Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15+v yhdessä olleet pariskunnat! minkä verran ja millaista seksiä teillä on?

Vierailija
08.08.2011 |

Kumpi osapuoli halukkaampi seksiin?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on aina ollut vähän, jo ennen lasten sentymää, ja se on suht tylsää, mutta ihan ok.

Itse olen halukkaampi kuin mieheni, mutta tottunut seksin vähyyteen, enkä osoita siitä mieltäni tms;-)

Joskus pikkasen harmittaa, kun tulee pakit ehdotettuani, mutta ei mitään sen suurempaa kriisiä tai mökötyksiä.

Muuten mies on aivan loistava, joten olen vähäisen seksin kanssa sujut. Tänä kesänä seksiä on ollut jo 3 kertaa, joten hyvin menee:-)

t. N39

Vierailija
22/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä 2 kertaa viikossa... mies haluaisi joka päivä, eli nainen sanelee määrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole yhtä seksuaalinen ihminen kuin minä. Minä voisin harrastaa joka päivä ja missä vain. Miehelleni riittää kerran viikossa perusseksi, joskus pikku konjakeissa innostuu enemmän. Seksin vähyys on ainut miinuspuoli ollut suhteessamme aina, paitsi silloin nuorena alkuhuumassa. Mutta mieheni on maailman rakastettavin mies, niin olen etsinyt omat keinot tyydyttää haluni. Muutama tekokaveri kaapissa ja hyvä mielikuvitus hoitavat homman :)

Vierailija
24/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on välillä enemmän, välillä vähemmän. Omasta puolestani tykkään kovasti, miehellä stressi vaikuttaa suorituskykyyn, mutta kyllä muuten kompensoi asian.

Vierailija
25/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut aina halukkaampi, nuorena halusi joka päivä, nyt onneksi vain joka toinen.

Lapset ovat teinejä, joten he ovat suurin syy siihen, ettei aina peuhata kun miehen tekisi mieli. (Teinit aina kotona, ja valvovat koko ajan, varsinkin näin loma-aikaan.)

Seksi on hyvää, paranee vuosien myötä. Joskus on lelujakin, mitä milloinkin.

Niin, ja sanottakoon vielä, että itse en haluaisi seksiä ollenkaan. En ole koskaan halunnut. Voisin elää ilman seksiä vaikka koko elämäni. Mutta suostun seksiin, koska mies on silloin paljon rauhallisempi ja kiltimpi.

Vierailija
26/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on pari viikkoa hiljaisempaa ja välillä menee viikkoja, että on päivittäin seksiä. Useimmiten jotain näitten väliltä.

Välillä toinen on aloitteellisempi, toisinaan taas toinen. Parasta on, kun on aktiivinen vaihe yhtäaikaa.

Meillä on melkoisen kaavamaiset tavat, kun tiedämme mistä tykkäämme. Kuitenkin välillä aina jotain "uutta", josta potkua yhteiseloon. Ei sen tartte olla mitään maailmoja ravistelevaa tai seksiohjelmien mukaista.

Yhdessä on oltu vuodesta 1994 ja lapsia on 4 (iät 1-11-v). Seksielämä ei ole edes raskausaikoina ollut hiljaista, päinvastion, kun ei ole tarvinnut jännittää asioita suuntaan tai toiseen (=raskautumista). Synnytyksien jälkeen ollaan aloitettu sekstailua sen mukaan, kuin hyvältä on tuntunut (jopa ennen jälkitarkastusta).

Seksi ei määritä parisuhdettamme, se antaa siihen vain sen mukavan lisän.

Vierailija
27/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 12 vuotta ja meillä 1 v lapsi. Seksi loppui kuin seinään, kun tulin raskaaksi ja sen jälkeen sitä ei ole ollut ollenkaan. Olen yrittänyt puhua asiasta, ehdotella, tehdä aloitetta jne. Mutta mies ei syty enää :(. Kerran yritettiin miehen aloitteesta, mutta loppui lyhyeen, kun miehellä ei pysynytkään vehje suorituskunnossa. Rivien välistä olen ymmärtänyt, että en enää sytytä, koska olen synnyttänyt nainen. Suoraan ei ole tätä sanonut, mutta tyhmä en ole. Sanottakoon tässä vielä, että olen nyt jopa hoikemmassa kunnossa, kun ennen raskautta, en enää imetä ym. En vaan ymmärrä mikä minussa on vikana. Muuten suhde ok, paitsi että kaikki seksuaalisuus suudelmista lähtien on tipo tiessään. Erota en haluaisi, mutta loppuelämääni en suostu elämään seksittömässä liitossa. Onko jollain ehdotuksia tilanteen ratkaisemiseksi? Onko joku käynyt seksuaaliterapeutilla ja jos on, onko ollut apua?

Vierailija
28/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerta viikkoon näin normiarkena. Lomilla jos ollaan kahden niin kerran pari päivässä herkutellaan:D Mieheni ei ole suurimman intohimoni kohde (toisin kuin minä hänelle) mutta taitava rakastaja joten aina tuo on saanut innostumaan.

Vierailija
29/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululainen enää, yhdessä 15v ja risat. Ikää +/- 50v (nainen vanhempi)

Vierailija
30/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta keskimäärin kahdesti viikossa, joskus harvoin vain kerran viikkoon, mies yleensä halukkaampi, laatu tyydyttävästä erinomaiseen. Yhdessä on oltu reilut 30 vuotta, osa lapsista aikuisia, osa vielä pieniä koululaisia.

