Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynsi lähti katkeamaan puolivälistä kynttä

Vierailija
14.01.2026 |

Eli tuosta kohti siis, missä se on kiinni ihossa.  Miten nyt saan sen pysymään katkeamatta siihen asti, et kasvaa ulos?? Kaiken lisäksi kynsiä näyttää katkeavan samalla tyylillä enemmänkin, alkoi sen jälkeen kun poistin kynsilakan sillä perinteisellä Miramella. Vaihdoin siihen, kun hellävaraisemmalla ei tuntunut lähtevän lakat millään ja nyt kärsin sitten tästä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se katkeaminen ole maailmanloppu.

Vierailija
2/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teipin pala. Iho turtuu kyllä alta kun se kohta irtoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kynnen katkeaminen olekaan pointti, jos luit kunnolla? Vaan se, että kynsi repii ihon irti katketessaan. Vai mitä oikein luulit?

Vierailija
4/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita laastari, niin minä tein. 

Vierailija
5/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoteippiä kynteen ja väritöntä kynsilakkaa päälle vielä liimaksi kunnes kasvaa ulos.

Vierailija
6/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin niin paljon kuin pystyi, lakkasin kynnen aluslakalla ja lakan kuivuttua laitoin laastarin. Osaa se olla vähän aristavakin se puoliväliin irronnut kynsi.

Omat kynnet alkoivat katkeilla, kun käytin kovetuslakkaa. Naps vaan ja vähin erin kaikki katki.

Vierailija
7/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesari auttaa!

Vierailija
8/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies korjasi minun kynnen kerran tyhjennetyn teepussin palalla ja kynsiliimalla. Kynsi kasvoi pikkuhiljaa takaisin paikkauksen alla.

Vierailija
9/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin joskus katkaisemaan kynnen remonttihommissa juuri keskeltä kynttä eli sen kasvaminen pois kesti reilut pari viikkoa.

Leikkasin kynnen mallisen palan jotain ohutta kangasta ja liimasin sen epoksilla kynteen. Piti haljenneen kynnen kasassa ja kesti normaalia pesua sen pari viikkoa kuin pitikin. Sitä sai leikattuakin normaalisti lyhyemmäksi.

Vierailija
10/10 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaiset kaupasta Kynsiliimaa! Löytyy sieltä missä on kynsilakat, kynsiviilat, jne. Sillä saa pahasti katkenneen kynnen kestämään. Olen monet kerrat pelastunut tuon Kynsiliiman avulla pahasti katkenneesta kynnestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän