Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teistä 40 ja risat -ikäsistä kurppanoista

Vierailija
20.08.2011 |

oikein tekee niin katkeria ja kiukkuisia että tulette vauvapalstalle riehumaan ja haukkumaan itseänne nuorempia? Vaihdevuodet kentis tai epävarmuus?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin vuoden päästä neljäkymmentä. Meillä töissä kyllä ne vittumaisimmat akat on juuri sitä 45-50 sarjaa. Sen ikäluokan naiset eivät toki kaikki ole mitenkään ikäväiä ihmisiä. Kaveraan itse töissä 27-40-vuotiainen kanssa, ja ne tietyt vanhemmat eukot on aina haukkumassa meitä selän takana ja välillä päin naamaakin.

Täällä av:lla olen huomannut ilkeilyä suuntaan jos toiseen. 50-vuotias ei automaattisesti ole mikään vittumainen kurppana. Minusta joskun 25-vuotiaana nelikymppinen oli aika vanha, vaikka oli mulla silloin muutama sen ikäinen kaverikin, mutta ei sitä enää tämän ikäisenä pidä itseään tai kymmenen vuotta vanhempiakaan mitenkään vanhana.

Minua itseäni ei mitenkään ahdista ikääntyminen ja olen tyytyväinen elämääni. Terveellisten elämäntapojeni ja hyvien geenieni ansioista näytän paljon paremmalta kuin monet kymmenen vuotta nuoremmat. En vertaa itseäni nuorempiin vaan samanikäisiin enkä kadehdi ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla