Ostaako teidän miehet teille lahjoja vielä monen vuoden yhteiselon jälkeen?
Me olemme olleet yhdessä 18v ja sain tänään mieheltä 250e kengät, 180e takin, 60e paidan ja 40e housut.
Kommentit (41)
Eipä juuri enää ostele, enkä toisaalta minä hänellekään. Ei me haluta toisiltamme lahjoja, niin lopetimme niiden ostamisen.
Ostaa. Minulla alkoi viikon loma tänään ja sunnuntaina lähden yksin Toscanaan viikoksi minkä mies järkkäs yllätykseksi. Tuli aika hyvä fiilis. Toki myös minä yllätän häntä.
Se oli tänään ihan täpinöissään kun tuli kaupasta kuin lapsi jouluna. Iloisena sitten otti sielä lempi jogurttiani, jota en ole pitkään aikaan syönyt.😊
Luulen että ei tule ostamaan. Ensimmäisen vuoden aikana en ole saanut yhtään lahjaa.
Lopettaako muka nekin jotka älyävät edes jouluna/synttäreinä aluksi ostaa?
Mies ei tuntisi minua yhtään jos toisi vaatteita.🤣 Ensin pitää heittää esim kahdet vanhat kierrätyksen ennen kuin ostaa yhdet uudet.
Mun mies tietää että inhoan kaikkia tavaralahjoja, laukut, korut yms yms on jo 20v sitten saatu kiintiö täyteen. Saisin vaikka kuun taivaalta jos rahaa olisi ylenmäärin
Mutta matkalahja on aina mieluinen - tosin matkasta päätetään yhdessä ja maksetaan yhdessä, samasta pussista kun elämä menee. . Mieheni on vuosia tiennyt miten lämpö helpottaa mun kipusairauksia ja nyt toteutimme unelmamme ja ostimme talon etelästä vajaa vuosi sitten. Yhteinen lahjamme josta tiedän että mieheni tekisi vaikka 2 työtä maksaakseen sen jotta mun elämäni helpottuisi. Ihan paras lahja minulle ja meille.
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri enää ostele, enkä toisaalta minä hänellekään. Ei me haluta toisiltamme lahjoja, niin lopetimme niiden ostamisen.
Sitä kun on tässä aikuistunut on vähän järkevämpi tavaroiden suhteen. Yllätykset, yms on lähinnä toiminnallisia juttuja.
Vaimo, since -94
Ei osta, muuta kuin jouluna. Vaatteita en edes haluaisi hänen ostavan, mulla on tarkka maku, eikä muiden kannata edes yrittää mulle aamutakkia kummempaa ostaa. Joskus tuo kaupasta suklaata mulle, mutta en laske sitä lahjaksi.
En tiedä.
Mutta ostaa matkoja ja ottaa minut mukaan.
Aloitus haiskahtaa kevyesti pröystäilyltä. Asiat pystyy ilmaisemaan kohtuu fiksusti ilman luettelua tuotteista, saatika laittamasta hintoja vielä perään.
Joo, oon nyt tosi kateellinen kun viimeksi sain vain untuvaiset tossut. Ihan itse sain ne postistakin hakea vaikka mies ne tilasi. (on reissuhommissa) Enkä edes googlettanut niiden hintoja.
Yhdessä vuodesta -90
Vierailija kirjoitti:
Se oli tänään ihan täpinöissään kun tuli kaupasta kuin lapsi jouluna. Iloisena sitten otti sielä lempi jogurttiani, jota en ole pitkään aikaan syönyt.😊
Enemmän se, että mies ajattelee siinä perusarjessa tuntuu kivalta kuin se, että ostaa useilla satasilla jotain kun on pakko kun on esim joulu.
Huomenna on luvassa jotain, kun käski pitää illan vapaana häntä varten.
Meillä ostetaan vaatteita silloin kun tarvitaan, ei joululahjoiksi. Ja pääasiassa jokainen ostaa itse vaatteensa, en ole mieheni elätti.
Kyllä se synttäri- ja joululahjat ostaa vikisemättä. Hän on hyvä lahjoissa, mutta ei koskaan ole onneksi rohjennut vaatteita ostella. Mun mielestä siinä on jotain creepyä, jos ostelis. ;)
Ei se ole ennenkään mulle lahjoja ostellut. Satunnaisesti tuo jotain namia kaupassa käydessään silloin ja nykyäänkin.
Yhdessä nyt 29 vuotta.
Näytitkö miehen silmissä vähän nuhjuiselta kun se noin paljon osti sinulle vähän parempaa seppälää?
Vierailija kirjoitti:
Ostaa. Minulla alkoi viikon loma tänään ja sunnuntaina lähden yksin Toscanaan viikoksi minkä mies järkkäs yllätykseksi. Tuli aika hyvä fiilis. Toki myös minä yllätän häntä.
Anteeksi kyynisyyteni. Eka ajatus mulle tuli, että miksi mies haluaa mut pois luotaan? Mitä mies tekee silloin? Miksei se halua reissata mun kanssa?
Ehkä tuossa on selitys, miksei mies reissuja mulle ostele tai oikeastaan mitään muutakaan. ;D Älä sä musta välitä, vaan nauti! Nauratti vaan tämä erilaisuus ja oma möllöyteni.
Nyrkkiä antaa naamaan ja kullia pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se, että mies ajattelee siinä perusarjessa tuntuu kivalta kuin se, että ostaa useilla satasilla jotain kun on pakko kun on esim joulu.
Samaa mieltä. Meillä näihin arkilahjoihin kuuluu mun lempijäätelö, sokerikuorrutetut pähkinät näin joulun alla Lidlistä tai vaikka proteiinivanukas iltapalaksi. Pientä sellaista mitä en raaski itselleni ostaa (ja lisäksi yritän olla herkuttelematta liikaa mutta mies kuulemma käyttää ne kalorit mitä noista tulee;D)
Ostaa. Ei vaatteita, en haluaisi hänen valitsevan niitä, mutta kirjoja, harrastukseeni liittyviä asioita, keräilemiäni tuotteita. Tuo suklaata pyytämättä, osti ennen myös kukkia mutta en itse ole leikkokukista innostunut, joten toivoin ettei tuo niitä.