Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä pääsee kunnan työntekijät helpolla :)

Vierailija
01.09.2011 |

Olen tässä reilun viikon verran seurannut kolmen kunnan työntekijän työntekoa, eipä pääse tyypit rasittumaan. Ensin seisoivat aamupäivän ringissä työmaalla (joku kaapelin kaivaus) ja iltapäivällä seisoivat rivissä ja tuijottivat kuoppaa. Välillä tietenkin pitivät kahvi- ja ruokatunnin. Sitten vähän yli kahden käynnistivät kaivurin, kuohasi pari kertaa ja sitten parkkeerasi koneen tienvarteen. Nyt ne kasailee kamojaan kun työaika varmaan loppuu kolmelta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kaupungilla töissä. ja siksi istun tässä av-palstalla, vaikka on työaika. Sehän on ammatinvalintakysymys.

Vierailija
2/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen suhteuttaa työn vaatimuksiin, työaikaan, lomiin ja kaikkiin etuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ottaa huomioon, että töitä teen nelisen tuntia päivässä ja saan kahdeksasta palkan. sairaslomaa pidän sen lakisääteisen 30 pv vuodessa.

Vierailija
4/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikka! teen työkseni ruokaa kunnan keittiöllä. ylimääräiset vien kotiin, kivasti säästää kun tekee tahalleen liikaa ruokaa!

Vierailija
5/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesätyöläiset ei kyllä saaneet laiskotella, kyllä tarkkailtiin että työt oli tehty määräajassa ja pomo kävi tiheään tahtiin katsomassa . Mut ne vakituiset kyllä ei muuta tehneetkään kuin laiskottelivat. Yhdelläkin ukolla oli tapana mennä ruokatunnin jälkeen

ottamaan pikku päikkärit autoonsa, joskus kuorsasi siellä melkein seuraavaan kahvitaukoon. Olin kunnan teknisellä puolella töissä. Samanlaista touhua oli muutenkin. Äijät lähtivät kesken työn työmaalta käymään kahvilla huolsikalla, vaikkei ollut mitään taukoakaan. Kun ei vaan hotsittanut työnteko. Vaikka olisi pitänyt tehdä just noita kunnostus- ja rakennushommia.

Vasta sitten viitsivät edes seistä pystyssä, jos pomo ilmestyi työmaalle.

Vierailija
6/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdit vahtia noita kunnan työntekijöitä? Vai oletko kotiäiti koneella? Kuka huolehtii lapsista?

Vierailija
7/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kykenee esimerkiksi lastenrattaita samalla kuin katsoo jonnekin.

Siis sellainen ihmetila, johon kunnan työntekijät vain haaveilee pääsevänsä... Että osaisi syödä purkkaa ja kävellä yhtä aikaa.

Vierailija
8/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä ylijäävää ruokaa kyllä saa kotiin viedä. Eikä usein ehdi edes kahvitaukoa pitää. Ja palkka on oikeasti huono.

Vierailija
9/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdit vahtia noita kunnan työntekijöitä? Vai oletko kotiäiti koneella? Kuka huolehtii lapsista?

tasaisin väliajoin, jos ne kunnan työntekijät! tekevät "työtä" näköetäisyydellä?

Taidat olla itse kunnalla "töissä"? Onko jo tullut monta makuuhaavaa? :D

Vierailija
10/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä ylijäävää ruokaa kyllä saa kotiin viedä. Eikä usein ehdi edes kahvitaukoa pitää. Ja palkka on oikeasti huono.

nehän on jossakin keittiöhommissa, siivoamassa tai hoitoalalla. Lähinnä noita lapioonnojailijoita ja ne on melkein kaikki äijiä.

T. ei ap

Vierailija
11/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se nyt olekaan opettaja, joka pääsee niin helpolla, ettei vertaista löydy?

Vierailija
12/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistopuolella, työaika 8-16, mutta silti juuri äsken sain työni valmiiksi ja olen nyt lähdössä kotiin. Kipukorvaukseni työmäärästä riippumatta on 2000/kk.

Vierailija
13/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvittelee päivällä neljä tuntia ja kirjoittaa kaksi tavua minuutissa.

Vierailija
14/14 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, höh, opettajathan on kunnan työntekijöitä...

Enpä voinut tuota tietääkään, kun olen itsekin opettajana toiminut :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi