Voi kammotus! Tyttö vei koiraa ulos, koira oli
kieriskellyt jonkun eläimen paskassa, oli yltä päältä paskassa kun tuli sisälle!!!
Ei ole koskaan tehnyt tuollaista, minkähän eläimen paska noin kiehtoo?
Kommentit (27)
kaksi kertaa onnistui siinä kierimään.
Toinen kerta oli levähdyspaikalla ja olipa kiva ottaa koira pieneen autoon sen jälkeen ja jatkaa matkaa 100 km.
Jaiks.
mun yksikään koira ei ole ikinä kieriskellyt toisen tai omassa paskassa. Onko se jotenkin huonompaa? Ovat ohimennessään haistelleet, mutta auta armias jos jossain on vaikka hevosen paskaa, niin sinne hypätään vaikka väkisin.
kuin eläimen paska?
Kyllä minäkin mielummin astuisin koiranpaskaan kuin ihmispaskaan. Hyi helvetti ajatuskin ällöttää.
kaksi kertaa onnistui siinä kierimään.
Toinen kerta oli levähdyspaikalla ja olipa kiva ottaa koira pieneen autoon sen jälkeen ja jatkaa matkaa 100 km.
Jaiks.
kuin eläimen paska? Kyllä minäkin mielummin astuisin koiranpaskaan kuin ihmispaskaan. Hyi helvetti ajatuskin ällöttää.
Ei mua oikeasti lapsena oksettanut, kun astuin pellolla lehmän läjään ja liukastuin (ja tuloksena oli, että mä olin ympäriinsä paskassa),
Mutta ihmisten paskat metsässä ja puskassa ällöttää. Jopa enemmän kuin koiran paskat. Koiran paskat tunnistaa kaukaa (tietty jos on umpipuskassa niin asia on eri) ja kiertää ne, mutta ihmisten paskat on yleensä suht huomaamattomia.
Ihme ettei näistä kukaan ole älähtänyt vaan aina pitää jauhaa paskaa koiran paskoista.
Meidän koira tykkää kissan paskoista tai eipä se kyllä niitäkään syö, kunhan levittää lattialle riviin, jos ei ehdi tyhjentämään niitä..
Samoin joskus saattaa talvella syödä toisten koirien jäätyneitä kökköjä.
Kerran tuo meni kieriskelemään kananpaskaan, asutaan kerrostalossa ja meidän pihalle oli tuotu kananpaskaa puskille ja tuohan hyökkäsi heti kierimään siihen loppukasaan.
Tuo ei sinänsä ällöttänyt, vaikka haju oli kaamea jne.
Mutta kun koira on kolme-neljä kertaa kierinyt ihmisen paskassa, niin siinä on todellakin ollut pitelemistä oksun kanssa.
Meinasin oksentaa kun menin sen kanssa samaan hissiin. Oli vielä valjaat päällä ja niitä pestessä yökin. :(
ja kummallakin kerralla oli kyse ihmisen paskasta. HYI SAATANA!
Siinä sitten yökin ja yritin saada sekä koiraa, että nahkapantaa puhtaaksi ja hajuottomaksi.
Mitkään muut paskakasat ei tuota kiinnosta, ei edes tuoreet lehmän liukumiinat.