Loistava esimerkki kun tavis suunnittelee kylppärin.
http://img.cromet.fi/itemimages/realty/original/209.11611/141_1617768_i…
Haaveita voi olla mutta pitäisi ottaa huomioon millainen tila on! tässä ahdettu kaikki mahdollinen samaan, saaketin pieneen kylppäriin.
Kommentit (40)
jos sieltä pesukoneen päältä saa jotakin lentämään pyttyyn...
niin en kyllä tollasta jalallista mallia laittaisi..
kiva siivota tollasessa täyteen ängetyssä kopissa tuo altaan alusta..
Läskien ongelma tosiaan.
Ja suomalaiset vanhat kerrostaloasunnot nyt on muutenkin suunniteltu normaalipainoisille ja pienille ihmisille, jotka 50-luvulla olivat kerrassaan onnensa kukkuloilla kun saivat edes sisävessan. Ei siinä vaadittu tilaa moderneille mukavuuksille.
tuosta saisi toimivan kun suihkukaappi ammeen tilalle ja nurkkaan p.kone.
on aivan äärettömän vaikeaa!
suihkukaappi Läskien ongelmia.
miten paino vaikuttaa suihkukaapissa kylpemiseen, kun mun mielestä suihkukaappi on tarkoitettu siihen, että käydään suihkussa, niinpä sitä ei voi käyttää ammeena.
Mutta sä osaat varmaan antaa neuvoja, miten kylpeminen käy suihkukaapissa!
Aikamoinen ilmalento, jos sieltä pesukoneen päältä saa jotakin lentämään pyttyyn...
yksinomaan tuota kylppäriä, vaan kylppäreitä ylipäätään. Mulla oli yhdessä kylppärissä pelkkiä avohyllyjä, mm. pöntön yläpuolella, ja kyllä sieltä aina välillä tippui pönttöön kaikkea.
Mä en vaan halua mitään avohyllyjä kylppäriin, äkkiä menee kaikki tavarat nuhruisen näköiseksi.
on niin pieni että sinne ei mahtuisi pyykkikone. Minä voisin ottaa tuon kylppärin, ei tuollainen pieni amme vie juurikaan enmmän tilaa kuin suihkukaappi. Suihkukaapin kanssa tuo näyttäisi vielä täydemmältä, koska se on korkea. Ja kylpeminen on ihanaa!
miten paino vaikuttaa suihkukaapissa kylpemiseen, kun mun mielestä suihkukaappi on tarkoitettu siihen, että käydään suihkussa, niinpä sitä ei voi käyttää ammeena.Mutta sä osaat varmaan antaa neuvoja, miten kylpeminen käy suihkukaapissa!
Jos asetelmasta on poistettava jotain, sen pitäisi olla vessanpönttö. Vaatteita ei voi oikein pestä muualla kuin kotonaan, eikä kylpeminenkään päivittäin muualla oikein onnistu. Vessassa sen sijaan voi käydä työpaikallakin, ja viikonloppunakin voi käydä vaikka kirjastossa ilmaiseksi.
miten paino vaikuttaa suihkukaapissa kylpemiseen, kun mun mielestä suihkukaappi on tarkoitettu siihen, että käydään suihkussa, niinpä sitä ei voi käyttää ammeena.Mutta sä osaat varmaan antaa neuvoja, miten kylpeminen käy suihkukaapissa!
Jos asetelmasta on poistettava jotain, sen pitäisi olla vessanpönttö. Vaatteita ei voi oikein pestä muualla kuin kotonaan, eikä kylpeminenkään päivittäin muualla oikein onnistu. Vessassa sen sijaan voi käydä työpaikallakin, ja viikonloppunakin voi käydä vaikka kirjastossa ilmaiseksi.
siihen, että suihkukaapissa ei voi kylpeä. Jos asunnon omistaja on halunnut kylpyammeen tosi pieneen kylppäriinsä, niin suihkukaapista ei ole mitään silloin hyötyä.
