Mies puollustaa AINA äitiään
minua vastaan voi olla ja sanoa pahastikin, mutta ei ikinä äidilleen. Mua tuo loukkaa ja aiheuttaa riitoja. Ruvennut tuntumaan, että parasta päättää koko suhde yhtä riitaa koko ajan ja seksistäkään ei ole enää tietoakaan.
Kommentit (8)
... No anna mamman pitää poikansa ja etsi oikea mies, jolla on napanuora katki jo.
minusta miehen pitää laittaa oma perhe edelle eikä aina olla sitä mieltä, että oma äiti on oikeassa ja se ei tee mitään väärin.
ap
Enkä edes ymmärrä, miksi ihmeessä täytyy puhua anopista, jos sillä saat aina riidan aikaan ja miehen puolustuskannalle. Jos olet itsestäsi noin epävarma, niin ei ihme, että mies tekee lähtöä.
Enkä edes ymmärrä, miksi ihmeessä täytyy puhua anopista, jos sillä saat aina riidan aikaan ja miehen puolustuskannalle. Jos olet itsestäsi noin epävarma, niin ei ihme, että mies tekee lähtöä.
Ja tämä anoppini on kyllä mukava, mutta jotenkin harmittaa, että mies äitinsä puolella aina. Täydellisiä ei kukaan olla, anoppikin tehnyt juttuja joista meidän elämä mennyt sekaisin ja silti tämän tarinan konna ei ole koskaan mieheni äiti.
ap
Ellei vaimo sitten haasta riitaa ja ole selvästi itse pikkusieluinen ja kateellinen. Muuten kuuluu miehen ehdottomasti tukea vaimoaan ja sanoa suoraan äidilleen, jos tämä puhuu ikävästi tai loukkaa vaimoa. Muuten ei avioliitto toimi.
Olen nähnyt ystäväpiirissäni nössykkämiehen, joka oli hiljaa vaikka äiti oli todella ilkeä hänen vaimolleen, haukkui painon, ulkonäön, lapsenkasvatustaidot jne. Toisen ystävän mies samantapaisessa tilanteessa otti äitinsä pieneen palaveriin, ja sanoi ystävällisesti ja rauhallisesti, että rakastaa vaimoaan enemmän kuin ketään ja jollei äiti lopeta, se on äiti joka menettää sekä poikansa että tämän perheen.
Ensimmäisen tapauksen vaimo erosi miehestään ja toisen tapauksen vaimo elää onnellista perhe-elämää ja anoppi on vieläkin osa heidän elämäänsä, mutta haukkumiset ovat jääneet.
hyvin pitkään. Ja toisaalta, kyllähän monet anopit ovat ihan fiksuja ja usein oikeassakin.
Pahempaa olisi jos miehesi ei arvostaisi äitiään ja haukkuisi häntä sinulle. Silloin voisit olla jo huolissasi omastakin asemastasi ja pahimmillaan turvallisuudestasi parisuhteessasi.
... No anna mamman pitää poikansa ja etsi oikea mies, jolla on napanuora katki jo.