Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeyden huippu??? Synttärikutsu asiaa

Vierailija
16.08.2011 |

Naapurin poika 5.v jakoi viikonloppuna kutsuja meidän taloyhtiön pihassa, kaikki muut saivat kutsun paitsi eräs 1- vuotias tyttö ja minun 4- vuotias tyttö (isoveli kuitenkin kutsuttiin).

Sanoin tytölleni että ei se mitään voit pyytää yläpihan tytön (asuu omakotitalossa) meille ja leikkiä hänen kanssaan. Naapurin poika vastasi että mä olen jo kutsunut sen meille.

ELI KAIKKI MUUT PIHAN LEIKKI-IKÄISET LAPSET ON KUTSUTTU paitsi tyttöni. Tämän lisäksi synttärit pidetään grillikatoksessamme ulkona.

Suutuin viikonloppuna niin paljon että kävin naapurin äitin juttusilla, sanoi vain että kun X halusi kutsua vain pojat ja sen takia nämä kaksi tyttöä kun ovat samassa tarhassa!

Sanoin sitten että toisin sanoen kutsuitte kaikki muut pihan lapset paitsi tyttöäni. Äiti vastasi että tällä kertaa nyt sitten näin??? SIIS MITÄ VITTUA LIIKKUU TUOLLAISEN ÄMMÄN PÄÄSSÄ!!!????

Meiltä ei tosiaan mene niihin pippaloihin kumpikaan.

Kommentit (252)

Vierailija
121/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla sitten. Nainen teki ikävästi olisi pitänyt ohjata lastaan kutsumaan kaikki :(

Vierailija
122/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouvalla on syytä opettaa huomaavaista käytöstä lapselleen, ei 5 vuotias tuollaisia tajua.

Ja meidän pihapiirissä yks poika piti synttärit, mutta meidän lapsi jätettiin kutsumatta. Tämä synttärisankari oli kiusannu lastani minun nähteni neljä kertaa, joten ei ollu suuri menetys. En edes kertonu lapselleni näistä synttäreistä. En tehny siitä numeroa. Mutta jatkossa pidän huolen, että en halua, että kiusaaja on missään tekemisissä lapseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ihan mielessäni sen kun olet mennyt selvittämään "asiallisesti" nuo asiat naapurin kanssa.. Että ihan ei saa olla "missään tekemisissä". Voi voi aikuisia.

Vierailija
124/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei musiikki kuulu sisälle. Lisäksi laitetaan olkkarin verhot kiinni ettei synttärikatos näy sisälle. Juu sori vaan mä en toimi noin, mä kävin äsken sanomassa synttärisankarin vanhemmille että koen yhden ulkopuolelle jättämisen syrjinnäksi ja sen vuoksi en halua että kys. lapsi on missään tekemisissä meidän lasten kanssa. Siis ihan asiallisesti olen selittänyt vaikka täällä olen vähän tulisesti kirjoittanut:) Asumme päädyssä ja toivon että lasta ei näy meidän leikkilaatikolla tai takapihalla. Myöskin ensi viikonlopun yökylät on peruttu ja meidän kuskaamiset yhteisiin harrastuksiin loppu. Naama vähän venahti muijalla ja kysyi ettemmekö tälläkään viikolla kuskaa... juu ei todella. ap [

SÄ OLET AP NAURETTAVA Rankaiset tässä samalla omia ja naapurin lapsia kun ite olet ottanut nenillesi ja tehnyt kärpäsestä härkäsen. Ja oikeasti kuka täällä palstalla voi pitää ap:n vastareagointia järkevänä käytöksenä???? Ssiallinen kysyminen ok, mut kaikki toi jatko ihan täyttä pelleilyä, mitähän sä tarkalleen lapsilles tällä opetat? Että kostaminen on ihan ok ja jos muut ei tee ninkun me halutaan, niin sit suljetaan ne pois elämästä XD Mene hoitoon.

mun lapsille ei ole rangaistus että pääsevät pois tuollaisen kiusaajan kaveripiiristä.. Se onko se naapurin lapselle rangaistus ei kiinosta mua. Jos naapuri itse sanoo minulle että hänestä on ihan ok että X jätti ainoana kutsumatta tyttöni niin minun on varmaan ihan ymmärrettävää että tyttöni ei halua tämän lapsen kanssa olla missään tekemisissä. Pojalle sanoin että en pidä kiusaajista ja tuolla hän leikkii toisen naapurin pojan kanssa, kyllä täällä kavereita riittää miksi pitäisi kaveerata kiusaajan kanssa????? En tajua teidän järjen uoksua???

Lapset unohtaa tollaset jutut pian, mutta itse jatkat tota etkä anna unohtaa, eli katkeroitat omat lapsesi niinkun sullekkin on käynny. Ovelasti manipuloit poikaasikin ja vielä itse sen täällä paljastat.. huoh, kaikille rajatapauksille niitä lapsia siunaantuukin. Ja todella naurettavaa leimata naapurin poika kiusaajaksi, vaikka juuri itse kirjoitit että iloisena teiltä lähti yökyläilemästä. Meidän lapset ei ainakaan osaa joka päivä leikkiä sovussa toisten kanssa. Jos tulee riitaa, niin ne sovitaan ja seuraavana päivänä niitä ei edes muisteta. Vai pitäisikö mun alkaa joka päivä sanomaan lapsille että muista nyt kun se Nico vei sulta sen lapion toissapäivänä, älä sitten leiki sen kanssa tänäänkään..

Pitäskö mun teidän mielestä ottaa poika huomenna auton kyytiin tyttöni viereen kertomaan tulevista juhlistaan?? Tai perjantaina meille yökylään?? Kuinka usein te kuskaatte kiusaajia ja pakotatte lapsenne olemaan tuollaisen lähellä?? Ja kyllä katson kiusaamiseksi sen että leikitään ensin kaikki porukalla ja sitten siinä samassa jaetaan kutsut kaikille muille paitsi yhdelle ja ruvetaan selostamaan että grillikota ja leikkipiha on varattu mun juhlille sinne ei saa tulla kuin kutsutut. Siellä esiintyy pelle jne jne.. Nyt koko piha vouhottaa juhlista ja tyttöni ei halua mennä kuuntelemaan kun ei sinne pääse. Tämä myös tulee ilmi koko ajan lasten puheissa niin että kun tyttöni lähettyvillä mennään ryhmään ja supistaan. Poika on taas aina pienestä pitäen puolustanut siskoaan ja pitänyt tämän puolia. Ja ymmärtää että kiusaajan kanssa ei ole hyvä pitää yhtä. Lapionpois ottaminen ei todellakaan ole sama asia kuin koko viikon syrjintä tai ties kuinka kauan tätä jatkuu..

Vastaan nyt olettaen ettei tämä ole provo. Ap: tyttösi olisi varmasti saanut kutsun, jos olisit mennyt asiallisetsi kysymään naapuriäidiltä, että eikö tämä meidän XX voisi tulla juhliin, kun isovleikin on kutsuttu ja lapset leikkivät yleensäkin yhdessä.

Jos kerran käytte naapureilla yökylässä ja jaatte autokyydit, niin olette tuttavaperhe. Tai olitte, kiitos sinun. Kyllä naapuri olisi tuollaisen pyynnön ymmärtänyt, mutta sinä etä pyydänyt, vaan valitit.

Vierailija
125/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole vielä huomanneet, että AP vain provoilee? Hän (kirjoitusmaneereistaan ja otsikoinneistaan päätellen) pitää tätä ketjua yllä omia typeriä ajatuksiaan komppailemalla ja peesailemalla.

Ei kukaan voi oikeasti olla noin ääliö. Ei edes wt-mamma Korson kupeesta.

Me ainakin kutsutaan jo pelkkien tarjoilukulujen ja rajoitettujen tilojen vuoksi lastemme synttäreille ne "oikeat" kaverit, joiden kanssa lapsi oikeastikin leikkii ja joilla on samansuuntaisia kiinnostuksenkohteita. Esim. poikien synttärit on helpompi järjestää jollakin poika-teemalla ilman että tarvitsee alkaa järjestämään kaikille taloyhtiössä asuville tytöille erityisiä nukella leikkimis-sessioita. 4-vuotias on ihan eri tasolla jo älyllisen kehityksensäkin vuoksi kuin vaikkapa 6-vuotias (vrt. esim. AP:n tytär ja poika).

Jos tällaisia vauhkoontuvia äiti-ihmisiä oikeasti on olemassa, kannattaisi varmaan käydä terapiassa puhumassa omista hylätyksitulemisen kokemuksistaan ennen kuin siirtää ne suoraan omille lapsilleen kannettaviksi. AP.n kannattaa varmaan myös vakavasti pohtia omaa käyttäytymistään ja sen aiheuttamia mahdollisia syitä sille, ettei naapurit tahdo olla perheen kanssa liiemmälti tekemisissä. Kiva että kutsuivat AP:n pojan kuitenkin synttäreille!

-Tila ei ole rajoitettu

-Lapset leikkivät ihan oikeasti keskenään joka päivä

-ikäero on 5kk

-Käytös on ollut ihan normaalia, kuskaan poikaa harkkoihin, otan yökylään jne

-Synttärit eivät ole poikateemalla

Ymmärtäisin ehkä joten kuten jos synttärit pidettäisiin jossain hoplopissa missä tila on oikeesti rajattu mutta se että omaan leikkipihaan ja grillikotaan ei mahdu 4- vuotias joka on aina ollut keikeissä mukana, ei kerro muuta kuin siitä että synttärisankari haluaa sulkea tyttöni ulkopuolelle.

Onko sinulla ymmärräksessä jotain vikaa kun vertaat näitä juhlia itse järjestämiisi täysin erilaisiin juhliin???

Vierailija
126/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en toimisin niin, että jättäisin yhden pihan lapsista kutsumatta. Kuitenkin kun niin on tehty, eikä juttelu ko lapsen äidin kanssa tilannetta muuttanut, niin itse veisin sen pikkusiskon jonkun kaverinsa kanssa johonkin kivaan paikkaan ja jätskille synttäreiden ajaksi.

Meilläkin isoveli saa paljon useammin kutsuja synttäreille kuin pikkuveli. Olenkin ottanut tavaksi mennä toisen kanssa esim jätskille tai jonkun kivan kaverin luo siksi aikaa, kun toinen on synttäreillä. Näin kumpikin saa jotain extraa ja itsekin on kiva viettää välillä aikaa vain toisen veljeksen kanssa.

Vierailija
127/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ei olekkaan niin ruusuinen, mitä olet antanut meidän ymmärtää. Poika on joutunut puolustamaan siskoaan kiusaajaa vastaan ja sinä olet sen hiljaisuudessa tähän asti hyväksynyt ja nyt yhdet syntymäpäivä juhlat saivat sinut olemaan lapsesi puolella.

Vierailija
128/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti teidän joittenkin kanssa, eipä tarvi miettiä mistä sikiää kaikki kiusaajat...

Kurja tilanne ap, onneksi täältäkin löytyy edes muutama aikuinen jotka tajusivat että sun tyttö kaveeraa tän synttärisankarin kanssa siinä missä poikasikin!

Meillä myös tyttö ja poika 1v5kk ikäeroilla ja leikkivät yhdessä naapurin lasten kanssa, närkästyisin minäkin jos toinen vain kutsuttais synttäreille ja toista ei!

Luulis sinne katokseen ny mahtuvan se yksi pieni tyttö muiden mukaan kun muutenkin mahtuu ja kyyditykset sun muutkin kelpaa..

Vierailija
129/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei musiikki kuulu sisälle. Lisäksi laitetaan olkkarin verhot kiinni ettei synttärikatos näy sisälle. Juu sori vaan mä en toimi noin, mä kävin äsken sanomassa synttärisankarin vanhemmille että koen yhden ulkopuolelle jättämisen syrjinnäksi ja sen vuoksi en halua että kys. lapsi on missään tekemisissä meidän lasten kanssa. Siis ihan asiallisesti olen selittänyt vaikka täällä olen vähän tulisesti kirjoittanut:) Asumme päädyssä ja toivon että lasta ei näy meidän leikkilaatikolla tai takapihalla. Myöskin ensi viikonlopun yökylät on peruttu ja meidän kuskaamiset yhteisiin harrastuksiin loppu. Naama vähän venahti muijalla ja kysyi ettemmekö tälläkään viikolla kuskaa... juu ei todella. ap [

SÄ OLET AP NAURETTAVA Rankaiset tässä samalla omia ja naapurin lapsia kun ite olet ottanut nenillesi ja tehnyt kärpäsestä härkäsen. Ja oikeasti kuka täällä palstalla voi pitää ap:n vastareagointia järkevänä käytöksenä???? Ssiallinen kysyminen ok, mut kaikki toi jatko ihan täyttä pelleilyä, mitähän sä tarkalleen lapsilles tällä opetat? Että kostaminen on ihan ok ja jos muut ei tee ninkun me halutaan, niin sit suljetaan ne pois elämästä XD Mene hoitoon.

mun lapsille ei ole rangaistus että pääsevät pois tuollaisen kiusaajan kaveripiiristä.. Se onko se naapurin lapselle rangaistus ei kiinosta mua. Jos naapuri itse sanoo minulle että hänestä on ihan ok että X jätti ainoana kutsumatta tyttöni niin minun on varmaan ihan ymmärrettävää että tyttöni ei halua tämän lapsen kanssa olla missään tekemisissä. Pojalle sanoin että en pidä kiusaajista ja tuolla hän leikkii toisen naapurin pojan kanssa, kyllä täällä kavereita riittää miksi pitäisi kaveerata kiusaajan kanssa????? En tajua teidän järjen uoksua???

Lapset unohtaa tollaset jutut pian, mutta itse jatkat tota etkä anna unohtaa, eli katkeroitat omat lapsesi niinkun sullekkin on käynny. Ovelasti manipuloit poikaasikin ja vielä itse sen täällä paljastat.. huoh, kaikille rajatapauksille niitä lapsia siunaantuukin. Ja todella naurettavaa leimata naapurin poika kiusaajaksi, vaikka juuri itse kirjoitit että iloisena teiltä lähti yökyläilemästä. Meidän lapset ei ainakaan osaa joka päivä leikkiä sovussa toisten kanssa. Jos tulee riitaa, niin ne sovitaan ja seuraavana päivänä niitä ei edes muisteta. Vai pitäisikö mun alkaa joka päivä sanomaan lapsille että muista nyt kun se Nico vei sulta sen lapion toissapäivänä, älä sitten leiki sen kanssa tänäänkään..

Pitäskö mun teidän mielestä ottaa poika huomenna auton kyytiin tyttöni viereen kertomaan tulevista juhlistaan?? Tai perjantaina meille yökylään?? Kuinka usein te kuskaatte kiusaajia ja pakotatte lapsenne olemaan tuollaisen lähellä?? Ja kyllä katson kiusaamiseksi sen että leikitään ensin kaikki porukalla ja sitten siinä samassa jaetaan kutsut kaikille muille paitsi yhdelle ja ruvetaan selostamaan että grillikota ja leikkipiha on varattu mun juhlille sinne ei saa tulla kuin kutsutut. Siellä esiintyy pelle jne jne.. Nyt koko piha vouhottaa juhlista ja tyttöni ei halua mennä kuuntelemaan kun ei sinne pääse. Tämä myös tulee ilmi koko ajan lasten puheissa niin että kun tyttöni lähettyvillä mennään ryhmään ja supistaan. Poika on taas aina pienestä pitäen puolustanut siskoaan ja pitänyt tämän puolia. Ja ymmärtää että kiusaajan kanssa ei ole hyvä pitää yhtä. Lapionpois ottaminen ei todellakaan ole sama asia kuin koko viikon syrjintä tai ties kuinka kauan tätä jatkuu..

Vastaan nyt olettaen ettei tämä ole provo. Ap: tyttösi olisi varmasti saanut kutsun, jos olisit mennyt asiallisetsi kysymään naapuriäidiltä, että eikö tämä meidän XX voisi tulla juhliin, kun isovleikin on kutsuttu ja lapset leikkivät yleensäkin yhdessä.

Jos kerran käytte naapureilla yökylässä ja jaatte autokyydit, niin olette tuttavaperhe. Tai olitte, kiitos sinun. Kyllä naapuri olisi tuollaisen pyynnön ymmärtänyt, mutta sinä etä pyydänyt, vaan valitit.

Sanoin kylläkin että ihan asiallisesti kävin asiaa kysymässä ja selvittämässä. Kun selvisi että naapurin mammalle on ykslysti että yksi kaveriporukasta jää ulkopuolelle sanoin että minusta se on väärin ja tämän takia en halua kuskata hänen poikaansa mihinkään koska oma tyttöni pitää häntä kiusaajana.

ap

Vierailija
130/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista tietää keitä on nuo kaikki muut...Onko kyse 1-2 lapsesta vai kymmenestä.

Vierailija
131/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ei olekkaan niin ruusuinen, mitä olet antanut meidän ymmärtää. Poika on joutunut puolustamaan siskoaan kiusaajaa vastaan ja sinä olet sen hiljaisuudessa tähän asti hyväksynyt ja nyt yhdet syntymäpäivä juhlat saivat sinut olemaan lapsesi puolella.

mikä juttu tää on nyt on??

Vierailija
132/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole vielä huomanneet, että AP vain provoilee? Hän (kirjoitusmaneereistaan ja otsikoinneistaan päätellen) pitää tätä ketjua yllä omia typeriä ajatuksiaan komppailemalla ja peesailemalla.

Ei kukaan voi oikeasti olla noin ääliö. Ei edes wt-mamma Korson kupeesta.

Jos tällaisia vauhkoontuvia äiti-ihmisiä oikeasti on olemassa, kannattaisi varmaan käydä terapiassa puhumassa omista hylätyksitulemisen kokemuksistaan ennen kuin siirtää ne suoraan omille lapsilleen kannettaviksi.

Onko sinulla ymmärräksessä jotain vikaa kun vertaat näitä juhlia itse järjestämiisi täysin erilaisiin juhliin???

Yritä nyt hyvä ihminen jo lastesikin vuoksi päästä tuosta jankutuksesta ja liioitellusta katkeruudesta eroon!

Mulla ei ole "ymmärräksessä" mitään vikaa (mitä se sitten sun kielessäsi edes tarkoittaa; toivottavasti nämä retoriset ongelmat viestinnässäsi rajoittuvat vain kirjalliseen antiin). Se, jolla on ymmärrYksessä vikaa, olet sinä. Vaikutat hyvin epätasapainoiselta ihmiseltä, joka toistaa omia traumojaan, liioittelee asian vakavuutta ja teatraalisena marttyyrina pahentaa ongelmaa entisestään.

Iällisesti nuorempaa tytärtäsi ei kutsuttu naapurin pojan synttäreille ja sinä täällä vaahtoat ja käyt "asiallisesti" naapurillekin typeryyksissäsi avautumassa elämän epäreiluudesta? Lopeta nyt hyvän sään aikaan ennen kuin sut tullaan hakemaan pakkohoitoon! On ihan normaalia että lapsillasi on erilainen kaveripiiri. Ehkä sun olisi hyvä viedä tytärtäsikin jonnekin taloyhtiön ulkopuolella tapahtuvaan harrastukseen, että hän saisi itselleen enemmän samaa sukupuolta olevia kavereita. Ehkä sä voisit päästää poikasikin joskus leikkimään ilman nuorempaa siskoaan? Vanhemman sisaruksen jatkuva velvollisuus olla nuoremman sisaruksensa kanssa on aika rankka homma. Hyvä että poikasi pääsee joskus jonnekin ilman siskoaan!

Vierailija
133/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kiusaajaa ei tarvi kutsua synttäreille, toisissa avauksissa taas kiusaajaa on kuskattava ympäri kaupunkia:DDDDDD

Vierailija
134/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärisankarin äiti perusteli ap:lle asian ihan hyvin.

Ap on kyllä huolestuttavan hömelö.

Vierailija
135/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tyypillistä että av:lla aletaan taas morkata aloittajaa tyyliin "sait hyvän opetuksen". Jos näiden mammojen omat kersta olisi jäänyt kutsumatta niin voi kyynel mikä poru siitä olisi syntynyt.

Minusta tuo ap:n kertoma juttu on todella epäkohteliasta käytöstä, jos kaikki muut pihapiirin lapset on kutsuttu. Ihan sama jos 5-vuotias haluaa valita kutsuttunsa, niin kyllä ko. pojan vanhempienkin pitäisi tälle lapselle opettaa miten muita kohdellaan.

Kyllä elämässä lapsille niitä pettymyksiä tulee ilman että niitä pitää erikseen alkaa opettamaan. Eikö lapselle pidä opettaa myös kohteliaisuutta, ystävällisyyttä ja empatiaa?

Ymmärrän todella hyvin ap:n pahan mielen pienen tytön puolesta. Toivottavasti keksitte jotain paljon kivempaa yhdessä perheen kesken tuona päivänä! :)

Vierailija
136/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tyhmää jättää yksi pihan lapsi kutsumatta. Kutsujalta moka. Ja olisi voinut mokan korjata hyvin, kun ap kävi juttelemassa.

Ap olisi tietysti voinut kysyä suoraan, että pääseeks meidän "Kaisa" kanssa juhliin. Ehkä naapurin olisi ollut helpompi sanoa juu.

Mutta emämoka on jos et lähde tyttären kanssa jonnekin synttäreiden pitoajaksi. Eihän sitä nyt varta vasten tarvitse vielä oikein alleviivata, että sua ei kutsuttu.

Ja kuka pitää synttäreitä grillikatoksessa? Sikäli kyllä, että ei kai se yksi pitsapala olisi tullut järjestäjille sen enempää maksamaan.

Outoa sakkia siellä Suomessa.

Vierailija
137/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synttärit olis sen kaverin kotona, tilanne olis eri, mutta jos ne pidetään taloyhtiön grillikatoksessa, se muuttaa tilanteen kokonaan. Siinä ainoa kutsumatta jätetty lapsi jää niin selkeästi ulkopuoliseksi. Vai pitääkö tyttären vaan kiltisti leikkiä sisällä, ettei vaan häiritse olemassa olollaan naapurin pojan synttäreitä...

Mun mielestä tässä painaa enemmän kokonaisuus kuin pelkkä kutsu. Pistäkääpä itsenne siihen tilanteeseen, että joku naapuri järkkää taloyhtiön grillikatokseen jonkun grilli-illan ja yhtäkkiä olettekin ainoa perhe, joka ei saa kutsua iltaan.. Aikuinen ehkä pystyy käsittelemään pettymyksen, mutta tuntee silti pahaa mieltä, voi kyllä sanoa, ettei välitä, mutta tuskin puhuu totta. Miettikää 4v lapsi näkee, että kaikki muut naapuruston lapset juhlii siinä omassa pihassa, itse ei voi mennä mukaan, koska ei ole saanut kutsua.

Minusta kutsuja ja hänen äitinsä käyttäytyvät tökerösti.

meille muuten pidettiin synttäreitä taloyhtiön pihassa ja silloin oli itsestään selvää, että kaikki talon lapset sai tulla juhliin mukaan. Tarjottavaa varattiin niin, että kaikille riitti.

Jos vaikka lasten tarvii kohdata pettymyksiä, ni täytyy myös oppia huomioimaan toisen tunteet ja asettumaan toisen asemaan.. Kuinka moni teistä haluais olla se pihan ainoa lapsi, joka ei saanu kutsua? Olipa peruste mikä tahansa

Vierailija
138/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vauvalle on kyllä eksynyt kaikki vitipäät!!

Vierailija
139/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, iällisesti mun tytär on sankaria 4kk 12 pvää nuorempi ja on ihan ymmärrettävää että lapsilla on erilainen kaveripiiri mutta kun tässä nyt ei ole!! Poikani on reippaasti yli vuoden vanhempi sankaria ja hän käy isossa puistossa leikkimässä koulukavereidensa kanssa. Leikkii myös siskons ja pihan lapsien kanssa.. Älä lisäile tarinaan omia tulkintojasi kun et tosiasioita tiedä.

Mikä ihmeen tatve sulla on keksiä päästäsi tälläinenkin juttu että poikani ei koskaan olisi missään ilman siskoaan?? Missään vaiheessa en ole mitään tälläistä sanonut..

Sairas sä olet noine hulluine tulkintoinesi, onko pakko keksiä päästänsä tuollaista????

Vierailija
140/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että kutsutaan kaikki pojat ja oman tarhan tytöt on aika selkeä paketti. Eli ymmärrän hyvin että tähän on päädytty ja että vanhemmille ei välttämättä edes välähtänyt että sinun tyttösi on ainoa joka jäi kutsumatta. Nyt kun he kuitenkin ovat asiasta tietoisia on aika outoa etteivät asialle tee mitään.

Millä asenteella menit sinne naapuriin käymään. Haukuitko pystyyn vai kysyitkö vain että ovatko tietoisia että tyttäresi on ainoa jota ei kutsuttu. Jos lähdit ns. väärällä jalalla liikkeelle (kuten tekstisi antaa ymmärtää) niin en yhtään ihmettele että kävi näin. Jos joku eukko tulis mun ovelle räyhäämään naama punaisena jostain synttärikutsusta niin lentäisi kyllä pihalle koko akka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi