Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häissä morsian äidinvelvollisuuksia täynnä

Vierailija
17.08.2011 |

Oltiin kaukaisten sukulaisten isoissa häissä, niin isoissa, että meidätkin oli kutsuttu. Nauru pyrki mulla ilmoille, kun katsoin hääaterialla, kun valkoiseen hienoon morsiusunelmaan pukeutunut, hunnutettu morsian syötti yhtä lastaan ja toista yritti pitää kurissa, kun se halusi römytä pitkin lattioita. Sulhanen eli lasten isä söi tyynesti ruokansa eikä puhua pukahtanut. Häävalssin tanssivat vanhemmat lasten heiluessa heidän jaloissaan hippasilla.

Miten ihmiset järjestää tällaisen pelleparaatin ja kutsuu sitä hääjuhlakseen...? Yhteisiä vuosia takana kymmenen ja kaksi lasta, talo ja perhe-elämää sitäkin ollut jo useita vuosia! Ja sitten järjestetään huntuhäät!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein naurettavimpia häitä ovat ne, joissa morsiusparilla on ikää tyyliin 23 vuotta ja 25 vuotta. Miten tuonikäiset muka ymmärtävät, mihin ovat ryhtymässä? Mulle tulee aina mieleen, että eikö muka voi ensin katsoa, miten pitkälle rahkeet kantavat suhteessa, eikä rynnätä alttarille heti parin vuoden seurustelun jälkeen. Mutta näitä hempukkamorsiamia tässä maassa riittää.

Tosiaan naurettavampia on nämä vanhojen rupsahtaneiden parien muka-häät jonkun 15v. yhdessäolon jälkeen.

Itse menin naimisiin alle 20v. puolen vuoden seurustelun jälkeen. Ja avioliittovuosia 20v. takana. Ei se ikä kerro siitä välttämättä onko ihminen kypsä sitoutumaan vai ei. Jotkut ei ole koskaan.

Mitä järkeä sitten enää mitään häitä pitää jos on jo vuosia asuttu yhdessä ja lapsiakin jo on. Ihan pelleilyä semmonen.

suostuu naimisiin nuorina!

Meidän stoori: Alettiin seurustelemaan kun minä 19 ja mies 18. Mistään häistä tms. ei mies suostunut puhumaankaan, koska halusi olla aivan varma että haluaa tosiaan olla mun kanssa lopun ikänsä. 22-vuotiaana tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi, edelleenkään ei mies suostunut edes kihloihin kun ei ollut varma haluaako olla mun kanssa lopun ikänsä. Lopulta, 7 vuoden yhdessäolon ja yhteisen lapsen jälkeen hän sitten suostui, eikä minulle tullut mieleenkään olla ottamatta kaikki irti häistä kun lopulta ne sain. Olisiko minun sitten arvon mammojen mielestä alunperinkin pitänyt ottaa vanhempi/sitoutumishaluisempi mies, tehdä abortti vai luopua unelmieni häistä?

asiat voi tehdä tyylikkäästi! välttämättä ei tarvi olla huntua tai vitivalkoistapukua!

Vierailija
62/62 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos haluavat sitoutua toisiinsa avioliitolla, mutta miksi ihmeessä tuollaiset juhlat, jotka kuuluvat rakastuneille ilman lapsia. Olisihan tuokin pari voinut mennä maistraattiin tai pitää häät todistajien läsnäollessa.

Parhaita hääjuhlia ovat olleet ne, joissa kaksi nuorta sanovat toisilleen tahtovansa ja aloittavat yhteisen elämän. Lapsia on tullut sitten avioitumisen jälkeen tai sitten ei. Ja osa näistä tuttavapariskunnista ei ole halunnut lapsia ja tätäkös jotkut jaksavat kaunistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla