Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa polttareissa olet ollut? Paljonko on ollut osanottajia?

Vierailija
17.08.2011 |

Mikä on ollut budjetti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuttavani, jotka ovat menneet naimisiin eivät ole pitäneet polttareita. Eikä itsellänikään ole ollut.

Polttarit taitavat olla vähän semmoinen yhteiskuntaluokkaan liittyvä juttu.

Vierailija
2/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuttavani, jotka ovat menneet naimisiin eivät ole pitäneet polttareita. Eikä itsellänikään ole ollut.

Polttarit taitavat olla vähän semmoinen yhteiskuntaluokkaan liittyvä juttu.

Yhteiskuntaluokkaan liittyvä juttu? Ja tällä tarkoitat tietysti sitä, että akateemiset eivät pidä rahvaanomaisia polttareita? (Ts. olet katkera siitä, ettei sinulle järjestetty polttareita ja yrität selittää sen sillä, että olette liian "sivistyneitä" siihen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttareissani olin minä + 7 kaveriani. Hemmottelua, hyvää ruokaa ja juomaa, yhdessä oloa ja pientä källiä, ei mitään järjetöntä nolaamista. Kivat muistot jäi :)

Vierailija
4/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetummat ihmiset eivät yleensä hirveästi polttareita pidä. Alemmissa sosiaaliluokissa ne ovat taas ihan must.

Vierailija
5/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli itseni lisäksi 2-4 porukkaamme kuuluvaa. Eka yhden kotona syömingit ja pukeutuminen, sitten baarikierros. Budjetti oli arvatenkin pieni koska ollaan kaikki yo-opiskelijoita.

Vierailija
6/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni kyllä on pidetty polttareita korkeakoulututkintoa opiskeleville morsiammille.

Koulutetummat ihmiset eivät yleensä hirveästi polttareita pidä. Alemmissa sosiaaliluokissa ne ovat taas ihan must.

Vierailija
7/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja budjetti oli pieni. Tavallista ja pienimuotoista mutta hauskaa toimintaa oli.

Vierailija
8/8 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä. Oikein oli kivaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi