Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun korttitalo töissä sortuu ihan kohta..

Vierailija
17.08.2011 |

olen ihan stressaanut, en nuku öisin ja ajatukset kiertää kehää.

Olen jo irtisanoutunutkin, mutta edes edessä häämöttävä vapaus ei nyt auta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt opiskelen ihan toista alaa. Ei ikinä enää katsettakaan siihen suuntaan. Karsea ala ja vielä hirvein homma on olla pp.

t: entinen projektipäällikkö it-alalta

Vierailija
2/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei herkkähipiäiset kestä ja liian löysät eivät saa ahnketta eteenpäin. Pitää olla teflonia ja terästä samaan aikaan.

Ilmeisesti olet ajautunut vääriin hommiin, joten onnea rohkealle päätökselle lähteä pois. Toivottavasti löydät sopivan työn.

T: toinen IT-puolen projektipäällikkö

Stressaa vaan valtavasti se mitä asiakkaalle on luvattu ja se mikä on todellisuus. Siinä pitäisi sitten olla venttiilinä ja joskus jopa valehdella.

Mutta kiitos tsempeistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työmatkasi on noin pitkä? etkö voi tehdä etätöitä? Mistä tuo johtuu, että asiakkaalle pitää valehdellea; onko myyty jotain mitä ei voida toimittaa/toimittaa oikeassa ajassa tms? Saatko esimieheltäsi tukea?

Itse olen ollut alalla 12v ja nykyisessä työpaikassani viihdyn. Välillä on ollut paskojakin paikkoja, onneksi vaihtamalla monesti paranee ;)

tsemppiä

Vierailija
4/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Kohta pääset pois.

Vierailija
5/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala?

En suosittele.

Vierailija
6/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aiemminkin, miten sua jotkut pitää ryhmänne "sihteerinä", mutta kuitenkin sun "vika" jos ei projekti edisty... tms.?

Mitä meinaat tehdä nyt, onko uutta paikkaa tiedossa?

vai pärjäätkö päivärahalla? Vissiin aika pitkä karenssi tulee?

Miten pitkä irtisanomisaika on? Luulisi että sen vaan jotenkin jaksaisi...

mutta jos olet ihan hajalla, niin voisithan saada sairistakin työterveydestä, ihan vaan "burn out" / uupumus tms. perusteella. Sano että sua kiusataan niin pahasti.

Vierailija
7/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kukaan ole kiusannut töissä, mutta olen vaan omaa kykenemättömyyttäni tehnyt hommat huonosti. En vaan ole osannut olla tarpeeksi sitkeä ja peräänantamaton.

Tuntuu vaan että tämä on jatkuvaa taistelua.

Vierailija
8/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa neljäsataa kilometriä. Loppuu onneks tän kuun lopulla. Olen ihan kypsän kypsä. Tänään taas lähettävä työmaalle ja olen ollu koko päivän ihan masentunu. En millään haluais lähtä :(

Koitan hokea itselle, että enää vain muutama työpäivä. Mut ei tunnu auttavan. Tekis mieli vaan jäädä kotia.

Vierailija
9/9 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei herkkähipiäiset kestä ja liian löysät eivät saa ahnketta eteenpäin. Pitää olla teflonia ja terästä samaan aikaan.

Ilmeisesti olet ajautunut vääriin hommiin, joten onnea rohkealle päätökselle lähteä pois. Toivottavasti löydät sopivan työn.

T: toinen IT-puolen projektipäällikkö