Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heippa, mitä sulle kuuluu tänään?

Vierailija
13.08.2011 |

Mulle kuuluu ihan hyvää. Naapurin poika ja meidän omat lapset katsoo Disneyn piirrettyä, mikä parhaillaan tulee. Itse olen siivonnut pienimmän lapsen vaatekaappia,, erotellut pienet ja kesäiset vaatteet erilleen. Illalla olisi tarkoitu tehdä pitsaa.

Tällä viikolla olen keitellyt paljon mehuja. Eilen vietin mukavan vapaaillan kaverin kanssa kahvitellen. Tuntuu kivalta, että näin 30veenä vielä tutustuu uusiin kivoihin tyyppeihin ja löytää uusia ystäviä.

Vähän murehduttaa appiukon alkavat syöpähoidot ja raha-asiat.

mieltä lämmittää esikoisen hienosti alkanut eskari ja alkava syksy. Olen syksyihmmisiä :)

Mitä sulle kuuluu?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tällä viikolla pari yötä mökillä parin lapsen kanssa ja mukavaa oli, lasten kohdalta viimeinen mökkireissu tälle kesälle. Tänään vähän pänninyt 5veen käytös ja sainkin äsken kauhean raivarin tälle.

Ens viikonloppuna olis tyttöjen mökkiviikonloppu, tai siis naisten, ei sinne lapsia oteta, joten sitä odotellessa menee ensi viikko ja tiistaina aloittaa esikoinen neljännen luokan ja tämä 5vee menee kerhoon kolmena päivänä viikossa, ihanaa.

Ja eilen käytiin leffassa katsomassa se uusi apinoiden plabeetta-pätkä ja oli yllättävän hyvä elokuva, jäi hyvä fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan