Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten valvot uimataitoisten lasten uintia rannalla?

Vierailija
06.08.2011 |

Minä vahdin matalla rannalla niin, että lapset uivat ja itse istuskelen penkillä. Vilkuilen lapsia vähän väliä, mutta en tuijota aivan koko aikaa.

Syvällä rannalla vahdin laiturilla, kun lapset hyppivät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä kysymys, sama kun kysyis miten kuset, kusetko levittäen huulia vai istutko jalat yhdessä?

Vierailija
2/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkumista ei voi estää millään muulla kuin sillä että lapsi on sinut veden kanssa, osaa toimia siellä luontevasti ja ei ylimitoita voimiaan. Monet lapset ovat hukkuneet vaikka vanhemmat ovat vieressä siellä vedessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkumista ei voi estää millään muulla kuin sillä että lapsi on sinut veden kanssa, osaa toimia siellä luontevasti ja ei ylimitoita voimiaan. Monet lapset ovat hukkuneet vaikka vanhemmat ovat vieressä siellä vedessä.

Tiedätkö oikeasti yhtäkään tapausta?

Vierailija
4/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina vedessä myös uimataitoisten lasten kanssa.

Saako 15v uida kavereiden kanssa vai onko mamma vieressä?

Vierailija
5/5 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. meillä 6v, joka ei ole varsinaisesti uimataitoinen (yhtämittainen uimataito ehkä useampia kymmeniä metrejä ja selällään sitten pidempi). Häntä vahdin koko ajan katsoen jos on vedessä uimassa. Jos leikkii rantavedessä, niin vilkaisen välillä. Jos on syvässä vedessä, jossa jalat ei yltä pohjaan, niin olen vieressä.

9-10v uimataitoista katselen aina hetkittäin että näen missä menee ja että pää näkyy pinnalla. Kuitenkin jos on hyppimässä syvässä vedessä, vahdin koko ajan.

Sitten 11-12v uimataitoista katselen ajoittain kun on hyppimässä syvässä vedessä. Jos olen mukana kun on uimassa muuten, niin katselen välillä että missä menee.

Uimisessa meillä, myös me aikuiset, uimme suht rannan suuntaisesti, niin että vähintään sukeltamalla ylttää pohjaan. Jos ei yltä, niin sitten aikuinen ui lapsen mukana esim. hyppypaikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä