Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halua minua lihavuuteni takia

Vierailija
16.08.2011 |

Olen 167cm pitkä ja 72kg painava nainen. Ennen raskautta painoin enimmillään 58kg. Raskauden aikana jouduin vuodelepoon keskivälissä raskautta supiteluiden vuoksi ja kiloja tuli huimat 32kg.

Lapsi on nyt 6kk ikäinen ja kiloja on siis lähtenyt 20. Kyllähän minulla on vielä tuo 12kg ja tiedän että se näkyy varsinkin reisissä.

Raskauden jälkeen seksi on ollut...no..huonoa. Mies saa munan väkipakolla puoliseisokkiin ja jos nousen päälle, se lässähtää täysin. Kuukausi sitten mies sanoi päin naamaa, että olen liian läski ja minun pitää laihduttaa, jotta seksi parantuisi.

Tämän jälkeen en ole jaksanut edes yrittää. Haluan kelvata sellaisena kuin olen.

Nyt mies harkitsee vieraissa käymistä.

Mitä helevettiä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuuksien mukaan vaihtaa nuorempaan nelissä-viisissäkymmenissä, kun ap alkaa rupsahtaa tai jos vaikka rintasyöpään sairastuu. Sillä on sula mahdottomuus pysyä ikuisesti timminä parikymppisenä, vaikkei ylipainoakaan olisi. Tai voihan sitä aloittaa epätoivoisen taistelun kirurgin avulla, mutta sellainen on mielestäni aika surullista.

Jos haluaminen on kiinni ulkonäöstä niin miten sellainen suhde kestää loppuun asti? Kumpikin muuttuu ja vanhenee. Hoikallekin ihmiselle tulee selluliittiä, rinnat alkavat roikkua jne.

Vierailija
42/48 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas arvon naiset, että mikä perkule siinä on, että raskauden aikana pitää kerätä sitä ylimääräistä painoa aivan tolkuttomasti? Ja pari muksua nopealla tahdilla, niin ihmekös tuo, ettei isäntää kiinnosta. AP:n mies kyllä on esittänyt asian aika tökerösti ja jotain muutakin vaikuttaa olevan siellä taustalla. Ei tuollaisen muutoksen pitäisi nyt ihan noin paljoa vaikuttaa terveen miehen potenssiin.

Anyway takaisin asiaan. Eli raskaana oleminenhan ei vaadi juurikaan normaalia energiantarvetta suurempaa kalorimäärää, joten miksi raskaana pitää lihota? Ja onko se nyt niin väärin jos mies haluaisi edes vähän samaa kategoriaa olevan naisen kuin ennen vauvaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas arvon naiset, että mikä perkule siinä on, että raskauden aikana pitää kerätä sitä ylimääräistä painoa aivan tolkuttomasti? Ja pari muksua nopealla tahdilla, niin ihmekös tuo, ettei isäntää kiinnosta. AP:n mies kyllä on esittänyt asian aika tökerösti ja jotain muutakin vaikuttaa olevan siellä taustalla. Ei tuollaisen muutoksen pitäisi nyt ihan noin paljoa vaikuttaa terveen miehen potenssiin.

Anyway takaisin asiaan. Eli raskaana oleminenhan ei vaadi juurikaan normaalia energiantarvetta suurempaa kalorimäärää, joten miksi raskaana pitää lihota? Ja onko se nyt niin väärin jos mies haluaisi edes vähän samaa kategoriaa olevan naisen kuin ennen vauvaa?

Mulla on ollut kaksi viimeistä raskautta kivuliaita ja vaikeita muutenkin niin fyysisesti kuin henkisestikin. Olin todella kipeä etenkin keskimmäisessä raskaudessa, jossa pelkkä sohvalta nouseminen sai vedet silmiin. Tuntui, että multa vietiin koko elämä. Ainoat valopilkut oli herkuttelu. Lisäksi mulla on ollut joka raskaudessa aivan armoton nälkä jatkuvasti. Koko ajan pon pitänyt syödä ettei olisi alkanut heikottaa ja pyörryttää. Raskauden alussa on BMI ollut aina lähellä alipainoa.

Mitä tulee itse ap:n ongelmaan niin mies on kyllä valitettavasti tökerö ja ajattelematon. Ymmärrän jos lihominen vie toiselta seksihalut, mutta ap ei tosiaan ole mikään lihava ja laihduttaa parhaillaan. On totta, että mies ei voi sille mitään ettei pysty, mutta se taas kertoo miehen pinnallisesta ajattelumaailmasta ja lapsellisuudesta.

Vierailija
44/48 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi viimeistä raskautta kivuliaita ja vaikeita muutenkin niin fyysisesti kuin henkisestikin. Olin todella kipeä etenkin keskimmäisessä raskaudessa, jossa pelkkä sohvalta nouseminen sai vedet silmiin. Tuntui, että multa vietiin koko elämä. Ainoat valopilkut oli herkuttelu. Lisäksi mulla on ollut joka raskaudessa aivan armoton nälkä jatkuvasti. Koko ajan pon pitänyt syödä ettei olisi alkanut heikottaa ja pyörryttää. Raskauden alussa on BMI ollut aina lähellä alipainoa.

Tämä on taas erikoistapaus, mutta kuitenkin suurin osa raskauksista ei ole tällaisia, mutta silti otetaan raskauden aikana aivan tolkuttomasti lisää painoa ja siis täysin turhaan...

Vierailija
45/48 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erota, laihduttaa vanhoihin mittoihin ja löytää joku parempi :)

Vierailija
46/48 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 154 cm pitkä ja painanut 20-veestä 70 kiloa, eikä mulla ole ollut mitään saantivaikeuksia ikinä. Kilot on sijoittuneet pehvaan ja rintoihin. Nykyinen mieheni nostaa painoja ja painaa 142 kiloa, enkä ole ikinä valittanut sen kiloista, vaikka sillä pieni miehinen masseliini onkin, loput on lihasta. Kun kerran on kosinut ja vihille taluttanut, niin oletan että en ole mitenkään vastenmielinen, kun seksielämäkin on toimivaa. Minulta ei ole ikinä vaadittu laihduttamista tai punttisalitreeniä....

Ap, pistäppä ykköset päälle ja jätä mies lapsenvahdiksi. Kotiudu baarista kello 7 aamulla. Punkkaa vaikka hotellissa. Seuraa onko mies mustankipeä vai ei. Jos on, niin sitten teillä on aikamoisen asiallisen keskustelun paikka, parisuhdeterapiassa.

Jos keskustelu ei auta, anna miehen mennä, ja etsi parempi mies. Jos se kärsii sun pyöreydestäsi ja laittaa sua kärsimään sen takia, rakkautta on antaa sen mennä laihojen luo, eikä ruveta kynnysmatoksi sille. Antaa sen pienien aivojen kuvitella, että nuoruus ja laihuus on ikuista. Vanhetkoon muiden kanssa. (Lapsen rippijuhlissa sitten kuittaat, että kato kun oot lihonut ja kaljuuntunut, no onneksi pääsin susta rumiluksesta eroon!)

Jotkut miehet pitää suolatikuista ja toiset päärynöistä, ja toiset inhoaa suolatikkuja ja toiset päärynöitä. Joten jos et miehelle kelpaa, pitää sun miettiä, onko mies edes sen väärti.

Vierailija
47/48 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole lihonut tolkuttomasti raskauksissa, mutta kaksi perättäistä raskautta lyhyellä välillä jättivät kyllä 10 kg ylimääräistä lähtöpainoon verrattuna (joka se oli tosin BMI 18). Ja ennen kaikkea mies halusi toisen lapsen heti perään, onneksi ei sentään vaatinut, että olisin heti ollut mallimitoissa.

Mutta entäs ihan normiraskaus?

Tämä on taas erikoistapaus, mutta kuitenkin suurin osa raskauksista ei ole tällaisia, mutta silti otetaan raskauden aikana aivan tolkuttomasti lisää painoa ja siis täysin turhaan...

Vierailija
48/48 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalon palautuminen kestää noin vuoden ,vain harvat ""tulevat kotiin farkuissa "..

sinulla on vielä aikaa palautua ,ehkä imetätkin vielä.??Lisäksi monilla kroppa alkaa palautua vasta kuukautisten alkamisen jälkeen,n.3 ekaa kiertoa ja nesteet katoavat.

en tiedä ikääsi ,mutta miehesi tuntuu kovin vastuuttomalta ja kakaramaiselta.Mieti tarkkaan,onko hän arvoisesi.minä en haluisi tuollaista miestä.Mun mies on perheen pää ja se tarkoittaa sitä että häneen voi luottaa joka tilanteessa.Hän on myös porukan tsemppari tyyliin :"älä nyt hermostu ,kyllä ne kilot siitä lähtee ja oot ihan nätti aina =)) "

tsemppiä sulle!J anoilla kiloilla mä olen hoikka,koska liikun päivittäin ja lihasta on !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä