Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset HAI-saappaat on kävellä?

Vierailija
05.09.2010 |

Noita näkee kaupungilla ja koululla jonkin verran käytössä. Millaiset nuo on jalassa jos esim koko päivän on? Onko hyvä kävellä pidempää matkaa? Käytättekö niissä erillistä villasukkaa välissä?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jalassa on Hai-saappaat tuntuneet hyvältä.  Kun lähden lomareissulle pohjoiseen , niin laitan jalkaan Hai-saappaat. Ajan autoa saappailla.

Vierailija
42/75 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Hai-saappaat , minun jalkaan sopivat.  Niillä on hyvä kävellä , sitten vähän mietin , autoilu saappailla ?

Tarvitsen autoa päivitttän , laitoin saappaat jalkaan. Yllätyin , miten ne on hyvät polkimien painelussa ,

Pysyvät hyvin polkimilla , laitan ne ajokengiksi , kun lähden ajamaan lomareissulle pohjoiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvät. Lähes tasainen pohja.

Vierailija
44/75 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt Hai-saappaistani. Ne on mukavat jalassa , ja autoiluunkin ne käy. Joskus unohtuu myös sisäjalkineeksi. 

Vierailija
45/75 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat kävellä.

Omiani pidän puutarhahommissa.

Vierailija
46/75 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Ratian saappaat ovat ehdottomasti paremmat jalassa, kuin mitkään nokialaiset. Se on harmi, sillä ulkonäöllisesti pitäisin enemmän Nokian saappaista. Kävin juuri taas kokeilemassa, kun vanhoista nokialaisistani hajosi pohja ja ei auta, kuin ostaa Ratiat. Kumpiakin on minulla ollut, mutta nyt en enää osta nokialaisia, niin paljon paremmilta Ratiat tuntuvat jalassa. Saappaita käytän lähinnä lyhkäisemmillä koiralenkeillä huonommalla säällä tai jos en laiskuuttani jaksa laittaa muita kenkiä.

Vierailija
47/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai villasukka mukaan

Vierailija
48/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jalkaan ei sovi. Tyttärelleni erittäin hyvät. Tytöllä leveämpi lesti.

Ei ole kevyimmät saappaat mutta kestävät ja tukevat.

Vierailija
49/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niissä on se valekorko? Tai ainakin lyhytvartisessa mallissa. Olisin halunnut sellaiset, mutta minä haluan juurikin täysin korottomat kengät.

Vierailija
50/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne näyttää olevan tosi monille aivan superkireät säärestä ja samasta syystä en niitä itsekään voi hankkia. Tuntuu jotenkin tosi hankalalta kun saapas on kokoajan jotenkin punkemassa jalasta pois kun se varsi tulee tarpeeksi ylös vain väkisin kiskomalla. Lisäksi tuo puristus saa aikaan suonenvedon.

Vierailija
51/75 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin matalavartiset Hai-Low saappaat. Ne ei purista säärestä , ja on hyvät jalassa.  Autoilen paljon , ja ne on siellä polkimilla.

Vierailija
52/75 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai-Low saappailla on hyvä kävellä. On tukevat jalassa , ja pitävä pohja. Laitoin ne ajokengiksi , kun lähdin reissuun. Ei hiostaneet , ja oli hyvät polkimien painelussa.

Vierailija
53/75 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hait on tosi hyvät kävelyyn kun ostaa oikean kokoiset. Ne ei saa puristaa, mutta ei lonksuakaan. Kummallinen käsitys se, että kumisaappaat pitää olla numeron tai kaksi isommat kuin muut kengät. Kumpparit tehdään muutenkin väljällä lestillä niin kannattaa kokeilla numeroa pienempää kuin muissa kengissä, ainakin jos saappaat tulee kesäkäyttöön. Paljon riippuu jalan muodosta. Kokeilemalla selviää, itsellä koko yleensä on 37, haisaappaat 36 eikä lonksu tai purista.

Vierailija
54/75 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koti/mökkikumppareina Hait. En nyt pitkää matkaa kävelisi, mutta ihan passelit pienelle sadekelille suht hyvässä maastossa kulkiessa. Kantaa ei tosiaan ole, eli märillä kallioilla tm. en valitsisi noita ykkösvaihtoehtona.

Työkumisaappaina on Tretornin huopavuorelliset, joissa itselleni parempi lesti ja pitävämpi muotoiltu pohja, niillä tulee käveltyäkin suht pitkiä päivämatkoja.

Hait eivät ainakaan minusta hiosta erityisen paljon lyhyen varren vuoksi, siksi ne tuntuu suht kevyitä käyttää kumisaappaiksi. Mulla on hyvin pitkä ja kapea jalka kokoa 42, ja normikoko tai jopa yhtä pienempi käytössä kumisaappaissa. Kengät ne on siinä missä muutkin, liian isot lonksuu ja on epämukavat.

Vierailija
55/75 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöillä on Hait kummallakin ahkerassa käytössä. Vuori on hyvin kuivuvaa materiaalia kun neidit uittaa saappaita kiitettävällä ahkeruudella. Mulla itsellä myös Hait ja hyviksi olen kokenut, vaikka lyhyt varsi hörppää helposti vettä. Mukavat ja nätit punaiset.

Vierailija
56/75 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne sopii hyvin lyhyille matkoille, töihin menoon yms. Mutta pidemmällä sieniretkellä totesin, ettei ne oikein sinne sovi. Eivät anna kunnolla tukea epätasaisessa maastossa kävelyyn.

Tämä. Metsässä mulla on Nokian lyhytvartiset saappaat joita suunnistajat käyttää. Loistavat. Ei lonksu ja pysyy kunnolla jalassa maastossa. Saa vain maastonvihreänä, ei värivalikoimaa.

Vierailija
57/75 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Hait lähes päivittäin käytössä. Kävelen niillä pitkiä metsälenkkejä, ja pyöräilyynkin ovat hyvät. Hyvät jalassa ja huopapohjallisten ansiosta eivät hiosta, vaikka käyttäisi kauemminkin. Lisäksi tasainen pohja ja matala piilokorko on tosi toimiva ratkaisu. Minulla on myös Viking Seilas saappaat aika samantyyppiset. Lesti ei ole lähellekkään niin mukava. Lisäksi aika hiostavat. Vikingejä voisi luulla joksikin halppis-saappaiksi, jos niissä ei lukisi Viking tekstiä.

Vierailija
58/75 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat saappaat, jotka istuvat jalkaan ja näin sanoo moni muukin. On muuten tosi kaliit. Maksavat jotain 50 euroa ja sillä hinalla ei paskaa myydä.

Mulla saapaat on pari vuotta vanhat ja muitakin kyllä kokeilin, mutta nämä oli ainoat mitkä tuntui hyviltä jaloissa. En olisi halunnut maksaa niin paljon saappaista, mutta ovat olleet hintansa arvoiset.

Sama juttu: ei ole mitään ongelmia kävellä niillä putkeen kilometritolkulla. Villasukkien kanssa käytän niitä, joskus jopa kesällä, jos olen mustikkametsässä jne. Ostin omani Virosta, sielläkin ne maksoivat 50 €, mutta ne ovat kyllä olleet hintansa väärtit.

Vierailija
59/75 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Hait lähes päivittäin käytössä. Kävelen niillä pitkiä metsälenkkejä, ja pyöräilyynkin ovat hyvät. Hyvät jalassa ja huopapohjallisten ansiosta eivät hiosta, vaikka käyttäisi kauemminkin. Lisäksi tasainen pohja ja matala piilokorko on tosi toimiva ratkaisu. Minulla on myös Viking Seilas saappaat aika samantyyppiset. Lesti ei ole lähellekkään niin mukava. Lisäksi aika hiostavat. Vikingejä voisi luulla joksikin halppis-saappaiksi, jos niissä ei lukisi Viking tekstiä.

Mulla on keltaset Hait mutku kun yks nainen sano mulle kerran et noi on naisten saappaat niin en oo sen jälkeen pitäny niit.

Vierailija
60/75 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on keltaset Hait mutku kun yks nainen sano mulle kerran et noi on naisten saappaat niin en oo sen jälkeen pitäny niit.

Hai-saappaat ovat kyllä ihan molemmille sukupuolille, ja kaikenikäisille tarkotetut saappaat. Kaikkia värejä valmistetaan kaiken kokoisina. Tuollaiset kommenti voi jättää huomioimatta, eli ehdottomasti käytät keltaisia Hai-saappaitasi. Niin ja onhan myös Nokianjalkineiden eri sivustoilla mainittu, että Hai kaikissa väreissä on tarkoitettu sekä miehille että naisille. Tuonkin voi mainita tyhmien kommenttien esittäjälle. Hai-saappaita näkyy usein ihan kaiken värisinä myös miehillä. Joillakin ihmisillä vaan on joku ikivanha pinttynyt käsitys siitä, että miehellä voi olla vain mustat saappaat. Eli unohda ala-arvoiset mielipiteet, ja käytä hienoja saappaitasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi