Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ huutiksessa oikein kannattaa myydä?? Taaskaan kukaan ei huuda mun kohteita ja rahat loppu :((

Vierailija
18.08.2011 |

Tarviin oikeesti rahaa nyt äkkiä, tilit miinuksella. Helppiä nyt mitä mun kannattaa sinne laittaa myyntiin että joku kiinnostuu. Laskut painaa päälle... Meillä on taapero, joten lastenvaatteita on 56-80 cm tarjolla, liuta vauvantarvikkeita ja leluja, kodin koriste-esineitä yms. löytyisi vaikka mitä jne mutta mikään ei kiinnosta, kukaan ei huuda. Höh höh höh. Apuva?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa tyttövauvan vaatteita 68--> ja leluja.

sano joku hakusana niin etin sut sieltä,oon tässä katellu just vaatteita,kun kasvaa niin huomaamatta.

Vierailija
2/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia (eli perus markettikamaa) vaatteita? Huonoja kuvia? Ryppyisiä vaatteita ja epäsiistit taustat kuvissa? Postikuluja ei ole mainittu. Kaikki vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kivoja vaatteita, ei mitään Cupcakeja ja muita fancyjä tosin, vaan perusmerkkejä (lindex, HM, Benetton, Reima jne.) mutta kivoja värikkäitä vaatteita ja hyväkuntoisia, eli ei mitään virttyneitä vaaleankeltaisia hirveitä bodeja yms.

Postikuluja on tosi vaikea arvioida ja niissä varmaan on liikaa, täytyy raahata muutama kasa postiin ja pyytää laskemaan todelliset postikulut varmaan, niin tietää tarkemmin sen. En halua jäädä miinukselle postareiden takia, kuten äkkiä käy, jos postittaa kasan farkkuhaalareita yms.

ap

Vierailija
4/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa tyttövauvan vaatteita 68--> ja leluja.

sano joku hakusana niin etin sut sieltä,oon tässä katellu just vaatteita,kun kasvaa niin huomaamatta.

Vierailija
5/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutko pääkaupunkiseudulla?? jotta ei tulis postikuluja..

Vierailija
6/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja senkään takia en kehtaa tässä mainostaa, kuka olen, harmi...

ap

asutko pääkaupunkiseudulla?? jotta ei tulis postikuluja..

Vierailija
7/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen täällä joskus vinkannu huutiskohteistani.

tuskin sua nyt huutisnimimerkin takaa tunnistaa.

Vierailija
8/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos laitat lähikaupun ilmotustaululle myyntiilmotuksen..jos löytys läheltä joku joka tarttis..

Vierailija
9/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen täällä joskus vinkannu huutiskohteistani.

tuskin sua nyt huutisnimimerkin takaa tunnistaa.

Tää on sellainen tuppula että varmana joku tunnistaa tai voi jatkossa seurailla että joo toi oli se jolla oli rahat loppu ;p

Mutta vinkit on tarpeen yhä, sillä olen uusi myyjä. Pitäisi varmaan saada hyviä palautteita ja niitä ei ole kuin muutama - omista ostoistani! Ja nyt ei voi edes niitä kerryttää kun ei ole rahaa ostaa mitään :( onneksi lapsella on syyspuku jo, jos sattuu iskemään kylmät kelit yllättäen..

ap

Vierailija
10/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate alet juuri olleet.Syksymmällä yleensä vilkastuu.Tosin tarjontaa niin paljon Huutiksessa että vaikea edes löytää..

Vierailija
11/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

postarit aina nostaa hintaa ärsyttävästi ja tuntuu että se heti karsii. ap

entäs jos laitat lähikaupun ilmotustaululle myyntiilmotuksen..jos löytys läheltä joku joka tarttis..

Vierailija
12/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate alet juuri olleet.Syksymmällä yleensä vilkastuu.Tosin tarjontaa niin paljon Huutiksessa että vaikea edes löytää..

Vierailija
13/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ajankohta on vähän huono Huutismyynnille. Vaate alet juuri olleet.Syksymmällä yleensä vilkastuu.Tosin tarjontaa niin paljon Huutiksessa että vaikea edes löytää..

meni just 90 % kaikista myynnissä olleista lastenvaatteista (juurikin värikästä, siistiä poikien kamaa), eli menee se nyttenkin.

Vierailija
14/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuntuu paljolti kauppa siirtynyt huuto.netistä muualle ja paljon esim. facebookin ostetaan/myydään palstoille. Niitä tuntuu olevan lähes jokaiselle alueelle jo omansa.

Vierailija
15/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin, että kattaa varmasti sen, mitä ne on. Sitten laitat maininnan, että palautat ylimääräisen, jos olet perinyt liikaa. Kukaan ei huuda, jos kohteessa ei ole postikuluja. Pieniä perusvaatteita ei ehkä kannata yksitäin myydä, vaan tee paketti, sen pk:t on helpompi arvioidakin.

Voit myös laittaa kohtuullisen osta heti hinnan, se voi ehkä noissa perusvaatteissa toimia paremmin.

Lelutkin ehkä menee paremmin pakettina.

Kodintavaraa en itse ole huutonetistä koskaan ostanut, joten niiden myyntikikkoja en tiedä.

Katsele myös muiden ilmoituksia sulkeutuneista, millaisilla ilmoituksilla sinun tuotteitasi vastaavat ovat menneet kaupaksi.

Vierailija
16/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisin katsoa, mitä teen väärin - ja mitä sinä oikein? :)

ap

Tää ajankohta on vähän huono Huutismyynnille. Vaate alet juuri olleet.Syksymmällä yleensä vilkastuu.Tosin tarjontaa niin paljon Huutiksessa että vaikea edes löytää..

meni just 90 % kaikista myynnissä olleista lastenvaatteista (juurikin värikästä, siistiä poikien kamaa), eli menee se nyttenkin.

Vierailija
17/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaisin minä, ja päivittäin selaan huuto.nettiä. Ostopäätökseen vaikuttaa vaatteiden kuosit, mallit (en tykkää t-paidoista), hinta, kuvat vaatteista... Voithan vaikka ilmottaa että postikulut tulee postiennakkona (jos ostaja haluaa maksaa todellisten kulujen mukaan etkä jaksa ennakkoon niitä selvittää) tai laittaa pakettiin esim 10e ylimääräistä hintaa ja ilmoittaa "ei postikuluja" jne...

Vierailija
18/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluja,pehmosia ja kovia,vauva on vasta 3kk.

Etin just parhaillaan sua huutiksesta:D

Vierailija
19/22 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vain yhtä tai max kahta kokoa per paketti ja yritä tehdä niistä kivoja asukokonaisuuksia. Ja paljon kuvia. Vain yksi pieni kuva ilmoituksessa ei myy.

Vierailija
20/22 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitan ilmoituksen, myyn sita 2 x 2 vkoa ja sen jalkeen jos ei mene kaupaksi osta heti toiminnolla. Tarkeinta on etta silloin on myytavia kohteita vahintaan 50 kpl. kauppa kay hyvin. Joka kerta kun myyn ostaa huutaja keskimaarin 5 tuotetta.

Aikaa menee kun jokaisen tuotteen kuvaan mutta teen myos sita jos joku ostaa kun olen myynyt pari kk, voin laittaa extraa, myymatta jaaneita kohteita, jos postimaksut riittaa. Nama asiakkaat tulevat uudestaan !