Miten sinä reagoisit jos miehesi kutsuisi sinua pulleaksi?
...ilman että lisäisi jotain tyyliin "mutta tykkään sinusta silti".
Kommentit (25)
mitään positiivista kommenttia, arvostelua vain. Tuntui vain että se oli piste iin päälle.
Minkäs sille voi. Näkyy kilometrin päähän.
ole enää kakskymppisen mitoissa ja yhdessä naurettais päälle. Minkäs sille totuudelle voi ;)
ole enää kakskymppisen mitoissa ja yhdessä naurettais päälle. Minkäs sille totuudelle voi ;)
Paitsi ettei mua yhtään naurattais. Olen yrittänyt aloittaa laihdutusta vuosia, mutta kun olen niin prkl saamaton!
mitään positiivista kommenttia, arvostelua vain. Tuntui vain että se oli piste iin päälle.
mies koko ajan arvostelisi niin keskustelisin asiasta. Että miksi se kokee tarvetta arvostella koko ajan, onko kyllästynyt minuun ja tekee sitä siksi jne. Ja jos mies toteaisi että läsnäoloni ärsyttää sitä niin paljon, että pitää arvostella, niin käskisin sitä tekemään asialle jotain.
totuushan se olisi.
Mulla taas miesystävä puhuu jatkuvasti "kun sä olet niin laiha" Ja sanoo että olen laihtunut.
Mikä ei pidä paikkaansa, olen lihonut koko sen ajan kun on tunnettu, ja vatsaa on jo selkeästi.
Usko siinä sitten kun se hokee, että olet niin kaunis..
ukko on antanu mulle raskaana ollessani lempinimeksi "lihava nainen" =D Sanoo sen kaikella hellyydellä ja oikein kailottaa sen ihmisten ilmoilla, meillä on hieman erikoinen huumorintaju molemmilla...
Miksi oletetaan, että pulleasta voi pitää vain "silti" eli pulleus automaattisesti on jotain joka vähentää tykkäämistä tai ainakin uhkaa tehdä niin.
Mieheni olisi iloinen, jos olisin jonkin verran nykyistä pulleampi. Vaikken edes ole mikään laiheliini, BMI on 24.
oon oikeasti pullukka, mutta mies käyttää kiertoilmausta esim. Olet kuin Rubensin kaunotar. (Rubenshan maalasi reheviä alastomia naisia).
ja yrittää olla parempi mies. Tähän asti kuunneltu vain "läskiä lehmää" ja "norsua" joten pullea olisi päivän pelastus:)
mutta onneksi mies on niin hienotunteinen,ettei sitä sano!
kun totta on. Jos mieheni haluaisi loukata minua niin kyllä se sana olisi joku muu kuin pullea ;)
Mieheni sanoi ihanasti joku aika sitten. "minä en edes muista että olisit ollu joskus laihempi"
Olin normaali painoinen kun ruvettiin yhdessä olemaan,vuosien aikana on tullut tuota painoa jokunen kilo lisää.
on todella selkeästi lihava, niin pulleahan on kauniisti sanottu, suorastaan hellittelysana
ja yrittää olla parempi mies. Tähän asti kuunneltu vain "läskiä lehmää" ja "norsua" joten pullea olisi päivän pelastus:)
pistä ulkoruokintaa tommoinen iljetys!
sitten häiden minä olen lihonut 10 kg ja mies 15 kg. Samassa veneessä ollaan.
mua pulleaksi, olisin erittäin ihmettynyt. Sillä en todellakaan ole yhtään pullea. :)
Käskisin varmaan hankkia silmälasit.
nimellä kutsunut viime aikoina. Oon tukevoitunut melkoista vauhtia kun nimittäin kaksoset haluavat maailmaan lähiaikoina.
Mä saan kuulla olevani oksettava ihrakasa, valas, norsu, läski lehmä jne jos en pysy mieheni mieleisissä mitoissa. Raskausaikoina haukkui vielä enemmän eikä koskenutkaan minuun. Olen helposti lihoavaa sorttia ja saan tarkkaan varoa syömisiäni sekä liikkua eikä paino silti meinaa pysyä oikeissa lukemissa. Välillä masentaa rankasti.
että olen näköjään päässyt lihomaan huomaamattani. Vaikka mies sanoisikin, että tykkää minusta silti, niin pyrkisin laihduttamaan, koska en halua olla ylipainoinen. Ja tiedän, että mieskin pitää enemmän normaalipainoisista.