Olen tekemässä vaginapuikkoja menopaussin kuivuuteen, vadelma, siankärsämö, rosmariini
Nyt lämpö-uutan kuivattuja yrttejä luomu auringonkukka öljyyn. Tarkoitus on sekoittaa öljy kaakaovoihin ja pyöritellä siitä palloja.
Osaako joku sano suunnilleen mikä suhde öljyä ja kaakaovoita laitetaan?
Kommentit (16)
ei siinä yrttejä sellaisenaan laitetakaan, ap uuttaa ne!
Repesin kun ajattelin jotain kaakaovoissa pyöriteltyjä pylpyröitä.
Osta mieluummin Vagifem-puikkoja. Saa apteekista.
Eikö kukaan tiedä, en haluaisi tuhlata kun yrtit olivat kalliita?
ap
Voi luoja, älä laita mitään sinne.. toivottavasti et ole hurahtanut tuollaisiin samalla tavoin kuin Gwyneth Paltrow
Jos haluaa tulehduksia sinne niin eikun kokeilemaan. Gyne auttaa sitten ja apteekki. Ihon pintaan nuo ehkä sopii.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä, en haluaisi tuhlata kun yrtit olivat kalliita?
ap
Sulla on hyvät yrtit ja raaka-aineet. Jospa tekisit ihan vaan salvan ulkoiseen käyttöön? Voihan sitä sivellä sit vaikka ulkosynnyttimiin ja alavatsalle.
Mulla olis sianlihamalleja myytävänä.
Kookos rasvasta didoke, sen, kun lykkää sissöö, jättöö sissää, ni piklu kiittää.
Tosi hyvä aloitus, joku keksii tunkea sinne kaktuksen näiden ohjeiden mukaan Kun netissä luki Kannattaakin kompostoidu sisäänsä kaikenlaista, kun netissä luki.
Ja sitten ihmetellään, mistä ne kaikki tulehdut oikein tulee
Kookosöljyä käytetään liukkarinakin, se sopii. Pysyy kiinteänä alle 25 asteen lämpötilassa eli muotoiltavissa. Yrttejä en käyttäisi.
Itse laitoin palleroina tuoreita nokkossenlehtiä Lisäpitona orapihlaaidan piikkejä Pysyvät pallerot paremmin pesässä
Emätttimeen ei kannata laittaa mitääm fiilispohjalta.