Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on mennyt nykyajan äidit nirsoiksi, kun ei edes ilmaiset vaatteet lapsille kelpaa?!

Vierailija
12.08.2011 |

Kummastelen vain.. Täysin ehjiä ja tahrattomia vaatteita. Uffin laatikkoonko nuo pitää kuskata?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

92cm olis koko. Ihan siistejä, merkkeinä mm. Name it. Sinisiä ja valkoisia.

Voisin lähettää pk hinnalla.

Vierailija
62/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokoa olisitte vailla ja missä päin asutte? Jos uskaltaisitte kokeille meiltä? Osa ollut varastossa, mutta paljon on ollut sisällä, osa vasta lapsilta pieneksi jääneitä. Tyttöjen vaatteita.

mä köyhänä yh:na ottaisin mielelläni vaatelahjotuksiamutta en uskalla. En myöskään voi ostaa kirppareilta vaatteita kun mulla on yks allerginen lapsi ja yks muuten vaan hajusteyliherkkä. Niin monet pesee hajustetuilla tuotteilla tai säilyttää vaatteita turhan kosteassa eikä ne oireiden aiheuttajat oikein tykkää lähteä pesussa pois. Yhdet saadut pestiin kokeeksi kolmesti(!!) tehopesussa, kloriitilla ja tuuletettiin ja aina vaan aiheutti saajalle allergista nuhaa ja ihon punoitusta ja tuoksahti vienosti hajusteelle.

Meillä ei vaatteet kierrä kuin sisarusten kesken, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon, käyn katsomassa heti kun vauva antaa hetken rauhan :)

t.se yh

Vierailija
64/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla vähän hormonit herkillä, kun tuli kyyneleet silmiin kun opiskelija-yh saa vaatepaketin, sniisk. Tosi kiva oikeasti, että menee vaatteita tarvitsevalle (eikä esim. eteenpäin myyville).

Ap:lle - monilla tosiaan on se tilanne, että noita ihan vauvanvaatteita on joka paikka väärällään, ja etenkin tytöillä tuntuu olevan tämä tilanne kun vaatteita tykätään antaa lahjaksi. Meilläkin on nyt vasta tilanne pojalla, että 92 kokoisia vaatteita ei ykskaks olekaan kaapissa, vaikka tähän asti niitä on vaan ilmestynyt jostain.

Vierailija
65/80 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestänikin on outoa että vauvan vaatteisiin jotkut oikeasti panostavat. siis meillä ainakin on vauva käyttänyt yhtä bodya viikon/parin ajan(ei edes viikon päiviä siis kumminkaan) kun on jo jäänyt pieneksi :O

noh jokainen tyylillään. me otetaan vastaan kaikki vaatteet mitä ihmiset antavat, ja annetaan hyväkuntoiset sitten myös eteenpäin. risat roskiin jne. toimii meillä ainakin, yhtään vaatetta vauvalle en vielä ole ostanut koska ei ole ollut tarvetta. ehkä sitten kun vauvan kasvu hidastuu niin jaksan panostaakin hänen pukeutumiseensa

Vierailija
66/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä viestiä. Nyt on joku muu laittanut.

-se alkuperäinen ap, ketjun aloittaja-

Vierailija
67/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on rahaa ostaa mun lapsille ihan uusiakin vaatteita. Ja että vielä joku viitsii loukkaantua siitä kun ei vanhat vaatteet kelpaa? Ihan outoa porukkaa.

Vierailija
68/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävinkin katsomassa, eikä ollut tullut sähköpostia ap:lta vielä. muttei sillä ole kiire :)

Espoon Kauklahden vaatelahjoittajan kanssa on jo sovittu että saan heiltä tytölle vaatteita :) Kiitos heille

Vierailija
69/80 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauhea totuus iski: Melkein 3/4 olivat jo jääneet pieneksi ja joutuu alkaa ostamaan tarhaan sisäkäyttövaatteita, syksyksi ulkoiluun kumppareista lähtien, talvivaatteita en uskalla vielä edes ajatellakkaan.

Olen tällähetkellä työharjoittelussa todella surkealla palkalla ja kirppareilta en meinaa tästä läheltä löytää sopivankokoisia vaatteita. Melkein kaikki on risoja mitä löytyy kokoa 110/116.

Itse olen lahjoittanut kaikki pieneksi jääneet vaatteet eteenpäin kun tuttujeni lapset ovat omaani nuorempia. Itse en ole koskaan saanut lapselleni vaatteita vaan kaikki olen itse joutunut ostamaan.

Jos jollakin on ylimääräisenä suht siistejä, ehjiä tyttöjen 110/116cm vaatteita otan ilolla vastaan.

Aivan ihana ketju :)

Katselin tuota myyntipalstaa ja sinne voisi mielestäni lisätä hyvinkin annetaan/vaihdetaan/otetaan vastaan nimenomaan lastenvaatteita. Hyvä kiertämääm

Vierailija
70/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain netin kautta serkulleni iiiiison vaatepaketin vauvan tarvikkeita ja vaatteita. Siellä tuli yksi pieni perhe niin iloiseksi että lahjoittajakin sai tipan linssiin.

Itse olen onnekkaassa asemassa kun säästin lasta varten vuosia rahaa ja voin ostaa vaatteet mutta serkkuni oli työtön kuten miehensäkin ja vauvalle ei ollut oikeastaan mitään. isolla sydämellä saa monta ihmistä onnelliseksi. Itse juuri suunnittelen että mitä vien neuvolan laatikkoon seuraavaksi.

Vierailija
71/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan merkkivaatteita? Meille kelpaa, omaan käyttöön tulee, ei jälleenmyyntiin.

Vierailija
72/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne kuivuu, niin pääsen käymään niitä läpi =)

Vaatteita on siis 74-92 väliltä, eniten 80cm. Ja tyttöjen vaatteita ainoastaan. Mukaan mahtuu bodyja, mekkoja, t-paitoja, pitkiä paitoja, housuja, sukkahousuja, hattuja, lapasia, sukkia, muutamia keväisiä takkeja, yksi talvitakki koko 68cm (mutta reilu), kevyttoppahousut jne.

Suurin osa vaatteista on tosi siistejä, mutta toki löytyy muutamia hiukan jo käytössä venähtäneitä tai nukkaantuneitajotka mielestäni menee vallan hyvin kotona. Mutta pääosin siistejä ja ehjiä vaatteita siis.

Laittelen viestiä, kun olen saanut nuo vaatteet katsottua läpi kunnolla.

-AP-

Vierailija
73/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri olisi sopivia eikä haittaa käytönjälki meitä ollenkaan :) ihanan kilttejä ihmisiä täällä :)

t.yh

Vierailija
74/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään 92 cm ja siitä isompia tytön vaatteita mitä voisi lahjoittaa. Tyttärellämme alkaa kaikki vaatteet olemaan pieniä ja isompia pitäisi saada. Mieheni on opiskelija ja itse olen kotona, toinen vauva syntyy lokakuussa. Vauvalle on vaatteita koska isomman lapsen vanhat käy, toinen tyttö tulossa.

Turun seudulta kyselen.

Vierailija
75/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne mun aiemmin tarjoamat 62 cm pojan vaatteet löysivät uuden omistajan. Hyvä näin :)

Vierailija
76/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa vanhoista vaatteista ja oli kysynyt anopilta, haluaisimmeko me pojillemme omilta pojiltaan pieneksi käyneitä vaatteita. Tottakai meille kelpasi ja niinpä anoppi toikin seuraavalla käynnillään pussukan vaatteita. Pussissa oli kolme poikien tekokuituista kerrastoa, hyvin kuluneita, ja yksi haalistunut ja venähtänyt t-paita. Pidi niitä muutaman vuoden kaapissa ja sitten pistin roskiin.

Mutta ketju on kyllä hieno, tästä tulin iloiseksi.

Vierailija
77/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa vanhoista vaatteista ja oli kysynyt anopilta, haluaisimmeko me pojillemme omilta pojiltaan pieneksi käyneitä vaatteita. Tottakai meille kelpasi ja niinpä anoppi toikin seuraavalla käynnillään pussukan vaatteita. Pussissa oli kolme poikien tekokuituista kerrastoa, hyvin kuluneita, ja yksi haalistunut ja venähtänyt t-paita. Pidi niitä muutaman vuoden kaapissa ja sitten pistin roskiin.

Mulle kans antoi eräs tuttu "osa melkein käyttämättömiä" vaatteita lapselleni kolme kauppakassillista. Yksi kassillinen suoraan roskiin,olivat reikäisiä ja tahraisia. Toinen kassillinen aatamin aikuisia,joten ei kiitos. Kolmas pussillinen oli ehkä juuri ja juuri pidettäviä.

Mutta ketju on kyllä hieno, tästä tulin iloiseksi.

Vierailija
78/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisia vauvanvaatteita ja lajittelinkin niitä hänelle ja hän oli ikionnellinen. Sit mentiin heille kylään ja sattui olemaan heillä anoppi kylässä, siis vaimon äiti, niin sillä aikaa kun muut joi kahvia keittiössä niin tämä nainen viittoili mut lastenhuoneeseen. Kun menin hänen luokseen hän oli koonnut muovikassiin kaikki käytetyt vauvanvaatteet, ojensi kassin mulle ja totesi että" meidän xxxx ei tarvii mitään toisten käytettyjä ryysyjä, hyi, vie ne pois kun kerran tänne raahasitkin".

Vierailija
79/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään 92 cm ja siitä isompia tytön vaatteita mitä voisi lahjoittaa. Tyttärellämme alkaa kaikki vaatteet olemaan pieniä ja isompia pitäisi saada. Mieheni on opiskelija ja itse olen kotona, toinen vauva syntyy lokakuussa. Vauvalle on vaatteita koska isomman lapsen vanhat käy, toinen tyttö tulossa.

Turun seudulta kyselen.

Vierailija
80/80 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kuoseilla ja väreillä väliä. Oli talolaina maksettavana ja autolaina ja usemapi lapsi ja minä kotihoidontuella.

Ensimäiset kaupan vaatteet ostettiin esikoiselle kun meni kouluun.

Ne pienet vaatteet menivät niin äkkiä käytöstä, että tuntuu hassulta ajatella, että joillekin pitää nekin olla juuri määrättyä merkkiä tai väriä.

Nyt on varaa ostaa teineille, mitä haluavat kun talot ja autot on maksettu ja pystyin vielä hoitamaan lapsetkin kotona. Joten lähetän monesti lämpimän kiitoksen mielessäni niille, jotka tyhjensivät vaatekaappinsa meille. Säästimme tuhansia ja taas tuhansia euroja kun otimme kaiken ilmaiseksi vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi