Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi pettymys

Vierailija
15.08.2011 |

Lapsemme mummo on perhepäivähoitaja, ja olimme ajatelleet että lapsi pääsee sinne hoitoon. Nyt kävikin ilmi, että kaupungilla on sellainen politiikka, että sukulaislapsia ei laiteta pph:lle hoitoon. Miksihän tuollainen politiikka on olemassa, ja onko se ihan lainmukainen? Käsittääkseni tuollaista ei kaikissa kunnissa ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla suosimatta omaa lapsenlastaan.

Vierailija
2/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvä käytäntö on. Kun minun poika meni pph pyysin että nimenomaan ei mummolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielipide on, että tuo on kaikkein järkevintä. Mummo saattaa suosia omaa lapsenlastaan, vaikka huomaamattaan, enemmän kuin muita hoidettaviaan.

Vierailija
4/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaallakin on tollanen politiikka, mut tiiän yhen ph:n joka on saanu lapsenlapset itellensä hoitoon..

Vierailija
5/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutkaan mummot saa.

Vierailija
6/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema poikkeuksia voi tehdä, jos vanhemmat esim. vuorotöissä ja tarvitaan joskus hoitoa yöksikin tms.

Ollaan muuttamassa paikkakuntaa, ja olin jo tosi iloinen että nyt menee hoidossa olo hyvin. Lapsi on tosi ujo ja hitaasti lämpenevä. Nykyisellä paikkakunnalla ollut hoidossa, mutta se on mennyt tosi huonosti. Joka aamu itkee sinne jätettäessä, ja kun kotona puhutaan että huomenna taas hoitoon, niin alkaa jo silloin itkeä :( Ollut joskus mummolla hoidossa kun pappa on ollut kotona. Silloin ei ole ollut mitään ongelmia. Siksi tämä nyt tuntuu niin raskaalta takaiskulta, kun pitää luultavasti taas uudessakin paikassa itkettää lasta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi