Kelpaisko sulle tällainen vartalo, vai olisko jo liian hoikka?
Kommentit (16)
tuollaisella kropalla voi urheilla, ei tissit hölsky, eikä vatsamakkarat ole tiellä
kun on pitkäkö selkä ja littana takamus.
Jos kuitenkin olisi pakko valita tuo nainen tai sitten tuo nelosen linkkaama kroppa, ottaisin silmää räpäyttämättä ensimmäisen ja olisin tyytyväinen. Olen koko elämäni ollut urheilullinen ja musta on vastenmielinen ajatus hyllyä kävelessä, kuten toi nelosen nainen tekisi.
Ja en siis tarkota sitä, että tuo nainen näyttäisi hyllyvältä tai löllyvältä, vaan sitä tunnetta, että on raskas ja heikko ja kehonosat tutisee kontrolloimattomasti. Voi yök, vihaan sitä tunnetta (lihoin kerran kun sairastuin).
pidän ennemmin omani. Aivan liian luiseva mun makuun, ei tippaakaan seksikkyyttä.
Noin laiha nainen ei kyllä sytytä yhtään. Mun makuun olis semmonen suunnilleen salkkareiden Isabellan kaliiberia oleva lady.
Liian luisevan puiseva ja rinnaton.
tai oikeastaan nyt lasten jälkeen vielä rinnattomampi... :(
ja kyllä ottaisin muutaman kilon lisää ihan mielelläni...
Olen tottunut hoikkuuteeni ja tuossa vartalossa ei olisi suurta muutosta omaani. Paitsi itselläni on paksummat reidet ja pienemmät tissit.
Ei ole liian laiha, hoikka kylläkin. Itseeni verrattuna ero on lähinnä siinä että hän taitaa olla reilusti pidempi kuin minä, jolloin hoikkuus korostuu. olen omaan kroppaani tyytyväinen, mutta kyllä tuokin kelpaisi mulle!
Rasvaprosentti siinä on kohdillaan
kauniit kädet ja timmi vartalo, aika harvoin tuollaisia kyllä näkee, rinnat juuri sopivat eivät ainakaan aiheuta selkäongelmia ja helppo löytää rintaliivejä.
Onhan tuo munkin mielestä turhan hoikka, mutta silti sata kertaa kauniimpi kuin nykyinen tursuava minä. Ja voisihan tuota sitten lihottaa muutaman kilon tarvittaessa :)
Minusta ei ole kaunista se, että kylkiluut näkyvät.
T. Normaalipainoinen
nuoren laihan miehen kroppa. Ei kiitos
Mun mielessä kauneinta naisvartaloa edustaa kurvikas kroppa, jotain tämän tyylistä: http://lemonblossom.co.uk/collections/curvy-kate/products/princess-balc…