Lapseni aloittaa huomenna kutosluokan, ja hänellä on ollut sama ope ekaluokasta lähtien.
Lienee aika harvinaista?
Meidän pojalle ope on kuin kakkosäiti, onneksi kemiat kohtaavat. Muuten olisi ollut aika hankalaa, jos open kanssa olisi ollut törmäyskurssilla kaikki kuluneet vuodet.
Kommentit (4)
Minun pikkuveljeni ja -siskoni (kaksoset) menevät kesän jälkeen kuudennelle luokalle ja molemmilla on sama opettaja ollut koko ala-asteen ajan eikä opettaja vaihdu nytkään. Itselläni oli 1-3lk sama opettaja ja 4-6lk sama opettaja. Kaverillani taas joka vuosi uusi opettaja...näin ne vaihtelee. Itse pääsen juuri pois ala-asteelta. :)
Vierailija kirjoitti:
Minun pikkuveljeni ja -siskoni (kaksoset) menevät kesän jälkeen kuudennelle luokalle ja molemmilla on sama opettaja ollut koko ala-asteen ajan eikä opettaja vaihdu nytkään. Itselläni oli 1-3lk sama opettaja ja 4-6lk sama opettaja. Kaverillani taas joka vuosi uusi opettaja...näin ne vaihtelee. Itse pääsen juuri pois ala-asteelta. :)
Tässä taas nähdään, miten eritasoisia ihmisiä on. Normaali lapsi kirjoittaa kuten ylläoleva kommentoija. Sitten täällä näkee "aikuisten" kommentteja, joissa ei ole välimerkkejä eikä isoja alkukirjaimia eikä päätä eikä häntää. En tajua, miten sellaiset kehtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään, miten eritasoisia ihmisiä on. Normaali lapsi kirjoittaa kuten ylläoleva kommentoija. Sitten täällä näkee "aikuisten" kommentteja, joissa ei ole välimerkkejä eikä isoja alkukirjaimia eikä päätä eikä häntää. En tajua, miten sellaiset kehtaavat.
Meinaatko, että ihmiset (aikuiset) jotka eivät osaa kaikkia oikeenkirjoitussääntöjä eivät saisi kirjoittaa nettiin (tai palstalle) ollenkaan? Miten kehtaat edes vihjailla tällaista?
Aika harva alkuopetukseen erikoistunut opettaja on "pätevä" isompien lasten kanssa.