Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vaimo tässäkin suuttui?

Vierailija
15.08.2011 |

Vaimo ei osaa siivota. Imuroi vaan eikä vie mattoja ulos kovinkaan usein. Ajattelin opettaa sitä kun se pyysi mua auttamaan siivouksessa. En kyllä useinkaan auta siivoamaan, ehkä kerran-pari vuodessa. No, vaimo taas vaan imuroi eikä vieny mattoja ulos. Katselin telkkaria ja odotin kunnes vaimo sai imurin kaappiin. Kun se tuli olkkariin kysyin että millos meinasit siivota. Sanoi että justhan mä siivosin. Otin sitten maton reunasta kiinni ja pelmautin pölyt pitkin olohuonetta maton alta. Vaimo suuttui ja lähti jonnekin. Mähän vaan yritin sille opettaa, ettei se ollu siivonnu mattojen alta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa enää marmattaa vaimolle. Teen itse niin on helpompi. Ruokaa jaksaa harvoin tehdä joten sekin on 90% lanhennut minulle ja valitusta tulee samalla prosentilla vaikka itselle maistuu oikein hyvin ja kummasti kaikki muut kehuu kyllä. Liekö sitten tason pitäisi olla vähintään michelin*** mutta helpoin on kato ottaa vastaan mitä tulee ja turhaan kierroksia ottaa tommosista.

Elämä on monelle liian helppoa niin pitää sitten valittaa jostain kun ei ole haasteita.

Vierailija
22/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, olisin mäkin suuttunut tosta.

Oikein autat siivoamisessa kerran tai kaksi vuodessa? Oho kuinka ahkera olet... Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä vaimos on hankala nostella tamppitelineelle mattoja? Saako vaimos mattoja piiskattua edes niin, että kaikki pölyt lähtee? Oon aika lyhyt ja mulle vuodevaatteiden ravistelukin on hankalaa kun laahaavat maata. Puhumattakaan painavien mattojen nostelusta ja siitä että jaksaisin hakata oikeasti pölyt pois.

Voisit vaikka kerran viikossa käydä ne matot tamppaamassa. Samalla vaimo saa imuroitua ja pestyä tyhjän lattian.

Sulla ei oo oikeutta tolleen arvostella vaimos siivousta. Osallistuisit itse siivousurakkaan. Nyt pyydät vaimoltas anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta aloituksesta tuli mieleen lapsuuteni. Jostain kumman syystä äitini suuttui, kun isäni kirjoitti telkkarissa olevaan pölykerrokseen PYYHI. En oikein tiedä mistä vetäisi sen herneen nenäänsä, kun pölyä todellakin oli noin paljon.

Itse toki pitäisi siitä että mieheni noin asiallisesti huomauttaisi virheistäni.

Vierailija
24/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta aloituksesta tuli mieleen lapsuuteni. Jostain kumman syystä äitini suuttui, kun isäni kirjoitti telkkarissa olevaan pölykerrokseen PYYHI. En oikein tiedä mistä vetäisi sen herneen nenäänsä, kun pölyä todellakin oli noin paljon.

Itse toki pitäisi siitä että mieheni noin asiallisesti huomauttaisi virheistäni.

niin tottakai siitä pitää muistuttaa. Miksi kaikki pitää aina ajatella, että se on sovinistista ajattelua??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi