Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkein CRP-arvo johon olet törmännyt?

Vierailija
09.08.2011 |

miehellä reilu 500 crp.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni oli 299. Sitä suurempaa ei terkun kone näyttänyt. Saatiin lähete sairaalaan. En muista sieltä saatuja arvoja. Diagnoosi oli pyelonefriitti. Pari päivää sairaalassa ja viikko kotona suonensisäistä antibioottia. Hyvin toimi, kun hoitaja tuli laittamaan kotiin aamuin illoin.

Vierailija
102/110 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, mulla  crb 606 kokkolan keskus-sairaalassa operoitu umppari,mitä ei ollutkaan kokonaisuudessaan poistettu,vaan märkivä umppari jätetty paikalle,hengenlähtö lähellä,en kuitenkaan joutunut teholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

723. Influenssa. Kuolema oli pari viikkoa aivan lähellä.

Vierailija
104/110 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni oli ilmeisesti ollut 800 luokkaa keuhkokuumeen vuoksi. Hän oli sinnitellyt kotona huonovointisena ja vihdoin sairaalaan hakeuduttuaan joutunut suoraan valvontaosastolle.

Vierailija
105/110 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ollessa teholla pikkasen vajaa 400:(

Vierailija
106/110 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

340 korkeimmillaan. Keuhkokuume.

Vierailija
107/110 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama vuosi sitten 500..verenmyrkytys...voin sanoa ettei ollut kivaa

Vierailija
108/110 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla itselläni 300, kohtutulehdus tuli käynnistettävän synnytyksen alussa, johon ei heti laitettu antibioottitippaa, se hommeli unohdettiin laittaa päälle tai jotain ja sit ne ihmetteli että miten vaan kuume nousee ja tulee jo kouristuksia (mulla oli siis niin kylmä kun kuume nousi hurjaa vauhtia että tuli jo sellaisia outoja kouristuksia.)

No sit kun se antibiootti alkoi mennä, niin kuumehan laski ihan hirveän nopeasti. CRP samoin. Ja pystyin synnyttämään alateitse vaikka olivat viemässä jo hätäsektioon.

Lapsivesi siis tihkui ulos ennen aikojaan, siksi piti käynnistää 2 viikkoa ennen LA ja silti tuli kohtutulehdus, vaikka sitä pyrittiin estämään.

Ennen vanhaan olisin todnäk kuollut tuohon ja todnäk lapsikin, kun kohdunsuu ei ollut yhtään auki tms ennen kuin sit voimallisesti käynnistettiin, oksitosiinia meni koko ajan ja limatulppa revittiin irti. Kiitos nykyaikaiselle hoidolle.

Vierailija
109/110 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran jotain 250... Työterveyslääkäri otti testin "pitkin hampain", tyypillistä meininkiä, että jos ei ole kuumetta 40 astetta, oot terve, mee töihin siitä... No, tuloksen tultua määräs todella kiireesti vahvan lääkityksen, muuten oisin kohta sairaalaan kuulema joutunut.

Vierailija
110/110 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäolosuhteissa ei ole lääkäriä. Kiljua tai pontikkaa voi tehdä.

yt.

tohtorismies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme