tytön murrosikä
luin tota murrosikäisten äitien juttua ja ihmettelin kun joku selittää että opetti tyttönsä ajamaan kainalaot, mutta ei ole vielä opettanut ajamaan alapäätää? what a fuck? kuka opettaa sellasta? kuka muutenkaan rupee sekaantuun lastensa kasvamiseen joka saralla. mun äiti ei puuttunut juuri mihinkään ja keksin asiat itse sekä kavereidein kanssa,joka oli paljon mielekkäämpää kuin jos mutsi olis tullut siihen selittään että mikä tamppooni ostetaan...
Kommentit (3)
alapäästä voi päätellä, että alapäänkarvatkin voi ajaa. Mä olen se joka ostaa ne tampponit ja sitteet, joten mun kanssa on pakko keskustella niistä. Mitä järkeä jättää lapselle keksittäväksi kaikkea, kun itsellä on niistä jo niin paljon tietoa. Mulla oli yksi kaveri, jolle poikaystävä oli selittänyt, että neitsyt ei voi tulla raskaaksi ja tämä pölhö uskoi, kun kotona ei oltu juteltu seksistä mitään.
Niiltä kavereilta voi saada ihan väärää tietoa, ja miksi sählätä turhaan opettelemalla itse juttuja kun mä voin sen heti kertoa. Ei siinä meidän kenenkään mielestä mitään noloa ole, päinvastoin. Ihan yhtä lailla voivat jutella isänsä kanssa asioista, meillä ne on ihan luonnollisia juttuja.
meillä muslimiäiti opetti hygieniaa, kaikki karvat pois.
ja kyllä äidin kanssa on hyvä pystyä puhumaan noista jutuista esim tamponit, onhan äitikin nainen! :)
-tyttö18