Vierailija
31/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Teinit aina kotona, ja valvovat koko ajan, varsinkin näin loma-aikaan.)

Meillä ei kyllä ole yhtään teiniä näkynyt hereillä aamupäivisin. Mikä on sikäli hyvä, että mä oon aamuviriilimpi (ja niin on mieskin, mutta yleensä 2h aikaisemmin kun mua saa hereille).

Vierailija
32/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 12 vuotta ja meillä 1 v lapsi. Seksi loppui kuin seinään, kun tulin raskaaksi ja sen jälkeen sitä ei ole ollut ollenkaan. Olen yrittänyt puhua asiasta, ehdotella, tehdä aloitetta jne. Mutta mies ei syty enää :(. Kerran yritettiin miehen aloitteesta, mutta loppui lyhyeen, kun miehellä ei pysynytkään vehje suorituskunnossa. Rivien välistä olen ymmärtänyt, että en enää sytytä, koska olen synnyttänyt nainen. Suoraan ei ole tätä sanonut, mutta tyhmä en ole. Sanottakoon tässä vielä, että olen nyt jopa hoikemmassa kunnossa, kun ennen raskautta, en enää imetä ym. En vaan ymmärrä mikä minussa on vikana. Muuten suhde ok, paitsi että kaikki seksuaalisuus suudelmista lähtien on tipo tiessään. Erota en haluaisi, mutta loppuelämääni en suostu elämään seksittömässä liitossa. Onko jollain ehdotuksia tilanteen ratkaisemiseksi? Onko joku käynyt seksuaaliterapeutilla ja jos on, onko ollut apua?

Ethän ottanut miestä (vasten tahtoaan) synnytykseen mukaan?

Vierailija
33/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta, 2v-16v

Seksiä n kolme kertaa viikossa, mies haluaa lähes joka ilta mutta tämä on kompromissi.

Vierailija
34/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta oltu yhdessä.

6 lasta ja seksiä noin 4-6 kertaa viikossa.

nuorin lapsista 5kk:tta vanhin 12v.

seksi parantunut synnytysten jälkeen ja lisääntynyt huomattavasti verrattuna alkuaikoihin.

ja se on ihan jees et seksiä harrastetaan millon missäkin ja päivällä.

kaverit joskus sanoo et ei voi harrastaa kun yöllä kun lapset nukkuu,mut aina keinot keksii jos tarve vaatii.

auto.puukuuri ym paikat;)

käyttäkää mielikuvitusta.olen itse onnellien liitossa enkä vaihtais mistään hinnasta.

ikää meillä 30v ja 40v.

Vierailija
35/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin ollaan suht tyytyväisiä määrään ja vuorotellen tehdään aloite. Seksi on muutenkin tyydyttävää ja nautinnollista. Lapset ovat 6v. ja 8v.

Vierailija
36/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että nykyisin olen aivan älyttömän tyytyväinen seksielämäämme. Halut menee suunnilleen yksiin ja tiedetään tasan tarkkaan mistä toinen tykkää, mutta kokeillaan myös uusia juttuja :)

Joskus viiden-kuuden vuoden seurustelun jälkeen oli pitkä kausi kun seksielämämme oli tosi näivettynyttä, minä olisin halunnut sentään joskus, tuntui ettei mies suunnilleen ikinä.

Hassua kyllä, meillä lasten saamisen jälkeen seksielämä on parantunut ja harrastamme seksiä paljon useammin kuin ennen lapsia. Ehkä se liittyy siihenkin, että ollaan enemmän kotona esim. viikonloppuna kun nuorempana oli useammin baari-iltoja jne. menoja.

Yhdessä ollaan oltu 18 v, täytämme tänä vuonna molemmat 40 ja lapsia on kolme, nyt jo kouluikäisiä.

Vierailija
37/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin arvelinkin, että kyllä sitä seksiä muilla on.

Meillä ei siis ole, viimeksi naida naksautimme maaliskuussa, sitä ennen joskus syksyllä v.2010

Näin ollut jo ainakin 5-7v. ajan.

Mieheni kaipaa jotain alkuaikojen riemua kuten sanoi eilen kun asian vuoksi taas itkin, vetosi pitkään yhdessäoloaikaamme (19v).

Mutta ei se niin voi, eikä saa, mennä (kuten teistäkin huomaan, että seksi loppuu kokonaan, ettei omaa puolisoaan halua ikinä, se on väärin toista kohtaan!! mutta niin meillä.

ap

Vierailija
38/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsia on 2 ja kumpikin ala-asteiässä, minä 35v ja mies 42v.

ap

Vierailija
39/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä on 0-4 x vko tilanteesta riippuen, yleisimman kai 1-2 x vko. Vuorotellen halutaan, mies ehkä hieman useammin ja kaikenlaista kivaa kokeillaan - välillä pitkän ja välillä lyhyemman kaavan mukaan, joskus illalla/yöllä ja joskus aamulla.

Lapset 9v ja 7v + masuvauva.

Vierailija
40/44 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen pieni ehdotus.. jos mies ei ole sanonut suoraan, kysy ja keskustele, ÄLÄ OLETA että sinussa olisi jotain vikaa. Ensimmäinen virhe on yleensä "lukea rivien välistä" ja sitten voikin lukea väärin vaikka niitä yhteisiä vuosia olisi takana sata. :) Puhukaa toisillenne! Terapeutti tms. voisi olla teille avuksi umpisolmun avaamiseksi. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi