Lue keskustelun säännöt.
Odd Mollyn koot?
05.09.2011 |
Mä katsoin, että oli merkitty 1-4. Mitä kokoja nuo vastaa? Onko koot pieniä? Tekisi mieli tilata, mutta ei huvittaisi laittaa satasia liian pieniin vaatteisiin.
Mun käyttämät koot on yleensä 40 tai 42. Löytyykö edes mun kokoiselle mitään?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käytän 38 yleensä ja koko 2 on sopiva Odd Mollyssa.