Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvätuloisen miehen vaimo vastaa kysymyksiin

Vierailija
02.08.2011 |

Tämä jostain syystä aiheuttaa ärsyyntymissä monissa joten antaa tulla. :D

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat esille arjessanne, onko teillä hienommat pelit ja vehkeet kuin naapurilla?

Vierailija
22/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat esille arjessanne, onko teillä hienommat pelit ja vehkeet kuin naapurilla?

No kyllähän se näkyy vaatteissa, autossa, kodissa jne. Väistämättäkin, ellei tarkoituksella halua köyhistellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääketiedettä

Vierailija
24/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 6000e brutto

ja TUO on susta hyvä palkka????

Voitko todella väittää ettei yli 6000e ole hyvä palkka?? REPS! =D

mulla on tuttuja,joilla kk ansio on 20 0000 e, ja oma mieskin saa rapiat 10 000e. Mun mielstä tuo 6000 on hiukan keskitulon yläpuolella, ei kuitenkaan hyvätuloinen...

Vierailija
25/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen vaimo jonka miehellä hyvä palkka. Minä en käy töissä. Miehen NETTOpalkka on reilu 4000€/kk. Kovin moni ei kylläkään tiedä että kuinka paljon mieheni tienaa. Olemme vielä aika nuoria ja minä olen myös suunnitellut vielä alkavani opiskella.

Vierailija
26/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 6000e brutto

mulla on tuttuja,joilla kk ansio on 20 0000 e, ja oma mieskin saa rapiat 10 000e. Mun mielstä tuo 6000 on hiukan keskitulon yläpuolella, ei kuitenkaan hyvätuloinen...

yli 4300e on hyvätuloinen.

Vierailija
27/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sillä Suomen hinnoilla lapsiperhe Suomessa kauheasti juhli. Toki teillä asiat varmasti ihan ok ja kiva niin, mutta ihan oikeasti ette te nyt niin hyvätuloisia ole, että se kateutta herättäisi:) Etenkin kun sanot olevasi rikkaasta perheestä luulisi, ettei tuollainen palkka nyt ainakaan saisi ryntäämään nettiin sitä muille jakamaan. Saiko miehesi tänään palkankorotuksen? :)

Vierailija
28/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodissanne, autossanne ja vaatteissanne?

Vierailija
29/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sillä Suomen hinnoilla lapsiperhe Suomessa kauheasti juhli. Toki teillä asiat varmasti ihan ok ja kiva niin, mutta ihan oikeasti ette te nyt niin hyvätuloisia ole, että se kateutta herättäisi:) Etenkin kun sanot olevasi rikkaasta perheestä luulisi, ettei tuollainen palkka nyt ainakaan saisi ryntäämään nettiin sitä muille jakamaan. Saiko miehesi tänään palkankorotuksen? :)

Mieheni on hyvätuloinen. Olemme hyvätuloinen PERHE kun minä lähden työelämään. ;)

Vierailija
30/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat mainostaa miehesti reilu 6000€ tuloja täällä? Onko miehesi lääkäri, kun sinä olet lääkisopiskelija?

Vierailija
31/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhdeltä ihmiseltä siitä menee aika paljon veroa, joten netto on varmaan alle 4000. Meillä miehen kanssa on ok keskituloinen palkka, mulla 3500 ja miehellä 3700. Niistä jää yhteensä nettona yli 5000. Vaikka meillä on myös perittyä omaisuutta, me ei olla mun mielestä mitenkään varakkaita tai hyvätuloisia. Ihmettelen miten sulla ap on sellainen käsitys että alle 4000 nettotuloilla kahdella ihmisellä (ja lapsella) on varaa mällätä.

Vierailija
32/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodissanne, autossanne ja vaatteissanne?

Huikea? Ei kai se nyt huikea ole, kuitenkin verrattavissa monen moniin muihin perheisiin jossa äiti vanhempainvapaalla, tulomme ovat huomattavasti suuremmat.

Aika perushan on, että perheen isä tienaa noin 3000e kuussa ja äiti saa sen vanhempainrahan.

Vierailija
33/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä kauheeta marinaa siitä ettei perheemme ole superrikas, vaikk mainitsin nimenomaan MIEHENI olevan hyvätuloinen. :D Hauskaa. Sisälukutaito loistaa. :D

Vierailija
34/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahan vuoksi? Itsekin saisit sitten hyvän palkan.

Vierailija
35/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahan vuoksi? Itsekin saisit sitten hyvän palkan.

En halua, se on kutsumusammattini. Isäni ja äitini ovat molemmat lääkäreitä joten varmaan sieltä tulee kiinnostus. :)

Vierailija
36/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 6000e brutto

yli 4300e on hyvätuloinen.

itse en koe tarvetta lähteä leveilemään noilla palkoilla, mutta kukin tyylillään :) meillä tosiaan tuttuja jotka tienaa tuplasti, joten ei koeta olevamme mitenkään huippu hyvätuloisia. Mut kiva jos tekee WT-mammoihin vaikutuksen :D

Vierailija
37/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun sinulle huomautettiin, että perheenne yhteenlasketut tulot ovat korkeintaan keskitasoa, ne ovatkin yhtäkkiä miehesi tuloja. Onko siis hieno kotinne, autonne ja vaatteenne vain miehesi?

Mieheni on hyvätuloinen. Olemme hyvätuloinen PERHE kun minä lähden työelämään. ;)

Vierailija
38/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä oli hauska kiusata, provosoidutte niin helposti. :D Hyvää yötä teille! ;D

Vierailija
39/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmiset tietysti pyörii niin erilaisissa porukoissa. Meidän perheen bruttotulot on tällä hetkellä n. 9500 e/kk ja omassa tuttavapiirissämme olemme niitä pienituloisimpia.

Vierailija
40/53 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän noi nyt ole mitenkään erityisen hyvät tulot, eikä se 4 kiloa nettonakaan. Buahaahaaa!

t. oikeasti varakas