Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo mökottää, mitä mieltä palstamammat?

Vierailija
20.08.2011 |

Onko vaimolla teidän mielestä syytä mököttää? Sanoin, että voisit NYT jättää kaveris 30 v synttärit välistä ja hän sanoi "joo sitten" ja alkoi mököttämään.

Hänellä on ollut tämän vuoden puolella työmatkoja, joissa öitä poissa: 1x 4 päivää kevättalvella, 1 x 2 pv keväällä, 10 päivää kesällä, syksyllä tulossa 2 päivän matka, lisäksi pari matkaa, joista illaksi kotiin.

Lisäksi hänellä oli juuri omat synttärit, joissa juhli kaupungilla (itse olin lasten kanssa kotona), sen jälkeen yhdet kissanristiäiset ja eilen oli illallisella kaverinsa kanssa.

Itse en käy missään, koska alkoholi ei minulle sovi, enkä halua mennä minnekään riskeeraamaan. (Vaikka eihän se tähän niin paljoa kuulukaan, vaikka sanoinkin hänelle, että minä en käy missään) Tärkein pointtini on kuitenkin se, että mielestäi pienten (alakoulu-ikäisten) lastemme kannalta vaimo on ollut nyt liikaa menossa. (Lapsei ei erota, onko matka työ- vai huvimatka) Mielestäni hän voi mieluummi vaikka kotona ottaa viiniä kuin olla "koko ajan menossa". Toisaalta hän sanoi, että hänellä ei ole enää nyt menoja tiedossa. Muuta kuin työmatkoja.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopska SINÄ et pidä 30 v synttäreitä tärkeinä niin tarkoittaako se myös sitä että ne EI saa olla tärkeitä vaimollekaan?

Sun viesteissä pilkottaa juurikin se, että koska sinä et juo alkoholia (syystä tai toisesta) etkä halua mennä minnekkään ilman alkoakaan, niin haluat että vaimosikin on samanlainen...

Ei tule onnistumaan....

kerron kyllä sen. ap

Vierailija
2/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mulla ei ole harrastuksia, miehellä on, muttei yhtään liikaa. Kumpikaan ei tykätä baareissa enää hillua. Mutta silti omia menojakin saa, ja pitääkin olla. Mutta itse äitinä haluan olla perheen kanssa mahdollisimman paljon kuin töiltä kerkeää, mies samoilla linjoilla.

Mun mielestä ap ei valita syyttä. Ja mun mielestä miehellä onkin syytä lasten, ja omastakin puolesta pahastua. Kyllä muakin tympäsis.

Vierailija
4/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ketjua. joko on paljastunut että ap onkin nainen joka kysyy miehensä menemisistä? Tuo nimittäin on täysin normaali kuvio mutta menijä on lähes aina mies.

Ja oon samaa mieltä ap:n kans, ei oo hyvä jos toinen on koko ajan menossa jos on pieniä lapsia. Kissanristiäiset vois jättää väliin. 30:t sais jättää kanssa ellei ihan paras kaveri oo kyseessä. Niille jotka käskee harrastaa ja mennä itse: Sillon harvoin kun se ainainen menijä ON kotona, ei tosiaan huvita lähteä mihinkään, ainakaan jos arvostaa yhteistä aikaa.

Vierailija
5/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopska SINÄ et pidä 30 v synttäreitä tärkeinä niin tarkoittaako se myös sitä että ne EI saa olla tärkeitä vaimollekaan?

Sun viesteissä pilkottaa juurikin se, että koska sinä et juo alkoholia (syystä tai toisesta) etkä halua mennä minnekkään ilman alkoakaan, niin haluat että vaimosikin on samanlainen...

Ei tule onnistumaan....

saa se mennä, en vaan pidä siitä ja kerron kyllä sen. ap

On kertomista ja kertomista. Sinun tapasi ei varmaankaan ole se paras mahdollinen, kun siitä tulee toiselle paha mieli. Et kunnioita vaimoasi ollenkaan. Onneksi minun mieheni ei ole tuollainen vätys.

Vierailija
6/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökötys on pahinta mitä tiedän.

Olen ikävä kyllä itsekin menevää sorttia ja mies vastaavasti kotona lasten kanssa.

On reissuja työkaverien kanssa ja sitten on kaverien kanssa ja sitten on työmatkoja ja sitten on vielä viihteelle lähtöä. Ei paljon, mutta silloin tällöin kuitenkin.

Olen yrittänyt rajoittaa pois kotoa oloa. Viikonloppuina saatan esim lähteä pe tai la iltana ulos, mutta vasta siihen aikaan kun lapset käyvät nukkumaan. Tulen yöllä sitten kotiin.

Pari vuotta sitten mulla oli joku kausi. Kaipasin kavereita enemmän ja jotenkin kotona olo myös ahdisti. Kai se oli sitä 30 kriisiä. Silloin oli kuukausia, jolloin olin joka viikko vähintään yhden illan poissa kotoa :-(

Pitkä alustus siihen että minä ymmärrän myös sinun vaimoasi. Hänellä lienee joku syy siihen miksi on päästävä tuulettumaan niin usein.

