Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vaimo tässäkin suuttui?

Vierailija
15.08.2011 |

Vaimo ei osaa siivota. Imuroi vaan eikä vie mattoja ulos kovinkaan usein. Ajattelin opettaa sitä kun se pyysi mua auttamaan siivouksessa. En kyllä useinkaan auta siivoamaan, ehkä kerran-pari vuodessa. No, vaimo taas vaan imuroi eikä vieny mattoja ulos. Katselin telkkaria ja odotin kunnes vaimo sai imurin kaappiin. Kun se tuli olkkariin kysyin että millos meinasit siivota. Sanoi että justhan mä siivosin. Otin sitten maton reunasta kiinni ja pelmautin pölyt pitkin olohuonetta maton alta. Vaimo suuttui ja lähti jonnekin. Mähän vaan yritin sille opettaa, ettei se ollu siivonnu mattojen alta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin pamauttanu sitä imurilla. Järki käteen mies, on sitä parempiakin tapoja opettaa siivousta. Ja ainahan voit siivota itse jos et ole tyytyväinen. Meillä siivoaa molemmat, en ole mieheni orja! =)

Vierailija
2/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuin lapsi. Aina pitää neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään provo ole. Monessakin muussa asiassa vaimo on kuin lapsi. Aina pitää neuvoa.

Vierailija
4/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sellanen erilainen

Vierailija
5/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä nyt hyvä mies ettei vaimolle kannata antaa mitään teknisiä vempaimia, kuten imuria. Pikkurouvan on vaan parasta antaa keskittyä virkkaamiseen ja kissanpentujen hoitamiseen.

Vierailija
6/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama juttu, roskatkin se heittää tiskialtaaseen ja sitoo roskapusseja keittiön joka kaapinvetimeen kiinni, kerää niihin viikkotolkulla roskia ja jätteitä, jos sanon että vie ne roskiin haisemasta niin alkaa epätoivonen marmatus ja kitinä että mitään en muka tee oikein ja aina valitat, ruokaakaan se ei osaa tehdä oikein, hädintuskin paistaa jauhelihan ruskeaksi kun lisää jo kastike ainekset siihen ja suolaa ei laita ollenkaan ei kyllä muitakaan mausteita niin osaatte arvata mille se maistuu.

Vierailija
7/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä riittää näitä saamattomia ja munattomia velliperseitä, jotka ei voi eväänsä hetkauttaa jotain tehdäkseen :D

Jos joku asia ei kelpaa toisen ihmisen tekemänä niin _TEE_ ITSE PAREMMIN :D

Vierailija
8/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ote on oikea, mutta liian läpinäkyvä. enemmän yritystä ensikerralla, vielä hyvä tulee! :)

Vierailija
9/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä riittää näitä saamattomia ja munattomia velliperseitä, jotka ei voi eväänsä hetkauttaa jotain tehdäkseen :D

Jos joku asia ei kelpaa toisen ihmisen tekemänä niin _TEE_ ITSE PAREMMIN :D

Näin minä ainakin teen ja kuuntelen sitten sitä valitusta, itsesääliä ja huomion haluamista, ruikutusta, naputtamista, uhkailua ja vittuilua.

Vierailija
10/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamalla sille vaikka jonkun siivousvempeleen. Ja samalla kyselet lempeästi onko sillä jotenkin hormonit sekaisin. Jos ei siitä vielä lepy, niin voit vähän puristella rouvan vyötärön seutua, ja kysyä haluaisiko vaimo lähteä lenkille.

Vierailija
11/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä useinkaan auta siivoamaan, ehkä kerran-pari vuodessa... Katselin telkkaria ja odotin kunnes vaimo sai imurin kaappiin.

Ei luulisi olevan varaa sanoa oikeastaan yhtään mitään...

Vierailija
12/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh.

Vierailija
13/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit mun mies käärisin sut siihen pölyseen mattoon ja kantasin pihalle=)

Vierailija
14/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamalla sille vaikka jonkun siivousvempeleen. Ja samalla kyselet lempeästi onko sillä jotenkin hormonit sekaisin. Jos ei siitä vielä lepy, niin voit vähän puristella rouvan vyötärön seutua, ja kysyä haluaisiko vaimo lähteä lenkille.

Kyllä minä häneltä usein kyselen onko hormoonit kohdillaan kun niin kiukuttelee. Laiha on en voi vyötäröä puristella. Ei kuitenkaan liiku tarpeeksi. Siitäkin sille pitää aina opeastaa.

Vierailija
15/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin täysin läpinäkyvä provo, silti siihen joku viitsii asiallisesti kommentoida. :D

Vierailija
16/24 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no no kyl on toisinpäin ensin teet tallissa ja pihalla hommat sitten tuut keittiö aivan sekaisin

vaikka just pöydän tyhjentänyt ja typeriä selityksiä saa tilanpuute ym. potaskaa

nykynykynaiset melko kämmääjiä itkut mitä järkree

Vierailija
17/24 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi ooppa nainen vai ookko

meil imuriin ain imuroitiin joku pallo tai muu

aina korjaamista miehet tekee yötä päivää jotain remppaa ei kiitosta kuule

herätkää naiset

Vierailija
18/24 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan itsekin mitä tapahtuisi, jos tekisit vaimolle tuon ihan oikeasti. Et edes uskaltaisi kokeilla. Mutta ei unelmoinnissa ole mitään pahaa, moni mies haluaisi olla macho. :)

Vierailija
19/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa teille siivooja käymään pari kertaa kuukaudessa. Saapa eukko kunnolla nenilleen kun on niin onneton siivooja.

Vierailija
20/24 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin vaihtoon vain. Thaimaasta saa aika simpsakoita vaimoja. Ahkeriakin kuulemma ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän