltetaan .Samuelin kirja.Jesajan kirjan Sanalla Jumala vahvisti asian:" Hänen Jumalansa on neuvonut hänelle oikean tavan ja opettaa häntä." Kuitenkaan ei sielun pelastusta estä enää kuoleman jälkeinen polttaminen , koska joka Jeesukseen uskoen kuolee , se pelastuu.Room.8.luku, Ilm.Autuaat ne , jotka Herrassa kuolevat tästédes,sillä he saavat levätä vaivoistansa.Polttaminen ei siis ole Jumalan tahdon mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän