Mieheni ei halua minua lihavuuteni takia
Olen 167cm pitkä ja 72kg painava nainen. Ennen raskautta painoin enimmillään 58kg. Raskauden aikana jouduin vuodelepoon keskivälissä raskautta supiteluiden vuoksi ja kiloja tuli huimat 32kg.
Lapsi on nyt 6kk ikäinen ja kiloja on siis lähtenyt 20. Kyllähän minulla on vielä tuo 12kg ja tiedän että se näkyy varsinkin reisissä.
Raskauden jälkeen seksi on ollut...no..huonoa. Mies saa munan väkipakolla puoliseisokkiin ja jos nousen päälle, se lässähtää täysin. Kuukausi sitten mies sanoi päin naamaa, että olen liian läski ja minun pitää laihduttaa, jotta seksi parantuisi.
Tämän jälkeen en ole jaksanut edes yrittää. Haluan kelvata sellaisena kuin olen.
Nyt mies harkitsee vieraissa käymistä.
Mitä helevettiä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (48)
Varsinkin siihen nähden, että kiloja tuli huimasti raskaudessa. Loput lähtevät varmasti pikku hiljaa seuraavan vuoden aikana.
Miehelläsi on uskomaton hoppu. Se että uhkailee vieraissa käymisellä on todella halpamaista. Sanot, että jos et jaksa odottaa, niin sitten tervemenoa. Sääli muutenkin, että on niin ulkonäköriippuvainen mies. Minulla tuli 20kg raskaudessa ja lähti pois vuodessa. Mies on iloinen, että olen entisissä mitoissani, mutta ei ikinä puhunut mitään kiloista. Päinvastoin, kantoi minulle jäätelöä ja teki hyvää ruokaa, että jaksaisin imettää pitkään:)
koska imetin yhteistä lastamme. oli kuulemma niin ällöttävän näköistä. ja ei tosiaan päässyt tästä aiheesta sitten ollenkaan yl. Olihan se nyt kamalaa harrastaa väkisin seksiä ukon kanssa, joka välttelee tissejä ja varoo koskemasta niihin, jättää panon ajaksi mulle paidan ja rintsikat päälle.
en viitsi täällä hurskastella. Jos ei ulkonäkö miellytä silmää, niin minkäs sille mahtaa? On kai se vähän ikävää kun ensin nainen/mies on timmi ja seksikäs ja seuraavassa hetkessä kuin rannalle ajatunut valas.
en viitsi täällä hurskastella. Jos ei ulkonäkö miellytä silmää, niin minkäs sille mahtaa? On kai se vähän ikävää kun ensin nainen/mies on timmi ja seksikäs ja seuraavassa hetkessä kuin rannalle ajatunut valas.
mutta en ap:n miehen käytöstä.
Ap on lihonnut raskauden takia josta on vasta kuusi kuukautta. Ja hän on sentään laihduttanutkin jo huomattavasti. On se kivaa, kun on puoli vuotta synnytyksestä ja ruvetaan jo uhkailemaan vieraisiin menosta, vaikka ap:n mies taitaa olla hyvin tietoinen siitä, että laihdutus on kesken. Ei tuollaisia kilomääriä laihduteta kahdessa kuukaudessa.
Sori ap, olen edelleen sitä mieltä, että miehesi on idiootti.
Varsinkin, jos kyse on omasta rakkaasta joka on juuri synnyttänyt perheeseen yhteisen lapsen. Jos mun mies sanoisi noin (meillä on kolmen kuukauden ikäinen vauva joka on jo toinen lapsemme ja painan tällä hetkellä 79kg ja olen 163cm pitkä), niin olisin tyrmistynyt. Kaiken sen jälkeen mitä ollaan yhdessä koettu...
Lohtuna voin sanoa, että kaikki elävät kriisiaikaa vauvan synnyttyä. Hätiköityä eroa ei nyt kannata tehdä. Kyse voi olla myös miehen paniikista: on vaimo ja lapsi ja koti...
Silti tuo on törkeää kohtelua sua ja lasta kohtaan. Se, että mies on valmis hylkäämään sut ja lapsen oman kyrpänsä tähden on aivan käsittämätöntä.
ja sano mielle että sussa ei oo mitään vikaa et se vika löytyy sen haarojen välistä..
Just, kun ei vaan seiso naisen edessä niin vika on miehen aivoissa, minkä sille tekee jos vaan ei seiso ja haluta niin sitten ei seiso eikä haluta, millasia panokoneita sinä luulet miesten olevan?
Ei kukaan itse päätä mikä kiihoittaa ja mikä ei. Turha sinun on asiasta miehellesi kiukutella. Hyväksy se tai vaihda miestä. Ei kovin vaikeaa.
Miksi tässä haukutaan jälleen kerran miestä? Ei mies sille mitään voi, jos ei seiso. Nainen sentään pystyy jotenkin teeskentelemään haluavansa, vaikka mies ulkonäkönsä tai muiden syiden vuoksi ei ole haluttava.
Ja kyllä, toisen ulkomuodon muuttuminen voi vaikuttaa seksihaluihin. Oma miehenikin keräsi vuosi sitten hieman liikaa kiloja ja kyllä se vaikutti tavalla tai toisella, vaikkei rakkaus toki kadonnutkaan. Sittemmin seksielämä vilkastui jälleen, kun kilot putosivat.
kuin Ap kirjoittaa..
Ensinnäkin kun mennään naimisiin niin varmasti jokainen rakastuu tiettyyn ihmiseen, joka näyttää tietynlaiselta. Se on kokonaisuus.
Toisaalta 32 kiloa on valtava muutos. MUTTA onko muutos tosiaan vain ulkonäössä? Moni muuttuu synnytyksen jälkeen myös henkisesti.
Kolmanneksi Ap:n mies ei ole vaihtamassa vaimoaa, vaan pyytänyt häntä miettimään mahdollista laihtumista. Tuskinpa mies on oikeasti menossa vieraisiin. Mitä nyt lapsellisuuttaan uhkailee, kun harmitaa kertyneet kilot.
Neljänneksi on Ap:n oma valinta laihduttaako vai ei. Jos itse on tyytyväinen itseensä ja haluaa pysyä muodokkaampana, niin sitten tuo muutos ja sen hyväksyminen tai ei-hyväksyminen on luonnollisesti myös miehen asia. Vai mitä Ap ajatteli, että voi pakottaa miehen tykkämään nykyisestä ulkomuodosta?
Viidenneksi, jos mies oikeasti menisi vieraisiin, kun lapsi on noin pieni, niin hän on todellinen kusipää.
miestä. Niin minä tein, kun itsekin ylipainoinen mies haukkui mua lihavaksi. Nyt olen onnellinen ja minulla on uusi hoikka mies, jolle minussa on muutakin tärkeää kuin kilot. Ja ex katuu sanojaan ja käytöstään nyt.
BMI 39
Jos toista rakastaa niin ei ne kilot pitäisi siinä haitata.
Kyllä se nyt niin on, että jossain vaiheessa se ylipaino vaan alkaa ällöttämään. Joku 12 kg on tosi paljon jo....
Sinällään ap:n mies on idiootti, kun ei tajua kokonaisuutta ja sitä mitä on tapahtunut. Ja tosiaankin ap on vielä laihtunut jo tosi hienosti!
Ap taitaa olla provoamassa vaan? Onhan se herranjumala ihan itsestäänselvää, että miehelle ei läski, rupsahtanut akka oikein maita. Jos haluat pitää miehesi, laihdu ja äkkiä. Jos haluat elää ja kuolla yksin, jatka nykyiseen tahtiin McDonalds+kebab-elämänrytmiäsi.
maailma on pullollaan miehiä, jotka tykkäävät pyöreistä naisista.