Sillä että sinä sanelet hänelle milloin hän saa mennä ja milloin ei, sinä ikävä kyllä vain pahennat tilannetta. Tuollainen vain karkoittaa hänet luotasi.

Jos haluat että hän palaa luoksesi psyykkisesti ja vähentää reissujaan, niin kokeilepa:

Anna hänen mennä menoilleen, mutta kerro että rakastat häntä. Kerro että odotat häntä. Odota häntä todellakin yöllä. Laita vaikka kello soittamaan siihen aikaan kun vaimosi yleensä kömpii kotiin. Sytytä muutama kynttilä ja laita vaimeaa musiikkia. Pyydä häntä kanssasi tanssimaan ja kerro että sinulla oli niin kova ikävä.

Kun toimit näin parikin kertaa, niin usko pois, vaimosi alkaa pysyä enemmän kotona.

Vierailija
7/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän miehen (jos nyt edes on mies eikä pelkkä palstafeikki) vaimo tahtoo olla mahdollisimman paljon pois kotoa.

Vierailija
8/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään ja vasta nyt aloit puhumaan, niin liian myöhään.

Toisekseen, ei vaimosi ole nyt niin paljoa ollut poissa kotoa tämän vuoden aikaka, jos tuossa on kaikki menot.

Vierailija
9/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimon vika, jos sinä et halua käydä missään? Alakouluikäiset pärjää kyllä varsin hyvin isin kanssa vaikka joka ilta.

Vierailija
10/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäminen kuuluu lapsille.. ei aikuisille ihmisille. Jos työmatkoilla joutuu olemaan noin paljon pois lasten ja sinun luota niin luulisi jättävän kissanristiäiset vähemmälle.

Vierailija
11/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään ja vasta nyt aloit puhumaan, niin liian myöhään.

Toisekseen, ei vaimosi ole nyt niin paljoa ollut poissa kotoa tämän vuoden aikaka, jos tuossa on kaikki menot.

vaimo ei halunut sitä vaan ymmärtää. Pienempi lapsi on vasta juuri koulunsa aloittanut. ap

Vierailija
12/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mököttäminen kuuluu lapsille.. ei aikuisille ihmisille. Jos työmatkoilla joutuu olemaan noin paljon pois lasten ja sinun luota niin luulisi jättävän kissanristiäiset vähemmälle.

se on aina niin herkkätunteinen...Ennenkin käyny niin, että möksähtänyt ja vähän aikaa mököttänyt ja selvittänyt sitten asian...Sitä ennen yritän saada vähän selvyyttä täällä omille ajatuksilleni (olenko liian jyrkkä vai...)

ap

Vierailija
13/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo harrastaa 3 * 2 h viikossa.

Vierailija
14/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule sun synttäreitä juhlimaan!

Ikävä ihminen olet!

Terkuin reissumiehen emäntä, joka ajaa miestä kavereittensa seuraksi. En ymmärrä miksi ei voisi synttäreitä juhlia. Oletko mustasukkanen vai missä viiraa?

Vierailija
15/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi sentään, kun vaimo harrastaa, iiikkk!

Ala harrastaa itsekin, mikä estää?

Vierailija
16/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit ei nyt ihan kissanristiäiset ole, mutta olis voinut karsia muita menoja ja mennyt sitten näille synttäreille.

Vierailija
17/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei tämän äidin pidä olla lastensa kanssa yhtä paljon kuin isän??

+ suhteessa on tärkeää että molempien mielestä ratkaisut toimivat, tässä tapauksessa miehestä ei siltä tunnu joten ehkäpä mies on oikeassa. Nainen on kumminkin päässyt menemään, tosiaankin voisi olla useamminkin poissa, mutta mies ei varmaan parisuhdetta ja perhettä perustanut idealle 'nainen hummailee kaupungilla minä lasten kanssa kotona' ? niinkuin harva nainenkaan.

ja jos mies pyytää (? vaiko kieltää?) että nainen jättää yhden menon menemättä niin onko se suuttumisen aihe? mikä parisuhde se sellainen on jos ei voi välillä uhrata omia menojansa perheensä takia?

Vierailija
18/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lapset tykkää/ajattelee, kun äiti on paljon poissa? Meillä mies oli paljon iltamenoissa, mutta yleensä lähti aika myöhään illalla, joten ehti viettää aikaa lasten kanssa. Eikä suinkaan ollut joka ilta menossa.

Vierailija
19/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule sun synttäreitä juhlimaan!

Ikävä ihminen olet!

Terkuin reissumiehen emäntä, joka ajaa miestä kavereittensa seuraksi. En ymmärrä miksi ei voisi synttäreitä juhlia. Oletko mustasukkanen vai missä viiraa?

tärkeä. ap

Vierailija
20/58 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi sentään, kun vaimo harrastaa, iiikkk!

Ala harrastaa itsekin, mikä estää?

muut menot, missä vaimo poissa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän