Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??
Kommentit (498)
Itse olen sortunut rairuohosuhteisiin. Kauheeta kun ne kuihtuu parissa viikossa.
Ajattele, jos ihastuisit tulppaaniin. Syksyllä laitat ns. madon koukkuun ja vasta keväällä alkaa jotain tapahtua. Lähes yhtä mahdoton kuin narsissi. Ja sitten sitä kuihtunutta tulppaanin vartta saa katsoa vaikka miten pitkään vaikka olisi paljon kauniipiakin kukkia tarjolla.
Itse olen sortunut rairuohosuhteisiin. Kauheeta kun ne kuihtuu parissa viikossa.
Se on kestävä, helppohoitoinenn saatavilla ympäri vuoden. Halutessasi voit istuttaa sen ulos mutta on silmänilo myös sisätiloissa. En vaihtaisi pois.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194693027085/artikkeli/+mita+teen+huom…
Keskustelun on aloittanut joku, joka on ilmeisesti aidosti ihmeissään vallitsevasta tilanteesta kotonaan. Aamulehti
jep jep
on kuurankukka! Ollu kesän etäsuhteessa pakastimessa.
Aloittaja tässä, lemppasin juuri mieheni ja hänen tavaransa pihalle. Kiitos vaustanne!
PS: Tarkoitin NARSISTI! NARSISTI!
Nyt ku mies on pihalla, niin sulla on aikaa opetella kirjoittamaan oikein.
Toisaalta se on ihan helppokin, koska mulle riittää yksiö ja mies elää metsässä. Mä olen jo niin tottunut tähän yksin asumiseen, että joku nurkassa kyttäävä Yucca tai sohvaperuna olisivat ihan kauhistuksia.
Tässä vielä vahverotietoutta. Miehellä on monta puolisoehdokkaaksi sopivaa veljeä.. Mutta varokaa noita pilaantuneita, niistä ei ole kuin vaivaa.
Ensimmäiset vahverot ilmestyvät sopivina sienikesinä jo heinäkuussa ja satokausi jatkuu lokakuulle.
Keltavahveroiden koko vaihtelee. jotkut yksilöt kasvavat kookkaiksi -
ne ovat aivan käyttökelpoisia, kunhan sieni on kiinteä, hyvän tuoksuinen ja kauniin värinen. Pilaantunut yksilö on pehmeä, ruskea, vetelä ja pahanhajuinen.
http://www.kemi.fi/romppanen/VAHVEROT.htm
Tottakai jos narsissiin törmää keväällä, niin onhan se kiva ja näyttävä. Dhalia kukkii komeana kesällä, ja mikäs siinä on se käsipuolessa kulkiessa. Mutta nyt sitten kun syksy saa, niin alkaa hirveä valitus! Mä olen niin onnellinen, että löysin jo nuorena sen oikean. Ei välttämättä ole ulkonäöllä pilattu, mutta viihtyy sisällä, eikä välitä vaikka sen hetkeksi unohtaisinkin. Grillikautena tosin voi olla ihan ulkoruokinnassakin.
Pitäkää leikkonne, mulle riittää Yukka-palmu!
Eikä, sullakin on Yukka-palmu! Voin myös ilomielin suositella.Rupeehan tuolla jo ikää olemaan, mutta jaksaa se vaan kukoistaa.Välillä vaan lemmikkikissani ei meinaa jättää sitä rauhaan,kokoajan pitää olla repimässä. Edellinen mieheni oli voikukka, ei meinannut millään päästä eroon!Kovin oli sitkeässä mokoma rikkakasvi.Ja tietenkin se kaveripiiri oli voikukkia myös,tuppaavat kasvaamaan laumoittain.Voi sitä kitkemistä...
Mun fuckbuddyna on ollut jo muutaman vuoden rönsylilja. Kukan lempinimi onkin "syrjähyppy". Ei tarvi muistaa hoitaa eikä kastella mitenkään säännöllisesti, Syrjis kyllä pärjää. Mutta ei tämmönen tietenkään kaikille sovi, kannattaa harkita tarkkaan millanen kukka sopii just sulle. Suosittelen myös Plantagenia.
Rintaruoki sitä se kuolee,jos annat pelkkää vettä.
Mulla on orkidea. Älyttömän kaunis, mutta aika heiveröinen. Se on kyllä aika kuiva tyyppi, mutta juo sitten kunnolla aina kerra viikossa :/ No parempi sekin on, kuin jatkuva tissuttelu, sellaista en jaksais.
Ja aika parasiittihan tuo on, mutta rakastan silti!
Kukkii tosi hienon kukan joka haisee ihan hirveälle ja kerää kärpäsiä ympärilleen... Voivoi...
Dysleksia taitaa olla sama kuin ruttojuuri? vai olikohan se näin.
Mun mies oli tatti. Mutta ei herkku. :)
Uskomatonta, kuinka alas ihmiset voivatkaan mennä...
Jos täällä todella kysytään apua narsistin kanssa elämiseen ja vähäisen kirjoitusvirheen vuoksi tulkitaan aivan muuksi, kertoohan se toki jotain kirjoittajistakin... Huolestuttavaa, että ehkä näillä em. kirjoittajilla on pieniä lapsia kotona, ja taso jutuilla on tämä :D :D Sitten ihmetellään, kun nykyajan lapsista tulee mitä tulee...
Yksi syy voi toki olla, ettei täällä tiedetä mitä on narsismi...
kumma kyllä minua tää ketju ei naurata yhtään
t. narsistista jotenkin selvinnyt.
Joo, lopetetaan huumori. Synkistellään kaikki.
... ainakin riman alittajia tässä ketjussa riittää ;)