Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö te, joilla noin 10-15vuotiaat lapset,

Vierailija
15.08.2011 |

missä kullannuput luuraa iltaisin?

Tarkoitan niitä, jotka eivät ole kotona.

Taas vaan oli tuolla kaupan pihalla iso lauma näitä lapsia. hirveä älämölö ja tupakkaa paloi.

Ei siinä mitään, mutta käy vaan vituttamaan kun huutelevat ohikulkijoille törkeyksiä ja solvauksia.

Tuskin näiden vanhemmat tietävät lastensa lorvimista ja asiatonta käytöstä. Ja tuskin edes välittävät. Vai onko nykyään 10 vuotiaan paikka "kartsalla" ilta yhdeksän aikaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huolissani lapsista, jotka viettävät aikaa jossain kauppakeskuksissa.

Omat lapseni käyvät treeneissä (joku meistä vanhemmista vie ja ja hakee, kimppakyydillä) tai ovat luokkakavereillaan kylässä.

Onneksi kaikki luokkakavereiden vanhemmat ovat niin tuttuja, että näistä kyläilyistä keskenään sovitaan. Lapset eivät saa hengailla kauppakeskuksissa tms.

Lapset 13 ja 11 v. HKI

Vierailija
22/26 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikonloppuisin klo 21:30. Pääsääntöisesti leikkivät kavereiden kanssa omassa/kavereiden pihassa tai kotitiellä. Lapset 10 ja 11 vuotiaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei käy missään iltaisin tai viikonloppuisin, ikinä! Tiedän siis varsin hyvin, mistä hänet löytää, omasta huoneestaan...

Vierailija
24/26 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen kentän laidalla seuraamassa harkkoja tai pelejä.

Vierailija
25/26 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias on lomalla saanut viipyä hyvinkin myöhään ihan lähellä asuvalla kaverillaan. On miehen lapsi, ei mun.

Vierailija
26/26 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole kotona, niin on kaverinsa luona. Ilmottaa aina mihin menee tai missä on. Ulkonakin ovat välillä.

Ei todellakaan polta tupakkaa. :D