G: Jos miehesi olisi alle 170cm, olisitko hänen kanssaan?
Kommentit (32)
en ole koskaan edes ajatellut pituutta minään merkityksellisenä asiana. Nyt kun ajattelin entisiä poikaystäviä ja ihastuksia, kaikki ovat olleet alle 180cm, jotkut alle tuon 170cm. En voisi kuvitella miehekseni 190 pitkää " hongankolistajaa" , jota joutuu niskat vääränä katsomaan ylöspäin!
Ite oon alle 160 cm, mut haluisin kyllä et voisin pitää korkokenkiä ja mies olisi silloin suurinpiirtein mun mittanen (siis vähintään).
Meillä on mies tasan 170 pitkä ja mä olen 180, ja olen mieheni kanssa onnellisesti:)
mutta luonnehan se tärkein on...:)
Enpä tiedä olisiko se ratkaiseva kriteeri. Mutta mieluummin pidän pitkän mieheni (olen itse 179 cm).
Ehkä juuri hänen pituutensa kiinnitti huomion ja kiinnostuksen. Itse olen yli 170 cm pitkä. Haluan että mies on pitempi ja saan pitää korkkareita ihan huoletta, eikä tarvi katsoa miestä alas päin. Mutta toisaalta ei se pituus miestä pahenna. kyllä se luonne ratkaisee. Eli en voi sanoa ettenkö ikinä kiinnostuisi itseäni lyhyemmästä miehestä.
Aika karmeaa tunnustaa, mutta mulle miehen pituus on tärkeää. Mieheni on " normaali" 180cm ja en panisi yhtään pahitteeksi vaikka olisi kymmenenkin senttiä pidempi.
Kyllä sitä on muuten kauhea...no, ulkonäkö on se jonka ensimmäisenä näkee. Jos mieheni lyhyempänä versiona olisi tullut vastaa olisi hän saannut pistää koko fiksuutensa ja älykyytensä ja muut hyvät ominaisuutensa HETI esille että olisin kiinnostunut. Hyi mua.
olen itse 178 ja korkokengissä vielä pidempi. Miehen pitää olla miehen mittainen!
Ja mies on sika jos se arvostaa naisen persettä, rintoja ja vartaloa yleensä... Se on sisäinen kauneus my ass. Naiset on tasan yhtä pinnallisia kuin miehetkin, näkeehän sen tästä miten monelle naiselle on tärkeä miehen pituus.
Mun mies on 165 ja itse olen 175. Olisihan se ollut mukavaa jos saman miehen olisi saanut pidemmässä paketissa, mutta ei se meidän suhdetta estänytkään. Enemmän se tuntuu häiritsevän muita ihmisiä. Oon miettinyt esim. voidaanko lapsiamme kiusata kun menevät kouluun tämän takia?
olen huomannut, ettei 170cm miehet halua " kainalooni" . Kyllä siinä varmasti tulee antimiehinen olo, kun joutuu naistansa kurkottelemaan. Sitten on tietty niitä, joilla ei ole itsetuntonsa kanssa mitään ongelmia ja hautaavat päänsä onnellisena rintojen väliin.
En halua olla kanaeno miehelle vaan haluan itse olla kainalossa.
Itse olen nimittäin yli 180cm ja mieheni juuri ja juuri 180cm. Tämä pituus ero vielä menee, mutta yli kymmenen senttiä ois jo vähän liikaa...
" epänormaaleja" , joko kuikeloita (yök) tai romuluisia ja kömpelöitä.
olen itse 180 ja tuntisin itseni ihan jättiläiseski semmosen rinnalla. :)
eikä todellakaan pituus haittaa, päinvastoin. Vikkelä paketti...
olen kyllä muutenki pinnallinen..eli miehen pitää olla hoikka/hoikahko,tummat hiukset,karvoja ja hyvännäköinen
itse aina ennen ihalin hieman pidempiä. tapasin kuitenkin mieheni joka ei sitten olekaan mitenkään erikoisen pitkä ja onnellisia ollaan. minkäs hän itse sille voi, mutta mikäs siinä kun kerran muuten fiksu ja erinomainen on!
Saisi olla tosi ainutlaatuinen paketti, että niin lyhyt kiinnostaisi. Hirveän raadollista tietenkin!
mä oon kans 178 ja mulle on aivan sama minkä pitunen mies on. Ja joo, oon seukannu itteeni 13 cm lyhyemmän miehen kanssa monta vuotta, ja joo, käytin silloin korkkareita aivan surutta.
Mitä se oma pituus siinä vaikuttaa?