Ehkä te ette ole joutuneet asumaan semmoisissa asunnoissa, joissa on tosi pienet kylppärit, joihin pitää silti saada mahtumaan kaikki. Mä olen asunut, useammassakin, ja siksi tuo yhdistelmä ei näytä ollenkaan mahdottomalta.
meillä laittaisin muuten mielelläni, mutta keittiö on pieni. Edellinen asukas oli sen remontoinut juuri ennen kun laittoi myyntiin. Ei tosiaan tee mieli alkaa repimään sieltä kaappia irti jne.
Pesukoneen voisi laittaa keittiöön.
En ole vielä koskaan asunut semmoisessa asunnossa, johon olisi sopinut pesukonekin. Ei edes tänne meidän omakotitaloon. Meillä on pesukone ulkorakennuksessa.
En keki yhtäkään, mutta varmaan ketjun aloittajalla on tuhansia ideoita.
tossa ollut mitään kamalaa! Ja mun työnkuvaan kuuluu myös kylppäreiden suunnittelu...
No kylppäreiden suunnittelija, luetteleppa niitä hyviä puolia tosta. Vai suunnitellaanko teillä kylppäreitä joissa ei ole mitään kamalaa?
jos lähdetään siitä että asukas haluaa ammeen ja nimenomaan tassuammeen, niin tuossa kylppärissähän on tilaa sille. Pesukone on suht väljästi ja altaan edessäkin on hyvin tilaa. Kaikki ovat vielä väriltään valkoisia. Onko tuo tassuamme nyt jonkun ongelma vai se että siellä ylipäätään on amme? Kyllä minäkin mielummin ottaisin tuon ratkaisun kuin suihkukaapin!
tossa ollut mitään kamalaa! Ja mun työnkuvaan kuuluu myös kylppäreiden suunnittelu...
No kylppäreiden suunnittelija, luetteleppa niitä hyviä puolia tosta. Vai suunnitellaanko teillä kylppäreitä joissa ei ole mitään kamalaa?
jos lähdetään siitä että asukas haluaa ammeen ja nimenomaan tassuammeen, niin tuossa kylppärissähän on tilaa sille. Pesukone on suht väljästi ja altaan edessäkin on hyvin tilaa. Kaikki ovat vielä väriltään valkoisia. Onko tuo tassuamme nyt jonkun ongelma vai se että siellä ylipäätään on amme? Kyllä minäkin mielummin ottaisin tuon ratkaisun kuin suihkukaapin!
vaan "ammattilaisissakin" löytyy tämmöisiä älykköjä. On olemassa paljon muunlaisiakin säilytysratkaisuja, kun tuommoinen peilikaappi ja avohyllyt ja myös paljon muita kuin suihkukaappi ja amme. Jos ammeen haluaa, niin asia on selvä, mutta pieneen tilaan järkevä ratkaisu voi olla myös mm kääntyvä suihkuseinä. Tuohon tilaan en kuitenkaan pistäisi ammetta missään nimessä, vaikka se miten olisikin kiva. Olis kolmemetrinen kulmasohvakin kiva, mutta jos se ei huoneeseen mahdu, niin ei mahdu. Tai oikeammin lienee, jos sinne ei sen lisäksi muuta mahdu, niin ei liene järkevää pitää siitä haaveesta kiinni.
teidän kanssanne. Jos kylppäri olisi jotenkin suunniteltu, ja tehty muutenkin kuin mahd. halvalla (paitsi että luksukseksi on haluttu amme), niin olis kaakelitkin muuta kuin valkoiset. Eli kaikessa on säästetty, mutta amme kun vain on haluttu. Mitäs pahaa siinä.
teidän kanssanne. Jos kylppäri olisi jotenkin suunniteltu, ja tehty muutenkin kuin mahd. halvalla (paitsi että luksukseksi on haluttu amme), niin olis kaakelitkin muuta kuin valkoiset. Eli kaikessa on säästetty, mutta amme kun vain on haluttu. Mitäs pahaa siinä.
tuo, mutta siihen nähden ok, varsinkin jos peilikaapin vaihtaisi kauniimpaan. Ja vaikka itselläni ei olisi rahasta kiinni, niin kyllä silti haluaisin valkoiset kaakelit.
Jos mä asuisin pienessä kerrostalokaksiossa, mulle kelpaisi oikein hyvin tuollainen kylppäri. Mä RAKASTAN kylpemistä, joten en vaihtaisi av-mammojen tuomion takia kylpyammetta suihkukoppiin vian siksi, että saisin kylpyhuoneestani av-kelpoisen.
Tuossa kylppärissä on ihan tarpeeksi tilaa kaikkeen tarvittavaan, joten en ymmärrä ongelmaanne.
jos lähdetään siitä että asukas haluaa ammeen ja nimenomaan tassuammeen, niin tuossa kylppärissähän on tilaa sille. Pesukone on suht väljästi ja altaan edessäkin on hyvin tilaa. Kaikki ovat vielä väriltään valkoisia. Onko tuo tassuamme nyt jonkun ongelma vai se että siellä ylipäätään on amme? Kyllä minäkin mielummin ottaisin tuon ratkaisun kuin suihkukaapin!vaan "ammattilaisissakin" löytyy tämmöisiä älykköjä. On olemassa paljon muunlaisiakin säilytysratkaisuja, kun tuommoinen peilikaappi ja avohyllyt ja myös paljon muita kuin suihkukaappi ja amme. Jos ammeen haluaa, niin asia on selvä, mutta pieneen tilaan järkevä ratkaisu voi olla myös mm kääntyvä suihkuseinä. Tuohon tilaan en kuitenkaan pistäisi ammetta missään nimessä, vaikka se miten olisikin kiva. Olis kolmemetrinen kulmasohvakin kiva, mutta jos se ei huoneeseen mahdu, niin ei mahdu. Tai oikeammin lienee, jos sinne ei sen lisäksi muuta mahdu, niin ei liene järkevää pitää siitä haaveesta kiinni.
MITEN NIIN TUO AMME EI TUONNE MAHDU??? Mahtuuhan, ja kaikki muu mitä tuossa tilassa tarvitsee tehdä, onnistuu oikein hyvin.
Sori nyt vaan, mutta mun mielestäni tuo näyttää hyvin tyypilliseltä kerrostalon kylpyhuoneelta. Tuollaisia ne vain on. Ja se pesukoneen hana on just tossa kohtaa, ja sillä siisti.
kun että asuja on ostanut ammeen pieneen kylppäriin. Kyllä sen ammeen saa sieltä varmaan pois kannettua, vaikuttaa ihan irtokalusteelta.
kun että asuja on ostanut ammeen pieneen kylppäriin. Kyllä sen ammeen saa sieltä varmaan pois kannettua, vaikuttaa ihan irtokalusteelta.
tassuammeen luulisi seuraavan vaikka matkassa kämpästä toiseen..
Tyypillisesti tuollaista jälkeä syntyy vanhoihin kerrostalohuoneistoihin, joihin tehdään putkiremontti. Useimpiin huoneistoihin laitetaan silloin suihkuseinämä tai -koppi, mutta tämä asukas on halunnut ammeen, joka kylpyhuoneessa todennäköisesti on alunperinkin ollut. Remontin yhteydessä on vain vaihdettu sisäänmuurattu amme tassulliseen, vähän kevyempään. Taloyhtiöt päätyvät usein perusvalkoiseen ja juuri tuollaisiin peruskalusteisiin.
Tulee siivottua usein, eikä kerry turhaa tavaraa.
Minulla on avohyllyt sekä kylppärissä että keittiössä.