G: Jos miehesi olisi alle 170cm, olisitko hänen kanssaan?
Kommentit (32)
Luulempa ettei täälläkään välttämättä kukaan ole ihastunut miehessä juuri siihen että hän on lyhyt. Tarkoitan että esim. ravintolassa katsellut että tuollapa on juuri minulle sopiva lyhyt mies. Itsellänikin on on reippaasti lyhyempi mies. Aluksi harmittelin että voi että kun on niin ihana mies mutta kun on niin lyhyt... mutta pian huomasin että sekin puute korvautuu jollain muulla saralla niin että menee jalat alta ;). Ja miehen pitää olla varustettu todella hyvällä itsetunnolla että pidemmän vaimon ottaa ja juuri sellaisesta pidän. Hyvät kaupat siis tuli.
itse olen 157 eli jos mieheni oli kovastikkin minua pidempi tuntisin itseni kääpiöksi.
Olen itse 172 cm ja pidän pitkistä hoikista miehistä.
Tosin kyllähän näitä on, Lenni-Kalle Taipaleet vaimoineen.
rehellisesti sanottuna lopetin suhteen miehen lyhyyden takia. En halua olla " äiti" joka pitää miestään kainalossa.. Nyt mulla onkin sitten 186cm pitkä mies;)
Aika pituusrasistista porukkaa täällä koolla...Itse olen 160 cm pitkä, ja mieheni on minua vain viisi senttiä pidempi. Olen hyvin tyytyväinen tilanteeseen. Eipä tarvitse kurotella pussaillessa :)
Voisitte silti hiukan miettiä mitä kirjoitatte! Mielestäni mieheni EI ole alamittainen eikä häntä tarvitse nimitellä lainausmerkeissä " mieheksi" . Hei sinä nainen, jonka pituus on yli 175! Oletko hongankolistaja, heinäseiväs vai kasvatusneuvolassa käynyt?
Kiva tietää, että lastemme koulukavereiden vanhemmat viljelevät tällaisia arvoja... :(
Ristomatti Ratia ja Anu Saagim
Leena Harkimo seurustelee pidemmän kanssa
Jenni ja Kimi Räikkönen
Nicole Kidman ja Tom Cruise
Danny DeVitollakin on pitkä vaimo
Jatkakaa listaa.
Täytyisi kyllä olla tosi ihana mies, jotta kiinnostuisin lyhyemmästä kuin ite oon.
P.S alamittaisiksi naisiksi luen suomalaisesta perimästä alle 160-senttiset.
Kiinalaisissa normaalit miehet ja naiset nyt ovat aivan omaa kääpiösarjaansa. Ja juu, kyllä aika monet ajattelevat näin, että nyt sitten oikeasti tiedät, miten pituudesta naljaillaan.
Mä taas olen isoperseinen lauta, että ei tässä nyt niin hehkeitä itsekään olla.
Kuinka monta senttiä menee euroon.......
Mielenkiintoinen kyssäri ap;lla
Exäni oli 172cm ja ihan sopiva