Monelle naiselle tuntuu olevan kova paikka se fakta, että mies rakastaa silmillään. Harva nainenkaan olisi tyytyväinen jos mies muuttuisi esim 10 vuodessa komeasta sopusuhtaisesta miehestä 120 kiloiseksi harkimoksi. Mikset AP nyt vaan ihan koittaisi pitää itsestäsi huolta, tuo kierri meinaa jatkuu jos et lopeta sitä nyt eli olet läski, mies ei halua, muutkaan ei anna enää huomiota, itsetuntosi kärsii, läskistyt lisää jne jne
on onnellisia parisuhteita ja jopa uusia puolisoita löytyy, kiloista huolimatta :) Mukavaa päivänjatkoa!
Ap, sinä teet päätöksen siitä, minkä painoinen haluat olla, ja miehesi voi sitten "punnita" mikä hänelle on tärkeää.
Ap taitaa olla provoamassa vaan? Onhan se herranjumala ihan itsestäänselvää, että miehelle ei läski, rupsahtanut akka oikein maita. Jos haluat pitää miehesi, laihdu ja äkkiä. Jos haluat elää ja kuolla yksin, jatka nykyiseen tahtiin McDonalds+kebab-elämänrytmiäsi.
tuollaista käytöstä. Jos toista rakastaa niin ei ne kilot pitäisi siinä haitata. Ja onhan se perkele kummaa että naisen pitäisi pysyä missin mitoissa heti synnytyksen jälkeen. Jotain rajaa.
Yleensä miehet paisuu vanhemmiten keskivartalolta mutta heitä itseään se ei tunnu haittaavan. Naiselta kuitenkin odotetaan ties mitä.
Todella loukkaavaa käytöstä ja todella sairas ajatus lähteä vieraisiin tuossa tilanteessa.
Miehesi taitaa olla vaan yksinkertaisesti typerys jolle et voi mitään. Tuo kertoo jo kaiken hänen luonteestaan jos uhkaa vieraisiin lähteä.
Tosin jos oma mies sanoisi noin, laihduttaisin vaikka hampaat irvessä ylimääräiset kilot pois (ehkä vähän extraakin) ja laittaisin miehen kiertoon.
Minä olen suunnilleen samanpainoinen kuin ap, ollut aina, eikä ole ollut mitään ongelmia löytää miesseuraa. Ja aviomiehenikin minut ihan tällaisena halusi ja rinnalla on pysynyt jo 12 vuotta. Että kuulkaa on se mahdollista tällaiselle BMI 27 "valaalle" ;-)
Monelle naiselle tuntuu olevan kova paikka se fakta, että mies rakastaa silmillään. Harva nainenkaan olisi tyytyväinen jos mies muuttuisi esim 10 vuodessa komeasta sopusuhtaisesta miehestä 120 kiloiseksi harkimoksi. Mikset AP nyt vaan ihan koittaisi pitää itsestäsi huolta, tuo kierri meinaa jatkuu jos et lopeta sitä nyt eli olet läski, mies ei halua, muutkaan ei anna enää huomiota, itsetuntosi kärsii, läskistyt lisää jne jne
Jos haluaminen on kiinni ulkonäöstä niin miten sellainen suhde kestää loppuun asti? Kumpikin muuttuu ja vanhenee. Hoikallekin ihmiselle tulee selluliittiä, rinnat alkavat roikkua jne.
mies lihonnut viimeisen neljän vuoden aikana 30 kiloa, kun urheiluharrastus jäi ja tilalle tuli penkkiurheilu. Minä taasen jopa laihtunut, vaikka välissä on yksi raskaus. Siltikin himoitsen miestä yli kaiken eikä minua pahemmin häiritse kilot, ehkä enemmän se, että miehestä on tullut laiska.
Ehkä miehet ja naiset sitten vain ovat erilaisia.
sinä et todellakaan lihava.minä olen lihonut 34 kiloa siitä kuin tapasin,ja mieheni haluaa minua silti.ei tulisi mieleenkään että haukkuisi minua läskiksi,koska suren itsekkin lihomistani.