Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset HAI-saappaat on kävellä?

Vierailija
05.09.2010 |

Noita näkee kaupungilla ja koululla jonkin verran käytössä. Millaiset nuo on jalassa jos esim koko päivän on? Onko hyvä kävellä pidempää matkaa? Käytättekö niissä erillistä villasukkaa välissä?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 1970-luvulla ne oli aika lötköt kävellä, mutta lyhytvartisuus helpotti asiaa jonkin verran.

Vierailija
62/75 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytaikaisessa käytössä menettelee, mutta jos kokopäivän kävelee, niin ei hyvä. Tasainen ohut pohja ja ei tue jalkaa mitenkään. Paremmat saappat maksaa satasen pintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on polvivaivaa ja lättäpohjaisilla kengillä en voi kävellä. Hait on kumppareiksi ihan hyvät jalassa. Perinteiset kontiot oli ehkä asteen paremmat jalassa kun kaupassa kokeilin, mutta kumpparien tarve oli tuolloin akuutti ja lyhytvartisia kontioita ei ollut tarjolla.

Autolla ajo onnistuu ihan hyvin.

Vierailija
64/75 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kommenteissa arvostellaan, että Hait ovat tasapohjaiset . Todellisuudessa pohja on aika hyvin suunniteltu. Kantapään alla on kiilakorko, joka ei näy ulospäin. Tuo pohjan rakenne tekee pohjista hyvät ja tukevat jaloille.

Vierailija
65/75 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ne näyttää olevan tosi monille aivan superkireät säärestä ja samasta syystä en niitä itsekään voi hankkia. Tuntuu jotenkin tosi hankalalta kun saapas on kokoajan jotenkin punkemassa jalasta pois kun se varsi tulee tarpeeksi ylös vain väkisin kiskomalla. Lisäksi tuo puristus saa aikaan suonenvedon.

Jos saappaat ei mahdu varsien puolesta kunnolla jalkaan, niin ei niitä kyllä siinä tapauksessa kannata hankkia. Ensinnäkin näyttää rumalta jaloissa, kun varret on rutussa. Lisäksi saappaiden käyttöikä jää lyhyeksi, kun varret ovat kasassa ja taipuilevat mistä sattuu. Minulla on Hait ja varret ovat ihan sopivat ainakin farkkujen ja villasukkien kanssa.

Viking Seilas voisi olla yksi vaihtoehto, niissä on vähän tilavammat varret kuin Haissa.

Vierailija
66/75 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hait on todella mukavat jalassa. Olen kävellyt niillä usein 15-20 kilometrin lenkkejä. Lisäsi jalat eivät paljonkaan hikoile huopapohjallisten ansiosta. Näitä kehtaa käyttää ha näyttää missä vaan.

Vierailija
67/75 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on punaiset Hait päivittäin käytössä. Talvellakin käytän näitä paljon enemmän ,kuin talvikenkiä. Näitä voi pitää vaikka koko päivän, ja villasukkien kanssa ovat lämpimämmät, kuin monet talvikengät. Näyttävät hyvältä, ja ovat kestäneet jo vuosia.

Vierailija
68/75 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli ja huonompiahan ei löydy. Uudet voi tietysti olla parempia.

Vierailija
69/75 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai-saappaat on ihan tosi mukavat jalassa. Minullakin olleet lähes päivittäin käytössä. Näillä kun kulkee, niin melkein unohtaa, että on kumisaappaat jalassa, ovat niin hyvät. Eikä tarvitse pelätä, että sukat kastuu. Jotkut arvioivat Hai-saappaita sen perusteella millaisia ne olivat joskus vuosikymmeniä sitten. Eli ei varmaan kovin paikkaansapitävä arvio tuotteesta tänäpäivänä. Kaunis, mukava, kestävä ja monikäyttöinen, ei voi olla huono.

Vierailija
70/75 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on punaiset Hait päivittäin käytössä. Talvellakin käytän näitä paljon enemmän ,kuin talvikenkiä. Näitä voi pitää vaikka koko päivän, ja villasukkien kanssa ovat lämpimämmät, kuin monet talvikengät. Näyttävät hyvältä, ja ovat kestäneet jo vuosia.

Täällä myös punaisten Hai-saappaiden tyytyväinen omistaja. Villasukkien kanssa ja ilmankin villasukkia oikein hyvät jalassa. Nyt talvella kyllä käytän enemmän talvikenkiä. Hait ja muutkin kumisaappaat ovat talvella aika liukkaat. Toki sohjo- ja loskakeleillä laitan taas Hait jalkaan.

Vierailija
71/75 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on keltaset Hait mutku kun yks nainen sano mulle kerran et noi on naisten saappaat niin en oo sen jälkeen pitäny niit.

Olen mies ja minulla on keltaiset Hait eikä niitä kukaan ole naisten saappaiksi nimittänyt. Sen sijaan useampikin on niitä ihastellut, ja näissä ihastelijoissa on ollut sekä miehiä että naisia.

Hait ovat väristä riippumatta ihan unisex-jalkineet.

Vierailija
72/75 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Hai-Low saappaat. Niillä on hyvä kävellä , ja autoa on myös hyvä ajaa ne jalassa.

Vierailija
73/75 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Hai-Low saappaat. Niillä on hyvä kävellä , ja autoa on myös hyvä ajaa ne jalassa.

Ei taida olla kovin hyvät kun pitää vuosia vanhoja ketjuja kaivaa esiin että saisi vähän näkyvyyttä ja joku erehtyisi sellaiset ostamaan :D

Vierailija
74/75 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä niillä on kävellä. Eiväthän kumpparit koskaan mitkään lenkkarit tai kävelykengät tietenkään ole. Minulla on ollut Hai-saappaat jo vuosikausia, ja aion hankkia sellaiset vastakin. 

Vierailija
75/75 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa -70 siniset hait, ne oli muistaakseni 2 numeroa pienemmät kun oma koko, sain ne siskolta ku jäi sille pieneksi, silloin kierrätettiin perheessä kaikki mitä voi. Saappaat oli hurjan liukkaat talvella ja niillä jännä lasketella mäkiä alas. Voisi ostaa nyky hait, mutta mainoksissa ei näytä enää samoilta, ovat paljon kömpelömmän näköiset. Tosiaan 2 numeroa oli pienemmät mutta sopi aivan hyvin, olivat reilua kokoa silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi