Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??
Kommentit (498)
Itehän hieroin kaikkia mahdollisia kukkia jalkoväliin mitä löysin ja nyt on yhden sun toisenlaista oiretta enkä osaa yhtää sanoo mikä kukka sen aiheutti
Lähde kun vielä voit. Ja tee se niin ettei hän huomaa tai tiedä.
Itse suosin muovikukkia. Helppohoitoinen, mutta ajaa ihan saman asian kuin aitokin :)
Mulla on kaktus. Ei tarvitse juurikaan kastelua ja on tosi piikikäs. Välillä jo meinannu kuolla liika kasteluun mut jotenkin aina selvinny. Ihmeenhyvin selvinny. Mut voiko olla mahdollista et jonkun verran narssissin piirteitä löytyy. Geenimanipuloitu yksilö taitaa olla.
Miul oli iha perusperuna mutta se muuttu sohvaperunaks ja kostutti ihtiää iha liikaa kielloist huolimat.Siitä sitte seuraski mätänemine ja hyi et se haiski! Lopulta se jouduttii kuoppaamaa ja oon todennu itteni hiuka huonoks viherpeukaloks senki jälkee :(
Olis kiva tietää miten ap toimi narsissimiehensä suhteen.
Mulla on voikukka, onko siitä jotain hyötyä vai enempi haittaa?
Lähtökohta on se että narsissi viihtyy kyllä, jos oma puutarha vaan on kunnossa. Eli keskity siihen että puitteet ovat hyvät.
Ei vitsit! Ap tässä. Heitin ton aloituksen joskus vuosia sitten ja ketju on vielä elossa ja Aamulehteenkin päätynyt. Onpa julkkisolo, hassu fiilis...
Heh heh hee. Ja tosiaan, kyllä tuo aloitus on ihan läpällä heitetty. :) :)
Mun mieheltä kurkisti tänä aamuna bokserin luukusta tulppaani. Otin sen suuhuni.
Akkojen palsta... Kysyjällä on mahdollisesti dysleksia. On se niin kivaa, niin kivaa naputella näppäryyksiä, kun joku rohkenee kysyä neuvoa...
... tai sitten hän on keksinyt nokkelan kysymyksen.
mikä on muuten kiva muttei sitä voi koskea, kun se menee heti käppyrään. Lähestymisongelmia siinäkin kukassa.
http://www.suhdesoppa.fi/narsismi/tunnista-narsisti/
en tiedä tuliko ketjun alittajalla okeesti kirjoitusvirhe... mutta vakavasta asiastahan on siinä tapauksessa kyse ..
En voi muuta kun toivottaa voimia ja löytää ulospääsyn asiassa...
mökkihöperyyden kauheat kasvot, eikö oikeesti parempaa puhuttavaa ole? surullista!
kirjotusvirheistä huolimatta.... hae ihmeessä apua.
Vai onko muka kyseessä typo kuten Aamulehdessä epäillään?!
Heitänkö sen pihalle, ei kukaan noin sanoisi? Hillitön ketju lukuunottamatta muutamaa huumorintajutonta tuossa edellä :D
up