Loistava esimerkki kun tavis suunnittelee kylppärin.
http://img.cromet.fi/itemimages/realty/original/209.11611/141_1617768_i…
Haaveita voi olla mutta pitäisi ottaa huomioon millainen tila on! tässä ahdettu kaikki mahdollinen samaan, saaketin pieneen kylppäriin.
Kommentit (40)
mä olen tavis ja rakastan kylpemistä, mutta en todellakaan tekisi tuon näköistä kylppäriä.
saa mitenkään tuon fiksummin. Kylpyamme on pakko olla tuossa missä se on, ja pesukonekaan ei muualle mahdu. Se, että suomalaisten kerrostaloasuntojen kylpyhuoneet ovat komeronkokoisia, ei ole asukkaiden vika.
saa mitenkään tuon fiksummin. Kylpyamme on pakko olla tuossa missä se on, ja pesukonekaan ei muualle mahdu. Se, että suomalaisten kerrostaloasuntojen kylpyhuoneet ovat komeronkokoisia, ei ole asukkaiden vika.
No älkää nyt, ihan söpöhän tuo on. Harmi vaan että tuo kylpyankan mallinen kynsiharja (tai vastaava) hieman sotii ammeen tassujen kanssa, noin niinkuin tyylillisesti.
Mutta tarviiko niitä tunkea sinne kylppäriin? Mä veikkaan että se on tän ketjun juoni...
voisin tehdä. Ehdottomasti haluaisin ammeen, ja ahtaisin sen kylppäriin, jos vain suinkin mahtuu.
Jos yleensäkin on noin pieni tila, niin ammeesta on sekin hyöty, että suihkussa vesi menee hallitummin lattiakaivoon, eikä pyöri pitkin lattiaa siellä koneen alla..
tuosta saisi toimivan kun suihkukaappi ammeen tilalle ja nurkkaan p.kone.
Et sitten hoksannut, että asukas on halunnut kylpyammeen? Itsekin ottaisin mieluummin kylpyammeen kuin suihkukopin. Ja tassuamme on kuitenkin sirompi ja vie vähemmän tilaa kuin kolhompi umpiamme.
Mutta tarviiko niitä tunkea sinne kylppäriin? Mä veikkaan että se on tän ketjun juoni...
koska ei haluttu kylppäriä ahtaa umpitäyteen. Taloyhtiöltä piti hakea lupa, mutta se heltisi helposti.
Mitä oikein tarkoitat?
Itselleenhän se on kaiketi laitettu? Jos tykkää kylpemisestä niin kai sitä saa ammeen hankkia?
tossa ollut mitään kamalaa! Ja mun työnkuvaan kuuluu myös kylppäreiden suunnittelu...
kun siihen panisi altaan päälle pelkän peilin, joka olisi tyyliltään samaa kuin se amme.
Kempsut voisi olla sitten hyllyissä ja koreissa sen pesukoneen päällä.
Sillä lailla se lavuaariosuus olisi litteämpi, mikä toisi lisää tilaa. Plus että tyyli olisi yhtenäisempi.
on aivan äärettömän vaikeaa!
tossa ollut mitään kamalaa! Ja mun työnkuvaan kuuluu myös kylppäreiden suunnittelu...
No kylppäreiden suunnittelija, luetteleppa niitä hyviä puolia tosta. Vai suunnitellaanko teillä kylppäreitä joissa ei ole mitään kamalaa?
on aivan äärettömän vaikeaa!
Läskien ongelmia.
Mieluummin ottaisin kylpyammeen kuin pienen suihkukopin.
Kuka tykkäisi suihkutella vaatekomerossa? En minä ainakaan.
Kempsut voisi olla sitten hyllyissä ja koreissa sen pesukoneen päällä.
halua säilyttää kylppärissä mitään tavaraa avohyllyissä tai koreissa. Kaappiin kaikki, ei pölyynny eikä putoile lattialle tai vessanpönttöön.
niin en kyllä tollasta jalallista mallia laittaisi..
kiva siivota tollasessa täyteen ängetyssä kopissa tuo altaan alusta..
Karmeaa. Tällaisten mokien takia suosittelen aina ammattiapua suunnittelussa!