Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä niissä Vuittonin laukuissa oikein maksaa?

Vierailija
11.08.2011 |

Ovat niin ylihinnoiteltuja siihen nähden, että materiaali on muovia. Ymmärrän toki, että kyseessä on luksusbrändi ja sillä on saatu hintaa, mutta noissa on ihan ökyhinta materiaaliin nähden.

Ostaisiko Louis Vuittonin mikäli saisit laukun parilla sadalla eurolla?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdittavan hyvä pisnis. Otetaan 20 euron käsilaukku, tulostetaan siihen haluttu kuva, mainostetaan, hypetetään, maksetaan julkkiksille sen kantamisesta, odotetaan, että brändi nousee ja avot, hintalappuun voi kirjoittaa mitä vaan!

terv. nimim. mainosnainen

P.s. Mä ihmettelen, että sivistyneet ihmiset ostavat koko paketin ja kulkevat vielä firman mainostauluina ympäri kaupunkia kuvitellen olevansa jotensakin makeita.

Vierailija
22/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdittavan hyvä pisnis. Otetaan 20 euron käsilaukku, tulostetaan siihen haluttu kuva, mainostetaan, hypetetään, maksetaan julkkiksille sen kantamisesta, odotetaan, että brändi nousee ja avot, hintalappuun voi kirjoittaa mitä vaan!

terv. nimim. mainosnainen

P.s. Mä ihmettelen, että sivistyneet ihmiset ostavat koko paketin ja kulkevat vielä firman mainostauluina ympäri kaupunkia kuvitellen olevansa jotensakin makeita.

sanoa, että aina kun näen kaupungilla Lyi Vittulan veskan, niin ensimmäisenä mieleen nousee epäilys siitä, mahtaako tuote olla ollenkaan aito. Erityisesti, jos se killuu jonkun nuoren naisen käsikoukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ruma ja epäkäytännöllinen, tuskin käyttäisin. Tai voisinhan antaa 2-v. tyttärelleni leikkiin :)

Vierailija
24/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ruma ja epäkäytännöllinen, tuskin käyttäisin. Tai voisinhan antaa 2-v. tyttärelleni leikkiin :)

Vierailija
25/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut laukkuja pilvin pimein. Mutta Vuitton kestää, kestää, kestää... vaikka kovassa käytössä ollut jo yli 20 v.

Vierailija
26/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 11

Vierailija
27/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuitton käyttää tuotteidensa valmistajina laittomia maahantulijoita. Italialaisen tutkivan journalismin TV-ohjelman Reportin mukaan laittoman ja järjestäytymättömän työvoiman hyväksikäyttö on yleistä luksusmuotituotteiden alalla. Käytäntö on, että muotitalo suunnittelee tuotteen ja tekee siitä mallikappaleen, mutta sen valmistus on siirretty alihankkijoiden ketjulle, jonka viimeinen lenkki on halpa, laiton työvoima

Vierailija
28/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea hinta ja kauneus eivät todellakaan korreloi keskenään t. 11

sitä, että tuskin hommaisit niin kallista veskaa, josta et pidä, vain antaaksesi sen leluksi taaperollesi.

Vierailija
29/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändi on käsitysten, assosiaatioiden, kuvausten, ideoiden ja lupausten

kokonaisuus, joka muovautuu ihmisten mielissä konkreettisesta tuotteesta

tai liikeyrityksestä.

Brändin muodostaminen on ensimmäinen ehdoton askel

menestyvälle markkinoinnille.

Ihminen kuvittelee olevansa enemmän, kun sillä on käsilaukku, joka on enemmän kuin tavallinen nahkaveska tai kangaskassi.

Vierailija
30/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuitton käyttää tuotteidensa valmistajina laittomia maahantulijoita. Italialaisen tutkivan journalismin TV-ohjelman Reportin mukaan laittoman ja järjestäytymättömän työvoiman hyväksikäyttö on yleistä luksusmuotituotteiden alalla. Käytäntö on, että muotitalo suunnittelee tuotteen ja tekee siitä mallikappaleen, mutta sen valmistus on siirretty alihankkijoiden ketjulle, jonka viimeinen lenkki on halpa, laiton työvoima

Vierailija
31/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No logo by Naomi Klein.

Kaikki merkit on ihan fuulaa ja teistä on tehty aivottomia kuluttajia, jotka tekevät juuri sitä, mitä markkinapellet haluaa.

Vierailija
32/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä oikein enää tykkää niistä, koska niitä on nykyään feikkeinä kaikilla. Ja te maailmanparantajat voitte suksia...

Vierailija
33/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa nimenomaan se merkki,brändi....Siihen liittyvät mielikuvat, ajatukset, elämäntyyli jne. Eihän noiden tuotteiden kustannushinta paljoa ole, suurin osa värkätään hikisissä pajoissa.Ja tällä tarkoitan suurta osaa brändi-tuotteista. Mieluummin ostan (silläkin uhalla,että kuulostan maailmanparantajalta) vaikka kotikaupunkini käsityöläisen tekemän laukun; se on oikeasti uniikki, hintaa ei ole kuitenkaan sen enempää kuin noilla tusinabrändikammoilla ja tiedän, missä,kuka ja miten on työn tehnyt. Samalla tuen paikallisia taitajia.

Vierailija
34/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hantaakit esimerkiksi kestävät 200 kg:n painon.

Ja kyllä kokonaan nahkaisiakin tuotteita valikoimasta löytyy, jos haluaa.

...ja sehän on hyvin tyypillistä,

että av-mammalla on käsveskassaan 200kg tavaraa... kyllä on kannattava sijoitus.

...kun tarkoitus oli havainnollistaa esimerkillä laatua ja kestävyyttä. 100 vuotta vanha Vuitton on täysin käyttökuntoinen toisin kuin monet muut kassit, laukut ja salkut. Sen vetoketjut, salvat ja muut helat kestävät, tikit eivät rispaannu ja kulmat eivät kulu puhki.

Vierailija
35/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä!

Vierailija
36/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa 100 vuotta vanhan käsilaukun? En ainakaan minä!

mieluusti, jos olis mun tyyliin sopiva ja ehjä!

Mun työpöytä on satavuotias, samoin meidän lainakehto. Mitä vikaa vanhoissa tavaroissa on? Meillä on melkein kaikki huonekalut vähintään 50 vuotta vanhoja.

Vierailija
37/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa 100 vuotta vanhan käsilaukun? En ainakaan minä!

mennyttä maailmaa ja nostalgisia, romanttisiakin matkoja nähnyt. Vähän toista kuin nykyaikaiset kirkuvanvihreät delseyt.

Vierailija
38/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hantaakit esimerkiksi kestävät 200 kg:n painon.

Ja kyllä kokonaan nahkaisiakin tuotteita valikoimasta löytyy, jos haluaa.

...ja sehän on hyvin tyypillistä, että av-mammalla on käsveskassaan 200kg tavaraa... kyllä on kannattava sijoitus.

mulla on ollut kolme kotimaisen ns. hyvän merkin maineessa olevan Three Bagsin laukkua. Niistä kahdesta meni olkahihnan ripustuskiinnike rikki kahdessa vuodessa ja kolmannesta lukon päällikappale irtosi neljän vuoden käytön jälkeen.

Laukut maksoivat yli 200 euroa. Siinä teille kotimaista huippulaatua. Mutta konkkaanhan se sitten menikin.

Vierailija
39/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä!

http://retrovintagemodstyle.blogspot.com/2011/08/paul-newman-elizabeth-…

joo, uskon kyllä ettei sulle kelpaisi Ellu Taylorin Gucci.

Vierailija
40/42 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi edes parilla kympillä, mutta ihmisillä saa olla erilainen maku. Yksi nahkainen gucci löytyy ja se on ihan jees, laadukas laukku kaikin puolin ja ajaton malli, mutta en olisi itse lähes paria tuhatta siitä maksanut.