Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päättäkää TE, yritetäänkö vielä vauvaa! Ei jaksa enää pohtia.

Vierailija
16.08.2011 |

Tilanne: Meillä nyt 10v, 8v ja 6v lapset. Valmistun ensi keväänä ja aloitan sen jälkeen perhepäivähoitajana omassa kodissani (syitä miljoona, mutta suurimpana oma erityislapsi, joka tarvitsee kotona olevan vanhemman). Olen siis joka tapauksessa kotona, tuli meille neljäs tai ei.

Olemme jo ehtineet vähän huokaista helpotuksesta, että lapset ovat jo noin isoja ja omatoimisia. Niiden kanssa voi tehdä kaikenlaista, matkustella yms. ja menevät jo itse kavereilleen ja harrastuksiin.

Neljättä yritettiin pitkään kolmannen jälkeen ja tulinkin raskaaksi, raskaus päättyi keskenmenoon. Sen jälkeen jatkoin opiskelua, eikä vauvaa ole kahteen vuoteen yritetty.

Kun päätettiin, että jään kotiin vuoden päästä, vauvapuheet alkoivat uudestaan.

Mieli muuttuu joka toinen päivä. Löytyy syitä vastaan ja puolesta. Eniten pelkään sitä, ettei nyt yritettäisi saada neljättä ja jäisin sitä joskus harmittelemaan.

Mitä sinä tekisit?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla olisi jo noin isot lapset ja yksi heistä erityislapsi en yrittäisi enää neljättä.

Mutta sinä oletkin sinä ja äitinä ja ihmisenä toisenlainen kuin minä. Ehkä olette nuorempiakin kuín minä ja mieheni joille riittävät kaksikin lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi