Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvätuloisen miehen vaimo vastaa kysymyksiin

Vierailija
02.08.2011 |

Tämä jostain syystä aiheuttaa ärsyyntymissä monissa joten antaa tulla. :D

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävä tienaa nettona 5 tonnia ja hänen miehensä 11, eli käteen kuussa 16. Lisäksi he asuvat miehen työsuhdeasunnossa, jossa huoneita riittää joka sormelle ja maksavat tästä 2 tonnia kuussa. On siis kunnon lukaali.

He ovat mielestäni hyvätuloisia, mutta munkin mies tienaa ton ja me asutaan asumisoikeusasunnossa, kun kerran tälläinen aikoinaan saatiin.

Vierailija
42/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuollaista juuri minään, sillä minä ja mieheni olemme molemmat hyvätuloisia. Minusta vain itse ansaitulla rahalla voi rehvastella ja ärsyttää muita, siis jos sellaisesta jotain kiksejä saa..

Rehvastelinko? :D Kato nyt, jos sanoo että mies tienaa hyvin se on heti rehvastelua. Mitä jos olisin sanonut että olemme köyhä perhe saa kysellä, ei olisi ollut mitään närää. ;) Tätä hainkin, arvasin että täällä kolahtelee.

Miltä kuulostaa, jos kertoisin sinulle ihan tyhjästä, että "mieheni tienaa hyvin"?

Ei tokikaan kyseessä olisi minkään sortin rehvastelu, ei missään nimessä! Sinäkin tässä vain nöyrästi tiedotat tässä tällaista tärkeää asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullaksesi, että ihmiset provosoituvat/hermostuvat miehesi palkan takia.. Hoh-hoijaa.

Vierailija
44/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä oli hauska kiusata, provosoidutte niin helposti. :D Hyvää yötä teille! ;D

tuohon on hyvä lopettaa kun puhuu itsensä pussiin :D

no, hyvää yötä. Mene sinä nukkumaan köyhänä provona, mun varallisuus on sentään todellista ;)

Vierailija
45/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee... vaikka ei tuhlata. Miehellä 100 000 e vuositulot (tosin osa siitä autoetua) ja mulla ihan ok tulot (3500 kk), mutta kun asuu helsingissä ja on talosta lainaa (jonkun verran vielä) ja ylläpidettävänä mökki ja pari teiniä moottoripyörineen ja venettä ym ym ja kerran vuodessa matkustetaan koko perhe talvellä lämpimään, niin ei säästöt kuitenkaan huikeita ole... En tuhlaa vaatteisiin ym ja teen itse ruuat mutta tarvittaessa voidaan ostaa aika lailla mitä halutaan.

Vierailija
46/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pieni reality check olisi ehkä paikallaan monille kommentoijille. Jos itsellä ei riitä kymppitommin kuukausitulot eik äpidä itseään hyvätuloisena, niin kannattaa muistaa että esim. Suomessa palkansaajista 10 % tienaa yli 47 000 € vuodessa. Eli 4000 e kuukausiansioihin pääsee alle 10 % kaikista. Aikamoista todellisuudesta vieraantumista, jos väittää 6000 euron tuloja "keskituloiseksi".

menee... vaikka ei tuhlata. Miehellä 100 000 e vuositulot (tosin osa siitä autoetua) ja mulla ihan ok tulot (3500 kk), mutta kun asuu helsingissä ja on talosta lainaa (jonkun verran vielä) ja ylläpidettävänä mökki ja pari teiniä moottoripyörineen ja venettä ym ym ja kerran vuodessa matkustetaan koko perhe talvellä lämpimään, niin ei säästöt kuitenkaan huikeita ole... En tuhlaa vaatteisiin ym ja teen itse ruuat mutta tarvittaessa voidaan ostaa aika lailla mitä halutaan.

Vierailija
47/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä.

Vierailija
48/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä touhua. "Me ollaan rikkaampia ku te, hei haloo, sä et tienaa mitään, mitä sä kuvittelet."

Ne joilla on yli 6 tonnin bruttotulot ja väittää, että pärjäävät just ja just, niin kannattas vähä miettii. Se on hyvä palkka jopa täällä Suomessa, joillakin suhteellisuuden taju heikentynyt. Tai ahneus lisääntynyt.

hohhoijaa...

Vierailija
49/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä touhua. "Me ollaan rikkaampia ku te, hei haloo, sä et tienaa mitään, mitä sä kuvittelet."

Ne joilla on yli 6 tonnin bruttotulot ja väittää, että pärjäävät just ja just, niin kannattas vähä miettii. Se on hyvä palkka jopa täällä Suomessa, joillakin suhteellisuuden taju heikentynyt. Tai ahneus lisääntynyt.

hohhoijaa...

Vierailija
50/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin miehen OIKEASTI hyvätuloiseksi. Eipä 6000 eur mitenkään huippusaavutuksena voida pitää etenkin jos koko perhe sillä elää. Suomessa on kaikki niin kallista ettei tolla rikastu enkä siis leuhkisi tommosella - aika hassu aloitus tältä mammalta, hiemanko on itseään täynnä. Moni sinkkukaverini tienaa tuon verran ja toki pärjäilevät hyvin koska menotkin mitoitettu vain yhdelle, mutta perheen kanssa ei kovin iso raha ole. Jos oma mies tienaisi tuon, niin toki olisin tyytyväinen, ainahan se enempi olisi parempi..

Vierailija
51/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol ap sano että tulee "rikkaasta" perheestä ja vanhemmat on lääkäreitä. Ei lääkärin palkalla tulla rikkaaksi, varakkaaksi korkeintaan. Kaiken huippuna on se, että hän kehuskelee sillä, että oma mies saa bruttona näppiin 6000€ kuukaudessa. Ja näkyy ap:n autossa, vaatteissa jne. Pihalla on kuitenkin joku uudenkarhea keskiluokkainen Audi A6. Näin ainakin minä ajattelen, kun oma isä tienaa 57 000€ nettona kuukaudessa, joista menee pääomavero. En kuitenkaan ala sillä leijumaan, kuten esimerkiksi ap tekee: on tyypillinen pelle, jolla on tarve näyttää että "KYLLÄ MULTA PAALUA LÖYTYY!!!!". Kyrpii Suomessa tämmöset wnb rich guysit.

Vierailija
52/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol ap sano että tulee "rikkaasta" perheestä ja vanhemmat on lääkäreitä. Ei lääkärin palkalla tulla rikkaaksi, varakkaaksi korkeintaan. Kaiken huippuna on se, että hän kehuskelee sillä, että oma mies saa bruttona näppiin 6000€ kuukaudessa. Ja näkyy ap:n autossa, vaatteissa jne. Pihalla on kuitenkin joku uudenkarhea keskiluokkainen Audi A6. Näin ainakin minä ajattelen, kun oma isä tienaa 57 000€ nettona kuukaudessa, joista menee pääomavero. En kuitenkaan ala sillä leijumaan, kuten esimerkiksi ap tekee: on tyypillinen pelle, jolla on tarve näyttää että "KYLLÄ MULTA PAALUA LÖYTYY!!!!". Kyrpii Suomessa tämmöset wnb rich guysit.

Sinusta en tiedä, mutta isäsi on melkoisen rikas. Taitaa olla joku Aatos Erkko ihan. Täällä ei kannattaisi kenenkään juttuja ottaa kovin todeta, netissä on aika helppoa olla rikas. Munkin isi tienaa 40 000 euroa yhdestä keikasta! Se on kuuluisa laulaja. Uskoksää?

Vierailija
53/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole huomannut ärsyyntymistä.