Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loistava esimerkki kun tavis suunnittelee kylppärin.

Vierailija
05.08.2011 |

http://img.cromet.fi/itemimages/realty/original/209.11611/141_1617768_i…

Haaveita voi olla mutta pitäisi ottaa huomioon millainen tila on! tässä ahdettu kaikki mahdollinen samaan, saaketin pieneen kylppäriin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeaa. Tällaisten mokien takia suosittelen aina ammattiapua suunnittelussa!

Vierailija
2/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tavis ja rakastan kylpemistä, mutta en todellakaan tekisi tuon näköistä kylppäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mitenkään tuon fiksummin. Kylpyamme on pakko olla tuossa missä se on, ja pesukonekaan ei muualle mahdu. Se, että suomalaisten kerrostaloasuntojen kylpyhuoneet ovat komeronkokoisia, ei ole asukkaiden vika.

Vierailija
4/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mitenkään tuon fiksummin. Kylpyamme on pakko olla tuossa missä se on, ja pesukonekaan ei muualle mahdu. Se, että suomalaisten kerrostaloasuntojen kylpyhuoneet ovat komeronkokoisia, ei ole asukkaiden vika.

Vierailija
5/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää nyt, ihan söpöhän tuo on. Harmi vaan että tuo kylpyankan mallinen kynsiharja (tai vastaava) hieman sotii ammeen tassujen kanssa, noin niinkuin tyylillisesti.

Vierailija
6/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarviiko niitä tunkea sinne kylppäriin? Mä veikkaan että se on tän ketjun juoni...

Vierailija
7/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin tehdä. Ehdottomasti haluaisin ammeen, ja ahtaisin sen kylppäriin, jos vain suinkin mahtuu.

Jos yleensäkin on noin pieni tila, niin ammeesta on sekin hyöty, että suihkussa vesi menee hallitummin lattiakaivoon, eikä pyöri pitkin lattiaa siellä koneen alla..

Vierailija
8/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta saisi toimivan kun suihkukaappi ammeen tilalle ja nurkkaan p.kone.

Et sitten hoksannut, että asukas on halunnut kylpyammeen? Itsekin ottaisin mieluummin kylpyammeen kuin suihkukopin. Ja tassuamme on kuitenkin sirompi ja vie vähemmän tilaa kuin kolhompi umpiamme.

Vierailija
9/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarviiko niitä tunkea sinne kylppäriin? Mä veikkaan että se on tän ketjun juoni...

Vierailija
10/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei haluttu kylppäriä ahtaa umpitäyteen. Taloyhtiöltä piti hakea lupa, mutta se heltisi helposti.

Vierailija
11/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein tarkoitat?

Itselleenhän se on kaiketi laitettu? Jos tykkää kylpemisestä niin kai sitä saa ammeen hankkia?

Vierailija
12/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa ollut mitään kamalaa! Ja mun työnkuvaan kuuluu myös kylppäreiden suunnittelu...

Vierailija
13/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siihen panisi altaan päälle pelkän peilin, joka olisi tyyliltään samaa kuin se amme.

Kempsut voisi olla sitten hyllyissä ja koreissa sen pesukoneen päällä.

Sillä lailla se lavuaariosuus olisi litteämpi, mikä toisi lisää tilaa. Plus että tyyli olisi yhtenäisempi.

Vierailija
14/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan äärettömän vaikeaa!

Vierailija
15/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa ollut mitään kamalaa! Ja mun työnkuvaan kuuluu myös kylppäreiden suunnittelu...

No kylppäreiden suunnittelija, luetteleppa niitä hyviä puolia tosta. Vai suunnitellaanko teillä kylppäreitä joissa ei ole mitään kamalaa?

Vierailija
16/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan äärettömän vaikeaa!

Läskien ongelmia.

Vierailija
17/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ottaisin kylpyammeen kuin pienen suihkukopin.

Vierailija
18/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tykkäisi suihkutella vaatekomerossa? En minä ainakaan.

Vierailija
19/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kempsut voisi olla sitten hyllyissä ja koreissa sen pesukoneen päällä.

halua säilyttää kylppärissä mitään tavaraa avohyllyissä tai koreissa. Kaappiin kaikki, ei pölyynny eikä putoile lattialle tai vessanpönttöön.

Vierailija
20/40 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en kyllä tollasta jalallista mallia laittaisi..

kiva siivota tollasessa täyteen ängetyssä kopissa tuo altaan alusta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan