Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaako kukaan (Porin) juoksukoulua maanantaina 8.8.2011?

Vierailija
03.08.2011 |

Täällä yksi rapakuntoinen 6kg kesällä lihonut päälle 3kymppinen nainen. Koskaan en ole juossut, enkä oikeastaan liiku yhtään:(

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmas viikko odottaa juoksuaan, nyt sairastellaan flunssaa :(. Periksi en anna, otan kiinni sitten kun tervehdyn.

Haluaisin kommentoida ohjelmaa, että kun siinä tavallaan oletetaan että vauhti on 5km/30min, ainakin kun sanotaan että jaksat jo juosta niin ja niin paljon. Sports trackeriltä kun katson, niin vauhti on mulle tosi kova, oon siihen pyrkinyt, mutta melko raskaalta tuntuu. Onkos kommentteja tähän liittyen.

Vierailija
162/194 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reidet niinkään, polvi vähän ja jalkapohjien "luut". Mutta jalkapohjavaiva on pitkäaikainen. Ja oikeesti mulla on pirun hyvät lenkkarit, MUTTA 10v vanhat:D En silti oo pahemmin tarvinnut. Ei nyt vaan pysty ostaan uusia ihan vielä ja katson nyt muutenkin eka että tuleeko pidempi aikaista käyttöä.

Pidin myös minsan tauon juoksujen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä meen tän päivän treenin vasta huomenna,kun mies on nyt just treenaamassa. Palaan silloin!

Mutustelija

Vierailija
164/194 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä mitannut. Menen sitä tahtia kuin jaksan, niin että syke on tietyn rajan sisällä. Ajattelin rueta mittailemaan sitten myöhemmin.

Mietin kyllä ihan samaa ja vähän tuo vaivaa...

Vierailija
165/194 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympille pikaisia paranemisia, voimia sairastamiseen!

Vierailija
166/194 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maanantain jälkeen evääni heilauttanut. Mulla menee niin kausiluontosesti tää homma.

Maanantaina tosiaa mittasin juoksemani matkan, ja tulos on 6,3 km. Jos vaikka la ja su sais irrotettua itsensä ulos liikkumaan taas! Valitettavan äkkiä musta häviää se euforia, minkä liikunta saa aikaiseksi. Yhtään ei koukuta, valitettavasti.

Vierailija
167/194 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihaa, 15 min meni suurinpiirtein kevyesti, enpä olisi kk sitten uskonut!

ällö voi olla rankkaa olla kitukuurilla ja lenkkeillä.. maistuiko oikea ruoka hyvälle? :)

Mä olen nyt NIIIN tyytyväinen!!

Vierailija
168/194 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Juoksin 17,5min koska en ois raskinut lopettaa, takas KÄVELY oli ihan tylsää. Jep sama täällä, en ois ikinä uskonut!

4 viikkoa sitten 2min juoksu oli kuolema. Nyt 15 min on kiva ja ihan suht keveä. WHAT?! Toimiiko tosiaan ja oonko tosiaan 35 liikkumattoman vuoden jälkeen aloittanut ja noudattanut tällaista? Kai sitten:D

Ah maistui! Ja nyt jäi päälle automaattisesti keveä linja kun tottui vähiin energioihin ja arvostaa jo ihan kevyttäkin OIKEAA ateriaa.

Tonnari: me tehtiin se:) Ja kohta ollaan menty 6viikkoa ja kohta 11. !!!hih

Vierailija
169/194 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tänään Ellokselta juoksutakin: <a href="http://www.ellos.fi/dv/30-Paallysvaatteet-Takit/Craft/_/N-fucZ1z13dpyZ1…" alt="http://www.ellos.fi/dv/30-Paallysvaatteet-Takit/Craft/_/N-fucZ1z13dpyZ1…">http://www.ellos.fi/dv/30-Paallysvaatteet-Takit/Craft/_/N-fucZ1z13dpyZ1…; ja Hempalta tilasin juoksuhousut: <a href="http://www.hm.com/fi/product/91778?article=91778-B" alt="http://www.hm.com/fi/product/91778?article=91778-B">http://www.hm.com/fi/product/91778?article=91778-B</a&gt; Eli ei löydy tekosyytä, miksi olla lähtemättä lenkille kun kelit viilenee. Nyt on ollut pitkään jo tekosyynä liian kuumat kelit! Olen ekspertti huijaamaan itseäni... Tykkään kävellä, ja keväällä juoksinkin jonkin aikaa. Opin tällä iällä vasta jouksutaidon. Ja se on kivaa! Kävin jopa nykäsemässä Helsingissä Naisten Kympin aikaan 1h 20min. Eli en ihan rapakuntoinen ole, mutta laiska ku mikä!!! Terv. LÖYSÄ P.S. Nimimerkki jountaa juurensa poikani 7-v. sanoihin, kun äitinsä alasti näki...

Tänään sain postissa ton puolitoista kuukautta sitten tilaamani juoksutakin!! Uskomaton Ellos...

Huomasin vaan, että koko S on aika nafti. Hartioista nippa nappa, hihan pituus nippa nappa, alareunan ympärys nippa nappa. Mutta en palauta! En saisi ikinä takkia! Nyt odotan jo juoksutamineet päällä, että mies tunnin päästä tulisi ja vapauttaisi mut juoksemaan :) Ei pitäisi ennen iltaa sataakaan.

Löysä

Vierailija
170/194 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello,

Juoksin eilen reilun 5 km lenkin. Sports tracker tippui kärryiltä kahdesti, joten jouduin arvioimaan lonkalta matkan juostessa. Jälkeen päin kartalta mittailin, että matka olisi n. 5,4 km.

Aikaa meni 36 min. Yhdessä kohtaa tuntui hyvältä. Muuten oli sellainen tasainen olo tai jopa tuskainen.

Viimeisten kanhden viikon aikana on ollut jaloissa vaivoja. Vanhoja tuttuja säärikolotuksia, pohjekramppeja jne. Olen joutunut ottamaan ylimääräisiä lepopäiviä ohjelmaan. Toisaalta nyt taas menee hyvin. En ole varma, jäänkö tähän vitoseen vai jatkanko eteenpäin ohjelmassa. Voi olla, että säilyn vähän aikaa tässä ja myöhemmin etenen. Katsotaan nyt.

Olen ylpeä itsestäni. Sieltä se tuli!

Vierailija
171/194 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ällö, minulla ihan samaa. Tiistain juoksu oli todella väkinäistä ja jäi lyhyemmäksi kuin ohjelman 15 min. Kai sitä vaan on paikat vähän jumissa. Sen takia näitä ihan oikeita lepopäiviä ilman edes pientä kävelyä alkaa olemaan tässä vaiheessa ohjelmaa.

Tänään olisi se seuraava 5km ja kyllä hirvittää.

Vierailija
172/194 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm...kuka on Ällö, jos minut tunnistaa? Nyt heräsi mielenkiinto :)

En kyllä kehenkään tänään törmännyt lenkillä, vai mistäköhän Ällö minut tunnistaa? Aikasemmasta ilmoittautumisviestistäni...?

Löysä

P.S. Saatan lähteä vielä tänään kiertämään meidän lähijärvin fillarilla. Viime kesänä kävin kerran, noin tunti meni. Ottaisin miehen kännykän nyt mukaan ja mittaisin sports trackerilla matkan pituuden. Ehkä joskus sen vois jopa juosta/hölkätä!!!

Vierailija
173/194 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysälle: Se oli huumoria, kun laitoit nuo vaatteidesi kuvat:D Vitsailin että jos tulisikin vastaan tyyppi noissa vaatteissa. No en kyllä tod tunnistaisi silti:)

Mulla on ollut sykemittari vuoden kaapissa, lahjana saatu. Nyt vasta katsoin ohjeet ja yritän käyttää sitä...

Aion noudattaa minuutilleen ohjelmaa, koska saan siitä juuri sit motivaatiota kun joku ikään kuin määrää pikkutarkasti mitä teen...

Vieläkin keuhkot arkana, kävin aikoja sitten sen ekan päivän jutun...

Vierailija
174/194 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata juosta enemmän kuin mitä ohjelma suosittelee. Sillä saa aloitteleva juoksija vain paikat kipeiksi turhaan ja juoksut jää kipujen takia.

Tämän ohjelman seuraaminen riittää ja 6 viikon päästä osa teistä juoksee oikeasti sen 5 km. Tai sanotaanko, että kaikki, jotka tätä noudattaa niin sen kyllä juoksee, mutta valitettavasti tulee käymään niin, että osa jättää leikin kesken. Pidä huoli, että sinä et ole se luovuttaja! ;)

Kovasti tsemppiä kaikille!

Vierailija
175/194 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnari,

Päivää on vielä jäljellä. Vielä ehdit! Ala mennä! Älä luovuta!

Ja Löysä! Ettäs kehtaat olla tekemättä mitään! Ensimmäinen viikko menossa. Nyt tsemppaat ja menet sinne lenkkipolulle - heti!

Vierailija
176/194 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuittaa vko3 päivät 4 ja 5 (tänään juoksin huomisen)

1min 7min 2min 7min, USKOMATONTA! siis jaksoin sen!!! Ja oli kovat ylämäetkin. Ekaa kertaa menin oikein pururadalle metsään:)

Silloin kun jalat ja keuhkot räjähtää ja meinaa kuolla juoksuun, mitetin että Suurimman Pudottajan Jillian ja Bob juoksee vierellä ja rääkyy:D Tehosi!

Hyvä fiilis!

Vierailija
177/194 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÖSSES! olin katsonut väärin! Menin ENSI VIIKON ohjelman mukaan! Tänään (huomenna) ois ollut vain 2min, 5min ja sama takasin. Ja nyt menin vahingossa 1min 7min, 2min, 7 min ja takaisin eli noin 45min.

Jösees, silti jaksoin. Ei oo totta. En taida silti hypätä ens viikolle;D

Vierailija
178/194 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä tuntui helpolta! Tai sitten vauhtini oli liian hidas..

Vierailija
179/194 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa Missu että olet mukana. Taidat olla, kuten minä, että noudatat minuutilleen tätä? Muuten mulla loppuis koko homma, jollei ois tommosta tahoa mikä "määrää" mitä teen. Toki vapaapäivän paikkaa olen itsekin vaihtanut.

Ällö kuittaa vko4 pv2. (ja unelmoi siitä että kuittaisi täällä esim vko 10 pv2. jaa-a)

Vierailija
180/194 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todella inho tilanne, otin eilen kuppia ja yhä on karmee pulssi ja hengästyn pienestä. Pakko vaan lähteä sit juoksemaan, mut yritän mennä mahd. myöhään... :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi