Vihje! Jos ette halua kakata ihan hirveästi synnyttäessä.
Älkää syökö juuri mitään.Juoda voi ja hiipailla välillä vessaan.
Kommentit (23)
Jos synnytykset on nopeita, alkavat yöllä ja
sairaalaan tunninkin matka niin ei siinä paljon mietitä koska on viimeeksi syöty/ juotu tai laitanko itse peräruiskeen ennen sairaalaan lähtöä.
synnytys, jossa äiti ei kakkaa. En muista, koska viimeksi olisin sellaisen hoitanut. Äiti ei useinkaan edes huomaa kakkaa, eikä näin ollen tule siitä mitään koskaan tietämään. Se nyt vaan kuuluu tähän hommaan, eikä kukaan kätilö tee siitä mitään numeroa.
Minä en ainakaan huomannut kakkaamista ennen kuin kätilö ekassa synnytyksessä sanoi, että pyyhkii kakkaa pois. Kahdessa seuraavassa moista ei mainittu (mutta mies kertoi, että kakkaa tuli). En minä moista ainakaan osaa edes hävetä, tuskin edes pitäisi.
Ei sitä tarvitse hävetä. Mulla molemmissa synnytyksisssä tullut kakkaa, ekassa enemmän tokassa vähän vähemmän. Mulla on onneksi fiksu mies, joka ei tehnyt asiasta mitään numeroa (eivät kai useimmat miehet teekään?). On vaan fysiologisesti mahdotonta ponnistaa toisesta aukosta ja samalla pidättää toista.
jos aattelee, että edellisen illan iltapala oli jo poistunut aamuun mennessä elimistöstä... olisipa minullakin niin ei tarvis näitä kiloja niin paljon miettiä... :D