Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies/nainen ei osaa käydä yksin kaupassa?

Vierailija
23.08.2011 |

Kotona pitää odottaa 3h, että lapsi herää päikkäreiltä ja sitten koko konkkaronkka lähtee tätä suurta tapahtumaa todistamaan? Miksi?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei oe ajokorttia. Lisäksi minä kokkaan meidän ruoat, joten sen vuoksi on vähemmän aikaa vievää, että ostankin ne.

Vierailija
82/85 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha ja meistä jompikumpi käy tekemässä ostokset silloin kun tarve vaatii. eli ei tarvitse odotella kenenkän heräämisiä tms. Yhteinen aika käytetään muuten kuin kaupassa pyörimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perhe kaupassa. Ihan vaan siksi, että mietitään siellä kaupassa yhdessä, mitä syödään ja mitä halutaan ostaa. Toiseksi, mies ei osaa ostaa tuotteita oikein, just esim. tuo kirsikkatomaatteja tavallisten sijaan, ostaa väärää maitoa, pesuaineista ei tajua tuon taivaallista.

Yksin käyn lähinnä ennen pyhiä, jolloin lopetan itse työpäivän aiemmin ja ehdin ennen pahinta ruuhkaa sinne kauppaan. Tuolloin on tosin pidemmän aikaa mietitty, mitä ruokaa silloin laitetaan.

muntoja ne teidän ukot on, kun ne eivät osaa ostoksiakaan tehdä ilman apua? Meillä 10-vuotiaskin osaa tuoda lähikaupasta listan mukaiset tavarat...

Vierailija
84/85 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri syy siihen on hyvä ystäväni. Muuten oikein toimelias ja itsenäinen, eikä lapsetkaan ole enää pieniä. Silti aina käy miehensä kanssa ostoksilla. En oo kysynyt mutta ehkä syy saattaa olla siinä että laittavat kuluja puoliksi? Kaverillani on kolme lasta, miehellä ei yhtään ja on sellainen nihilisti rahan suhteen, ehkä se on se syy?

Vierailija
85/85 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan koko parisuhteen aikana käyty 3 kertaa kaupassa yhdessä, en ymmärrä pariskuntia jotka oikeesti raahautuu päivittäin koko porukalla hakemaan jotain perunoita :) mulla menee korkeintaan 10 min. kun otan vaikka kuin isot ostokset vaikka lapset kiltisti käyttäytyykin niin haluun kyl päästä nopeesti kaupasta pois ja lasten kans saa aina varata enemmän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme