Omistatko popcorn-ämpärin tai onko teillä HOME-kyltti seinällä?
Kommentit (40)
Piti oikein googlettaa mutta ei sieltakaan tuollaista loytynyt. t.usalainen
joku usalainen on vaivautunut opettelemaan suomea!!!! Varmaan aika harvinaista siellä.
Eikä meillä ole kotona puisia sisustuskirjaimiakaan...
Piti oikein googlettaa mutta ei sieltakaan tuollaista loytynyt. t.usalainen
joku usalainen on vaivautunut opettelemaan suomea!!!! Varmaan aika harvinaista siellä.
Tuo popcornampari oli aivan uusi tuttavuus. Piti oikein googlettaa mutta ei sieltakaan tuollaista loytynyt. t.usalainen
popcorn enamel bucket
popcorn metal bucket
niin löytyyhän sieltä jenkkilästäkin hienoja popparipöniköitä...
http://www.standardconcessionsupply.com/catalog/item/858754/5920733.htm
This red, white, and blue speckled enamelware constructed popcorn bowl holds a whole lot of popcorn for family or party fun! Popcorn graphics inside and out add a fun design element. Inside on the bottom of the bowl are the words "Mmmm....More Popcorn Please!
Muotoilullisesti tulee mieleen vanhat emalipotat.
Mulla on ollut noin 10 vuotta sellainen puolimetriä korkea punainen "tivolin" popparikärry jolla voi tehdäkin poppareita (ilman rasvaa, mauttomia) ja sen kanssa myös punavalkoraidallinen poppariastia. Mietin just et veiskö nekin kirpparille. Ehkä nyt kannattaisi jos kerran ovat muotia? Paljonko kehtais pyytää hintaa?
Niin ja mitään kylttejä en harrasta. Noin popparijututkin oli hauskoja sillon aikanaan nuorempana, en enää välitä. (Tunnustan, mulla on kans iso purkkapalloautomaatti ja miehellä "aito" valomiekka ;) ...voi eiii...)
Semmoisesta mulla ei ole mitään havaintoa, eikä todellakaan ole milloinkaan juolahtanut mieleen laittaa HOME-kylttiä seinään, ei millään kielellä kirjoitettuna.
Meillä on makkarin harmaalla (eiiii, kauhee väri, so last season, oh noooooo:)) tapetoidulla seinällä valkoisilla puukirjaimilla teksti Hem ljuva hem, ja ollaan joo ruotsinkielisiä.
Mikä on popkorniämpäri?
Jos tarkoitat niitä puukirjaimista tehtyjä sanoja seinillä niin ei, ne in mielestäni korneja.
mutta on tarra jossa lukee Home is where our story begins.
Ei mitään hiton tekstejä kotona, ei seinillä, ei ovissa, ei pöydillä, ei kipoissa, ei tekstiileissä. Ei kerta kaikkiaan missään.
Hirveitä mauttomuuksia. Ei myöskään mitään muuta pikkusievää eikä ruudullisia kankaita.
Home-kylttiä ei ole.
Ja nuo muoviset Disney-kuvioiset Popcorn-ämpäritkin ovat peräisin Orlandosta Disney Worldin reissulta 5 vuotta sitten. Siellä myytiin Pop Cornit sellaisissa muovisissa ämpäreissä, jotka soveltuvat lasten leikkeihin oikein hyvin: eivätpä kauheasti eroa tavallisista hiekkaämpäreistä, paitsi ovat vähän isompia ja niissä on kannet. Pop cornia niihin on muistaakseni laitettu kerran reissun jälkeen jonkun leffaillan kunniaksi.
Tosin se tarttui matkaan jostain vanhasta asunnosta, johon ed. asukas oli sen jättänyt. En IKINÄ ostais popcorn-ämpäriä, ihan vaan sen takia että on aika paljon halvempaa poksutella ihan itte kotona samanmoinen määrä...
Popcorn-ämpäri on, saimme lahjaksi äskettäin. Popcornin tarjoiluun ei ämpäriä ole käytetty, sillä emme syö sitä. Olisiko kenelläkään käyttövinkkejä? Mukavan isokokoinen astia kyllä on.
Meillä popcorn-ämpärissä pidetään sipuleita. Teksti on seinään päin, joten herkkäkään av-mamma ei saa sydämentykytyksiä meillä vieraillessa. Ämpäri on lahja anopilta.
Meillä lukee kotiovessa HOME (kaksimielinen sillä se on koti ja meillä on hometta). vessan ovessa lukee WC, keittiön seinällä KITCHEN ja kahvipapujen ja kahvikuppien kuvia ja lukee COFFEE. lasten ovissa lukee niiden nimet MILLA ja MARIKA ja HERE LIVES A PRINCESS, mutta kirjoitin perään x2 ja hyllyissä on sydämenmuotoisissa kehyksissä lasten kuvat ja ne kehykset muodostaa sanan LOVE ja seinällä lukee SOME PEOPLE DREAM OF ANGELS I HOLD ONE IN MY ARMS, mutta peitin tuon sanan one teipillä ja kirjoitin itse päälle TWO että on sopivampi. Olohuoneessa lukee SWEET HOME ja RELAX ja iso seinätarra missä lukee monta asiaa että HERE WE CRY HERE WE LAUGH jne. toinen missä lukee HAVING SOMEONE TO LOVE IS FAMILY HAVING SOMEWHERE TO GO IS HOME HAVING BOTH IS A BLESSING. Leipäpurkissa lukee BREAD. sokerirasiassa SUGAR. teerasiassa TEA. Saunanovessa tietenkin SAUNA RELAX. Eteisessä lukee LOVE ja HOME ja WELLNESS. Kynnysmatossa WELLCOME. mitähän muuta....
Mulla on BISCUITS- ja TEA-loota ja CHRISPS-ämpäri, oon niin brittiä niin brittiä...
Piti oikein googlettaa mutta ei sieltakaan tuollaista loytynyt.
t.usalainen